Hoofdmenu

Ducati 1098

Gestart door DeWitte, 20 oktober, 2006, 12:29:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Steefke™

Smells like rubber

Youp

hij is wel heel erg ruig  :yes6rs:
opeloos benzine verslaafd...

Hakinnen

Citaat van: "Dwars"INTRO 1098 173 kg en 160 pk beloven onze italiaanse vrienden :shock:




yep...en bij ducati meten ze in (eerlijke) achterwielpk's

Desmo-devil

Ik heb 'm op mijn verlanglijste voor de Kerst gezet ! :lol:

WhomBom

zoek de verschillen  :shock:  



img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Hakinnen

alez...ik wist het wel mocht ik de keuze hebben..



:wink:

Steefke™

Citaat van: "WhomBom"zoek de verschillen  :shock:  




de onderste is wel vet ik heb op de husk ook een dubbele, vind dat voor een smtje wel gaaf.
Smells like rubber

WhomBom

ja, mocht ik kiezen wist ik het ook wel, al zouden ze hem roze metallic spuiten :|

een V-twin die voor de verandering op het rechte stuk waarschijnlijk niet onderdoet voor een gixxer  :worship-cool:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

May Day

Citaat van: "WhomBom"
een V-twin die voor de verandering op het rechte stuk waarschijnlijk niet onderdoet voor een gixxer  :worship-cool:
de sbk versie niet nee, maar de straatversie????  :roll:
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

Schmetzke

Citaat van: "May Day"
Citaat van: "WhomBom"
een V-twin die voor de verandering op het rechte stuk waarschijnlijk niet onderdoet voor een gixxer  :worship-cool:
de sbk versie niet nee, maar de straatversie????  :roll:

:stupid:

Daar heb ik ook zeer sterk m'n twijfels bij....

Desmo-devil

Hard rechtuit en topsnelheid is voor mij totaal geen criterium om een motor te kopen. En ik denk dat dat voor de meesten onder ons geld.
Ik was zaterdag bij Freddy Nyssen en ik krijg een telefoontje als de 1098 binnen komt , dan gaat deze jongen echt wel een proefrit maken  :lol:
Ben echt benieuwd naar het prijskaartje dat op deze fiets komt te hangen.

May Day

Tja, de prijs zal rond de 20.000 liggen voor de basisversie schat ik. En dan moet je hem bij 8.000 km snel verkopen voordat je onderhoud nodig hebt  :roll:
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

Hakinnen

Citaat van: "WhomBom"ja, mocht ik kiezen wist ik het ook wel, al zouden ze hem roze metallic spuiten :|

een V-twin die voor de verandering op het rechte stuk waarschijnlijk niet onderdoet voor een gixxer  :worship-cool:

ik had t over de mv..

:wink:

DeWitte



CiteerMCN has done it once again - continuing to live up to its status as Ducati preferred magazine of choice - this time scooping the world and publishing the very first 1098 review.

Klikkerdeklik review 1098 MCN 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: "Dwars"

CiteerMCN has done it once again - continuing to live up to its status as Ducati preferred magazine of choice - this time scooping the world and publishing the very first 1098 review.

Klikkerdeklik review 1098 MCN 8)

Ferme remschijkes manneke
Smells like rubber