MOTORSCOOTER

Gestart door alfathull, 09 november, 2006, 23:59:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

alfathull

ok, dank jullie wel
vandaag ook even bij het Motorhuis in Geleen geïnformeerd
een handleiding zou 21,95 kosten ?
volgende week even langsgaan, want ik zoek ook nog een lakstift
deze hadden ze bij Heuts niet, dus ik neem aan dat het geen Honda auto kleur is

Steefke™

Citaat van: "alfathull"ok, dank jullie wel
vandaag ook even bij het Motorhuis in Geleen geïnformeerd
een handleiding zou 21,95 kosten ?
volgende week even langsgaan, want ik zoek ook nog een lakstift
deze hadden ze bij Heuts niet, dus ik neem aan dat het geen Honda auto kleur is

als het goed is hebben ze wel een kleurenwaaier die erbij kunt houden om de kleur te bepalen.
Smells like rubber

alfathull

Zou kunnen Steefke, daar hebben ze niets over vermeld.
Ze zeiden alleen dat ze die kleurcode niet konden bestellen (dupli color meen ik ?). Kleur NH129
Bij deze ook nog een foto van mijn Dylan voor de geïnteresseerde en degene die het vroegen onder ons.
Zo leer je met en met toch nog eens een ander model kennen, dan de alom bekende types ?!



Desmo-devil

Motorscooters ? Moet niet gekker worden. igg niet mijn ding  :cry:  :cry:

alfathull

Citaat van: "Desmo-devil"Motorscooters ? Moet niet gekker worden. igg niet mijn ding  :cry:  :cry:

Als het echt niet jouw ding is, dan ga je toch zeker ook niet bij een topic over motorscooter kijken ?
Offe .................
En gelukkig ieder zijn ding.

DeWitte

Citaat van: "alfathull"Als het echt niet jouw ding is, dan ga je toch zeker ook niet bij een topic over motorscooter kijken ?

ja Desmo, wees niet zo nieuwsgierig  :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: "Desmo-devil"Motorscooters ? Moet niet gekker worden. igg niet mijn ding  :cry:  :cry:

ik zou er zelf ook niet gauw een kopen maar de passie (2 wielen en neus in de wind) is het zelfde. Iemand bij mij in de straat heeft een hele oude vespa motorscooter daar zou ik wel voor vallen maar dat komt omdat ik een beetje oldtimer liefhebber ben.  :wink:
Smells like rubber

DeWitte

Citaat van: "Steefke"een hele oude vespa motorscooter daar zou ik wel voor vallen maar dat komt ondat ik een beetje oldtimer liefhebber ben.  :wink:

zo ene?? 8) gefotografeerd afgelopen zomer in Italia, die blondine ernaast is mijn oogeppelke :wink:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Steefke"een hele oude vespa motorscooter daar zou ik wel voor vallen maar dat komt ondat ik een beetje oldtimer liefhebber ben.  :wink:

zo ene?? 8) gefotografeerd afgelopen zomer in Italia, die blondine ernaast is mijn oogeppelke :wink:


Yep, geweldig toch zo'n ding.
De kleine blondine lijkt op Sanne mijn klein oogappeltje, alleen word die in december pas 3.
Smells like rubber

alfathull

Citaat van: "Steefke"
Citaat van: "Desmo-devil"Motorscooters ? Moet niet gekker worden. igg niet mijn ding  :cry:  :cry:

ik zou er zelf ook niet gauw een kopen maar de passie (2 wielen en neus in de wind) is het zelfde. Iemand bij mij in de straat heeft een hele oude vespa motorscooter daar zou ik wel voor vallen maar dat komt omdat ik een beetje oldtimer liefhebber ben.  :wink:

Mijn ding ...is nu eenmaal het door jou genoemde 2 wielen en neus in de wind !
Enerzijds doe ik dat de meeste kilometers op de fiets.....en anderzijds sinds kort op de Dylan.........en het is natuurlijk niet de beleving zoals op een "echte"  motor, maar genieten doe ik met volle teugen. Vandaag nog bij de camping geweest (Heel en omstreken), en daar heb je schitterende slingerwegen...........heeeeerlijk.

Desmo-devil

Citaat van: "alfathull"
Citaat van: "Desmo-devil"Motorscooters ? Moet niet gekker worden. igg niet mijn ding  :cry:  :cry:

Als het echt niet jouw ding is, dan ga je toch zeker ook niet bij een topic over motorscooter kijken ?
Offe .................
En gelukkig ieder zijn ding.

Wat mij betreft hoefde er ook helemaal geen topic over motorscooters te komen . Hoewel je daar eigenlijk niets mee te maken hebt zal ik je een plezier doen en hier niet meer kijken, denk ook niet dat ik veel zal missen. Veel plezier op je tuftuf.

Schmetzke

Citaat van: "Desmo-devil"
Citaat van: "alfathull"
Citaat van: "Desmo-devil"Motorscooters ? Moet niet gekker worden. igg niet mijn ding  :cry:  :cry:

Als het echt niet jouw ding is, dan ga je toch zeker ook niet bij een topic over motorscooter kijken ?
Offe .................
En gelukkig ieder zijn ding.

Wat mij betreft hoefde er ook helemaal geen topic over motorscooters te komen . Hoewel je daar eigenlijk niets mee te maken hebt zal ik je een plezier doen en hier niet meer kijken, denk ook niet dat ik veel zal missen. Veel plezier op je tuftuf.

Jammer deze reactie...  :cry:

Citaat van: "alfathull"En gelukkig ieder zijn ding.

:stupid:

Desmo-devil

Moet je beter lezen Schmetzke.

Ik schreef gewoon mijn mening en zei dat motorscooters niet mijn ding zijn en ik vind het niet passen op een motorforum dat is mijn persoonlijke mening. Onze nieuwkomer meent dan te moeten bepalen wat ik wel en niet  moet lezen vandaar mijn reactie daarna.

alfathull

Ik heb op geen enkele wijze beweerd wat je wel en niet moet lezen.
Heb alleen vermeld, dat als MOTORSCOOTER niet je ding is, dan lees er toch niet in !
Iedereen in zijn waarde laten is ook een vertaling van ieder zijn ding.
En staat los van nieuwkomer........................
Je kunt je mening ook op een andere wijze uiten.........

Schmetzke

Citaat van: "Desmo-devil"Moet je beter lezen Schmetzke.

Poepen moet  :thumbsup: