Hoofdmenu

MFL Meiden op stap

Gestart door suzuki-girl, 13 november, 2006, 21:24:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mounty

Citaat van: "Bianca"es ut zoe un weer weurt es wat ut weerberiech zeet gaon ig neet... reege, reege en nog es reege  :?

begint ut al... :twisted:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

miss sv

Hoi. Ben nog niet vaak online geweest hier, maar heb net even een nieuwe reactie gegeven op mijn oude voorsteltopic. Ik dacht dat die damesrit volgende week was, maar is dus voor morgen gepland. Zelfs al zou het goed weer worden, kan ik helaas niet meegaan. Gister verstandkies laten trekken, dus beter even geen helm op. Lijkt me leuk zo'n ritje met alleen maar meiden, zal dit topic verder in de gaten houden.....

cu

B-Witch

Net ff op buienrader Europa gekeken....
Er komt een hele regenzone op ons af, dus dat ritje schuift maar lekker een weekje!!!

Dus: volgende week zondag bij goed weer: Ritje Eifel :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

miss sv

Jammer, volgend weekend heb ik al helemaal volgepland en we zijn agv verhuizing ook nog steeds druk bezig met klussen, maar ik wil zeker eens meegaan!!

Desmo-devil

Als jullie mannen waren zou ik nu zeggen : MIETJES.
Maar ja jullie zijn vrouwen wat zeg je dan ?

B-Witch

Citaat van: "Desmo-devil"Als jullie mannen waren zou ik nu zeggen : MIETJES.
Maar ja jullie zijn vrouwen wat zeg je dan ?


eeeehhh WATJES :?:

:oops:

Ik ga bij droog weer in de namiddag gewoon ff alleen rieje...en er ging zowiezo toch niemand mee :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

Bianca

we kunnen beter niet meer echt wat plannen, maar kijken op de dag zelf of de dag ervoor... zoals ze nu voorspellen word het volgende week ook nog slecht weer  :?  Dus afwachten...

B-Witch

Citaat van: "Bianca"we kunnen beter niet meer echt wat plannen, maar kijken op de dag zelf of de dag ervoor... zoals ze nu voorspellen word het volgende week ook nog slecht weer  :?  Dus afwachten...

Als je met een groep wil gaan rijden is gewoon handiger om van te voren af te spreken, anders heb je toch dat het merendeel niet kan.
Ik bijv heb de luxe niet om zomaar op het idee te komen en dan ook te gaan, ik moet rekening met mijn gezin te houden :wink:
En dat vieze weer van vandaag, waar was dat??????
Uiteindelijk perfect weer geweest om te rijden, geen regen gezien hier.
Zo zie je dat ze toch niet kunnen voorspellen en al zeker niet zover vooruit, dat verandert toch nog tig keer :roll:

Iig ik doe het zo:
Ik ga volgende week zondag rijden diegene die mee wil is van harte welkom :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Bianca

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "Bianca"we kunnen beter niet meer echt wat plannen, maar kijken op de dag zelf of de dag ervoor... zoals ze nu voorspellen word het volgende week ook nog slecht weer  :?  Dus afwachten...

Als je met een groep wil gaan rijden is gewoon handiger om van te voren af te spreken, anders heb je toch dat het merendeel niet kan.
Ik bijv heb de luxe niet om zomaar op het idee te komen en dan ook te gaan, ik moet rekening met mijn gezin te houden :wink:
En dat vieze weer van vandaag, waar was dat??????
Uiteindelijk perfect weer geweest om te rijden, geen regen gezien hier.
Zo zie je dat ze toch niet kunnen voorspellen en al zeker niet zover vooruit, dat verandert toch nog tig keer :roll:

Iig ik doe het zo:


Ik ga volgende week zondag rijden diegene die mee wil is van harte welkom :wink:

volgende week zondag dan poging nummer zoveel :mrgreen: Weer of geen weer, de zon komt toch wel even kijken als we gaan! Zo...

B-Witch

Jep, we krijgen wat we verdienen: Zon dus  :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Labello

Sorry dat ik niets meer heb laten horen. Feessie ging niet door vanwege weer, maar het zag er inderdaad niet naar uit dat we nog konden rijden gisteren...... Al met al viel het inderdaad mee....

Volgende week zondag kan ik niet. We hebben een doopfeest en dat is de eerste keer dat we het kindje zien. Slechte vrienden zijn we !! Dus daar moeten we heen !

Wens jullie in ieder geval mooi weer toe (weet niet of dat gaat lukken, de voorspellingen zijn er niet naar....)

groetjes,

Faby

Bianca

Gaat het nog door? Zo ja, hoelaat? Ik ga niet TE vroeg want kom net terug van Arrow Rock, dus een beetje uitslapen heb ik wel zin in  :roll:

Bianca

soes-girl haar verhaal is beter dus lees dat maar :mrgreen:





piccies voor de mensen die het anders niet geloven :yes6rs:

B-Witch

keej ik had het al verwijderd, maar komt het weer....

Vanmorgen ff snel besloten om te gaan rijden, weer zag er goed genoeg uit.
Dus Bianca ffkes opgehaald bij haar thuis.
En via Kanne, vise, aubel richting Spa gereden.
Voor Vise een groep heeeel stoer  ogende motorrijders ffkes laten zien dat wij vrouwen ook heel goed uptempo kunnen rijden.
De heren reden voor ons een groep van ong. 10.
Stoere motors, nog flitsendere outfits. en niet vies om naar te kijken :twisted:
Alleen zo erg hebben we het nog nooit gezien, waar wij dachten, die kunnen wel een stukje rijden, kwamen die de bocht nog niet eens om.
ff volle lollie erlangs geknalt (en wat ego's geknakt) :rofl:

Bij Barraque Michel een stop gemaakt
voor de ongelovige tomassen hier piccies:





Daar nog zitten bakkeleien met een andere motorrijder over pk's...die hij allemaal op de weg kon zetten..... :roll:  :roll:  :roll:

na onze koffie break, waar we jullie natuurlijk ffkes allemaal doorgemoelt hebben :twisted: , ging het richting Eupen, via Hauset, en Vaals, door het Vijlenerbos richting Wittem om samen nog 1 peuk te roken, voor we allebei naar huis zijn gekoetsjt

Heel gezellig, moeten we echt vaker doen  :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

De MFL Roddelrit :nana9oi:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: