Hoofdmenu

MFL Meiden op stap

Gestart door suzuki-girl, 13 november, 2006, 21:24:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

leuk labello, na het weekendje Sauerland gaan we maar eens wat plannen, toch? dames?
You may own the bike, but the bike possesses you.

Bianca

Soes-girl en ik hebben voor volgende week zondag afgesproken, nog iemand van de dames zin om mee te gaan...? Rundje Eifel weurt ut dan  :wink:

B-Witch

Citaat van: "Bianca"Soes-girl en ik hebben voor volgende week zondag afgesproken, nog iemand van de dames zin om mee te gaan...? Rundje Eifel weurt ut dan  :wink:

idd, en veer stoppe biej de Bikerranch veur eine bikerburger of ne friet :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Labello

dus dan hebben we het over de 24e juni ??
Lijkt me heeeel erg leuk, maar we hebben zaterdagavond een feessie....
Weet niet hoe ik daarvan wakker wordt de volgende dag....

Moet dus nog even bekijken...

B-Witch

Citaat van: "Labello"dus dan hebben we het over de 24e juni ??
Lijkt me heeeel erg leuk, maar we hebben zaterdagavond een feessie....
Weet niet hoe ik daarvan wakker wordt de volgende dag....

Moet dus nog even bekijken...

of gewoon fris drinken de avond van te voren...ook een optie :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

Citaat van: "suzuki-girl"of gewoon fris drinken de avond van te voren...ook een optie :lol:

:oops: Even als buitenstaander  :oops: , Zonder alcohol voelt altijd heeeel erg prettig. :P

Sorry voor de interuptie. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

AngelInMe

Zit dan waarschijnlijk ergens in Berkenwoude :roll: maar als dat niet zo is ga ik mee!

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

angel

helaas  :cry: ,

dan is hier st jansmarkt
en dan krijg ik altijd bezoek
noem het maar traditie.

volgende keer beter. :wink:

B-Witch

klein probje... :roll:
Ik moet zondag eerst ff naar een 6 wkn dienst, tis van een oom dus kom ik echt niet onderuit.
Maar tis toch lang licht
Dus na de middag vertrekken rond een uur of 1 zal ook wel geen kwaad kunnen...
Mijn idee: rond een uur of 1 verzamelen, bijv op de parkeerplaats bij het tankstation net voor de grens in Bochholtz???
Van daaruit richting Eifel, rondje Ruhrsee en op de terugweg een lekker hapje bij de Bikerranch :wink:

Enne @ Labello, als jij meegaat, laat het dan ffkes weten, kunnen wij samen oprijden richting zuiden :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

na 7 maanden komt het er dan toch eindelijk van...de dames gaan ons "durgsjtreupe"....
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Desmo-devil

Tis nog geen zondag, ik geloof het pas als de piccies erop staan :roll:

Mounty

Citaat van: "Desmo-devil"Tis nog geen zondag, ik geloof het pas als de piccies erop staan :roll:
:stupid:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

manne. lot de meadjes toch :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Bianca

es ut zoe un weer weurt es wat ut weerberiech zeet gaon ig neet... reege, reege en nog es reege  :?