BRM Honda 390cc getuned

Gestart door Road Racing Tonnie, 28 januari, 2006, 20:24:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Road Racing Tonnie

Citaat van: "Youp"
Citaat van: "Road Racing Hayabusa"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Road Racing Hayabusa"lekkere plakrubbers zijnde Maxxis HG2,

Maxxis ??? was da Tonnie?? :wink:

Nou Hub, Maxxis, is een heel bekend bandenmerk, in de kartwereld, maar ze maken voor ieder vervoermiddel banden, zo ook voor motoren, waar ze helaas nog wat ondergewardeerd zijn, (of minder bekend) maar ze maken een hele goed motorband, en de prijsstelling is ook OK, ga ze zelfs, op mijn Hayabusa leggen, durf dat moeiteloos aan, mijn hele goede vriend (Schuurman Oss) is importeur van Maxxis, maar de uitlevering v/d motorbanden gaat via HOCO parts in Barneveld, komt goed. :D

ze maken ook "speciale" supermotardbanden.... WAARDELOOS spul.... de volle slicks zijn echter wel weer goed :)

Ik heb geen ervaring met de supermotard banden van Maxxis, heb nooit supermotard gereden, maar vertel, wat er minder goed aan is, ben ik wel benieuwd naar, wat ik wel weet, is dat Rudy Versteeg fabrieksrijder was voor Maxxis, en toch heel leuk overweg kon met die banden.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Road Racing Hayabusa"
Citaat van: "Bakkertjedeeg"Vette kart Tonnie!!!

Ik heb me afgelopen zondag samen met een vriend ook een kart gekocht. Het is een Birel met een Rotax MAx Sr. blok geworden. Incl. Alfano en pitkar. 8 oktober is de shackdown. 8)  Ik ben benieuwd.

Nou gefeliciteerd hoor, Birel is een prima frame, evenals de Rotax max, veel plezier ermee, wat voor banden zitten er op??????

Op dit moment Bridgestone's. Ik weet nog niet met welke banden ik ga rijden. De Maxxis banden zijn in ieder geval een optie. Heb je qua banden nog andere aanraders. Ze moeten een goed compromie tussen grip en duurzaamheid hebben.

Road Racing Tonnie

Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Citaat van: "Road Racing Hayabusa"
Citaat van: "Bakkertjedeeg"Vette kart Tonnie!!!

Ik heb me afgelopen zondag samen met een vriend ook een kart gekocht. Het is een Birel met een Rotax MAx Sr. blok geworden. Incl. Alfano en pitkar. 8 oktober is de shackdown. 8)  Ik ben benieuwd.

Nou gefeliciteerd hoor, Birel is een prima frame, evenals de Rotax max, veel plezier ermee, wat voor banden zitten er op??????

Op dit moment Bridgestone's. Ik weet nog niet met welke banden ik ga rijden. De Maxxis banden zijn in ieder geval een optie. Heb je qua banden nog andere aanraders. Ze moeten een goed compromie tussen grip en duurzaamheid hebben.

De Vega is ook een prima plakband, maar duurder en niet zo slijtvast, en dan blijft er Bridgestone en Maxxis over, ondanks dat er nog wel meer merken zijn, (Heidenau-Continental b.v) maar zijn toch minder, en zeker op een Rotax, heb je goede banden nodig, om hem goed beheersbaar te houden, in de bochten.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

heb nog een paar gillende tweetakt kartblokjes gekocht
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********