MOTORSCOOTER

Gestart door alfathull, 09 november, 2006, 23:59:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Schmetzke

Citaat van: "alfathull"Ik heb op geen enkele wijze beweerd wat je wel en niet moet lezen.
Heb alleen vermeld, dat als MOTORSCOOTER niet je ding is, dan lees er toch niet in !
Iedereen in zijn waarde laten is ook een vertaling van ieder zijn ding.
En staat los van nieuwkomer........................
Je kunt je mening ook op een andere wijze uiten.........

:stupid:

B-Witch

HEREN :!:  :!:  :!:  :!:  :!:

Laten we het gezellig houden hier... :shock:
de een zijn ding, voor de ander niet.
Ik heb ook niks met motorscooters,
vind het ook gewoon geen Motor.
Volgens de wet zijn het motoren..... :roll:
maar goed, Alfathul probeert hier ook informatie te vinden die nuttig voor hem is. (zie hem nog niet mee gaan op een joe bar tochtje)  :twisted:
En dat vind ik dat moet kunnen toch??
:wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"En dat vind ik dat moet kunnen toch??
:wink:

:stupid: 100% percent mee eens :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "suzuki-girl"
Ik heb ook niks met motorscooters,
vind het ook gewoon geen Motor.
Volgens de wet zijn het motoren..... :roll:

Dat zelfde heb ik nou met Harley's (te lange voorvorken) en met Goldwing's (2 wielen te weinig).... Maar waar ligt de grens dan? Zelf heb ik ook geen motor, maar een opgevoerde brommer.... Toch? En Hubke moet naar het trekker-forum.

Leven en laten leven.

WhomBom

Citaat van: "suzuki-girl"zie hem nog niet mee gaan op een joe bar tochtje

zal niet aan de honda liggen... ik kan me nog een schmetzke op een xr met 17?? pk en swallow roadstar  :shock:  :shock:  herinneren die toch echt wel joe bar tempo's erop nahield  :wink:
tis niet wat je hebt, maar wat je ermee doet  :yes6rs:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"Leven en laten leven.

dat was de insteek :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Ik laat ook iedereen leven. Ik ga daar toch niet over ?Mijn mening is gewoon dat we bezig zijn met een motor forum en voor mij horen scooters daar niet bij. Voor de rest moet iedereen voor zichzelf uitmaken wat hij of zij daarvan vind. I rest my case.

DeWitte

wel een beetje kort door de bocht: :?  voor een motorscooter heb je imo een volwaardig rijbewijs A nodig, net zoals voor een chopper, Beemer, SM, naked, of een supersport. Iemand op zijn voorkeur voor een bep. type motorrijwiel gaan aanvallen zet toch geen zoden aan de dijk :wink: : tunnelvisie beperkt toch je zicht ???

edit: we hebben het hier toch ook over minibikes? en daar heb je geeneens een fuherschein voor nodig?  :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

AngelInMe

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Desmo-devil"Moet je beter lezen Schmetzke.

Poepen moet  :thumbsup:

na-aper...

Maar goed, ik vond eerst ook dat motorscooters geen motoren zijn, maar weet ondertussen beter. Zeker behoren ze tot de motoren en die opmerking van Desmo-Devil is bull. Het is 150cc, je mag/kunt er mee op de autosnelweg en naar horen zeggen rijdt het super!!! En je kunt er net zo goed mee touren, zie niet in waarom niet :?

We komen hier allemaal omdat we een A-bewijsje hebben dus we delen allemaal de zelfde hobby. De een rijdt op een roze motor en de ander op een gele, dat doet er toch niet toe? Als we er maar plezier aan beleven.

DeWitte

goed; de meningen verschillen en dat is ook weer prima: laten we niet te moeielijk er over doen :wink: en iedereen zijn plekje te gunnen 8) .

Kunnen we nu over tot de orde van dit topic?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

May Day

Citaat van: "Dwars"
Kunnen we nu over tot de orde van dit topic?
ok dan: nee, volgens mij hebben we hier verder geen scooterrijders en dus ook geen scootertopic. En het is gelukkig geen BMW, dus moet het wel meevallen  :twisted:
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

The Dominator

Citaat van: "May Day"
Citaat van: "Dwars"
Kunnen we nu over tot de orde van dit topic?
ok dan: nee, volgens mij hebben we hier verder geen scooterrijders en dus ook geen scootertopic. En het is gelukkig geen BMW, dus moet het wel meevallen  :twisted:

dus bij deze heb je je eigen (motor)scooter topic :mrgreen:
vrees alleen dat je niet heel veel info hier gaat vinden, maarja ik zeg maar zo een motor is een motor, is je tank leeg doet ie t niet.....

kunnen je altijd van wel of niet nuttige info voorzien bij evt problemen (zal wel niet is toch een honda)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Desmo-devil

Citeer
edit: we hebben het hier toch ook over minibikes? en daar heb je geeneens een fuherschein voor nodig?  :wink:

Dat is bullshit Dwars, degenen die hier over pocketbikes hebben gesproken zijn MOTORrijdende leden , dus dat is alleen een sidekick geweest. Jij hebt toch ook vaker over je 2CV gehad!

karz

Precies en Topic starter is motorrijdend lid die het over zijn motor heeft, dus hij doet het 2x goed. :cool:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

:roll: je moet het niet uit zijn verband rukken :? ik gaf het als voorbeeld  :wink:

Maar wat wil je nou Desmo? de discussie of een motorscooter onder de noemer motor mag vallen?  :?: not done en overbodig imo :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away