Hoofdmenu

MFL Meiden op stap

Gestart door suzuki-girl, 13 november, 2006, 21:24:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bianca

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "Motzippaldy"Meisjes ik wens jullie zondag veel plezier   :wink:

En heel goed (droog) weer. 8)

Zoals het er nu uitziet word het droog.. mjeh dat shitweer veranderd wel iedere dag. We hopen maar het beste ervan 8)

Geen van de andere dames interesse trouwens?

AngelInMe

Ik mag nog niet  :whipping: Volgend jaar wel :lol:

B-Witch

Shit, krijg ik net telefoon van Mr.Kawa (die aan het werk is) :shock:
moet die ineens Zondag overwerken. (druk op de zaak en blablaaah) :?
Zal ff kijken of ik een oppas kan ritselen, anders helaas Bianca, moeten we een weekje schuiven  :cry:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Bianca

Citaat van: "suzuki-girl"Shit, krijg ik net telefoon van Mr.Kawa (die aan het werk is) :shock:
moet die ineens Zondag overwerken. (druk op de zaak en blablaaah) :?
Zal ff kijken of ik een oppas kan ritselen, anders helaas Bianca, moeten we een weekje schuiven  :cry:

Dan schuiven we het een weekje :wink: Ga ik maar alleen verdwalen :mrgreen:

miss sv

Hoi meiden. Ik ben nieuw hier (zal dalijk ook eens kijken in het voorstel topic). Zo'n damesritje zie ik wel zitten! Maar ben een beetje een kouwkleum, dus voor mij zal dat iets voor op het voorjaar zijn.

B-Witch

Citaat van: "miss sv"Hoi meiden. Ik ben nieuw hier (zal dalijk ook eens kijken in het voorstel topic). Zo'n damesritje zie ik wel zitten! Maar ben een beetje een kouwkleum, dus voor mij zal dat iets voor op het voorjaar zijn.

gezellig miss sv, hoe meer meiden hoe leuker :!:

Als het echt koud is heb ik ook geen behoefte aan lange toerritten, moet wel beetje redelijke tempratuur zijn.
Hou het nu gewoon op ritjes in het zuiden :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

miss sv

Suzuki-girl; wat voor suzuki heb jij? Ik zit niet elke dag achter mijn pc maar zal deze site vanaf nu regelmatig in de gaten houden.

B-Witch

Citaat van: "miss sv"Suzuki-girl; wat voor suzuki heb jij? Ik zit niet elke dag achter mijn pc maar zal deze site vanaf nu regelmatig in de gaten houden.

dit is mijn fiets:
Soes GSR 600

You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

miss sv

Citeerdit is mijn fiets:
Soes GSR 600




Woow wat lijkt jullie garage ruim, is bij ons wel even anders zeg!

B-Witch

ja wat wil je, was vroeger een stal :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

crazy j

living the life the way it comes

Bianca

Zullen we dit jaar wel eens echt een mfl damesrit doen? :mrgreen: Vorig jaar is er niet veel van gekomen :roll:

B-Witch

Citaat van: "Bianca"Zullen we dit jaar wel eens echt een mfl damesrit doen? :mrgreen: Vorig jaar is er niet veel van gekomen :roll:

Was wel de bedoeling ja...

Dames :?:  :?:  :?:  :?:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Labello

Ik ben van de partij !!!

Heb wat meer tijd doordeweeks de komende tijd. Wie heeft er zin om een uurtje (of meer) op de motor te stappen en het heuvelland onveilig te maken?

En een rit in het weekend met meer meiden is ook van harte welkom !! (al ben ik ook vaak met vriendjelief weg dan... :lol: )