De Motorrijder- ergernissen Top 10

Gestart door Busaberke, 19 september, 2005, 08:45:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Citaat van: "Motzippaldy"Ik erger me meest op rijders met tour buffels(Pan.FJR,BMW enz)

:mrgreen:

Niet teveel ergeren M, slecht voor je rikketik :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Rookie

"Iedereen die me in de weg zit"
Kan het zo gek niet verzinnen of het zit me in de weg als ik door het heuvelland rijd.

Maar voor wielrenners wijk ik geen meter, tandje terug schakelen en volgas erlangs.

Ace

Wielrenners en onnodige linksrijders.

karz

Mensen die pas gaan kijken wat ze moeten doen op een bepaalde plek als ze  ook daadwerkelijk op die bepaalde plek zijn.
Voorbeeld:   Remmen voor een rotonde waar geen hond op zit.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Citaat van: "Dwars"Busachauffeurs dus :?


:?






:mrgreen:
Proud on the South  

Schmetzke

Ik erger me dood aan bejaarden in koekblikken.

"Kom Merie, we gaan eens lekker met 20 door het heuvelland cruisen" :banghead4rv:

En dan menen ze ook nog dat ze niks verkeerd doen... Rijbewijs afnemen zoiets...

:guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:

Gummi-Kuh

Citaat van: "hayasjeelski"tot voor kort zou ik moeten zeggen wielrenners maar sinds afgelopen zaterdag ook wandelaars al dan niet met loslopende honden.....

was mn vandewegaf kwaliteiten van mn domino aan het testen op een paar mooie weggetjes (voor de sjengen onder ons: louwberg / apostelhoeve / cannerberg) heb ik me daar niet herrie gehad met een paar wandelaars met hun loslopende honden! gaan ze midden op de weg staan en laten die ongemanierde viervoeters ook nog wat rondspringen en schelden dat ik daar niet mag komen, nou nu weten ze dat ik daar WEL mag komen en dat zij hun viervoeters NIET mogen loslaten daar

[/URL]
....Echt niet :lol:
URL=http://imageshack.us][/URL]

4 WHEELS MOVE THE BODY
2 WHEELS MOVE THE SOUL

only bikers know why dogs hang out their heads out of window

The Dominator

Citaat van: "Gummi-Kuh"
Citaat van: "hayasjeelski"tot voor kort zou ik moeten zeggen wielrenners maar sinds afgelopen zaterdag ook wandelaars al dan niet met loslopende honden.....

was mn vandewegaf kwaliteiten van mn domino aan het testen op een paar mooie weggetjes (voor de sjengen onder ons: louwberg / apostelhoeve / cannerberg) heb ik me daar niet herrie gehad met een paar wandelaars met hun loslopende honden! gaan ze midden op de weg staan en laten die ongemanierde viervoeters ook nog wat rondspringen en schelden dat ik daar niet mag komen, nou nu weten ze dat ik daar WEL mag komen en dat zij hun viervoeters NIET mogen loslaten daar

[/URL]
....Echt niet :lol:

ik heb een rooje motor en geen zwarte dus mag ik WEL :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Richard K.

Heb  n grondige afkeer & frustratie opgelopen van een volkswagen Phaeton. Toen ik de paso pordoi opreed (zo'n 35 haarspelden berg op en minstens evenveel bergaf) moest ik bergop keihard werken om hem vóór te blijven.

Het veelteduurvoor de naam & alles=automatisch koekblik hield me in de bochten veel te gemakkelijk bij. Chauffeur had waarschijnlijk de cruisecontrol aan en zat vermoedelijk met 1 vinger in de neus en de andere vinger aan het stuur volautomatisch bochtjes te draaien :evil:

maar goed. Ik was toch het eerste boven  :P
R1200RT .. nou ja.. 2x dan ...& zumo 660