Hoofdmenu

K#t-kerst.

Gestart door Schmetzke, 24 december, 2006, 23:31:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Schmetzke

Kerst is k#t. Dat weet iedereen.

Gelukkig hebben we dit leuke spelletje

Schmetzke

En voor iedereen die ook zo van de kerstman houd als deze kinderen , is er dit goede nieuwsbericht

Schmetzke

En duw die kerstkaarten óók maar in je reet!

B-Witch

Valt toch allemaal wel mee Schmetzke.
oke het is een feest van eten en drinken geworden.
Maar dat was het in de tijd dat hier in nog allemaal heidenen woonden ook al.
Kerstmis is al een heel erg oud feest, dat al heel lang gevierd werd, zelfs voor de geboorte van Christus, duizenden jaren al.
De heidenen vierden Kerst ook al, inclusief Kerstboom, het was het feest om te vieren dat de langste nacht voorbij was, terug komst van het licht.
De kerstboom werd voorzien van glimmende versieringen om de boze geesten te verdrijven, en de lampjes in de boom stellen niet meer voor dan die terugkomst van het licht.
Leuk toch om te weten dat het richting voorjaar gaat van nu af aan.
Kunnen we weer gauw lekker motorrijden :wink:

iig Allemaal veel plezier vandaag en morgen.
Ik zet zo mijn kerstmuts op, en ga een lichtpuntje in de dag van  hulpbehoevende bejaarden brengen (heerlijk werk heb ik) 8)
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

ja wat ben je zwaar op de hand Schmetzke??  :? lag er niks voor je onder de kerstboom?  :lol: toch zeker wel een chocokerstkransje gehad? :mrgreen:

anders kom er maar een halen :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

enne  :shock:


'n dip  :roll:

hier 'n praatstoel om je bovenkamer leeg te maken  :wink:


http://www.emailpsycholoog.nl/

QuattroFrits

Citaat van: "Schmetzke"En voor iedereen die ook zo van de kerstman houd als deze kinderen

:roll: Smetzke(zie foto jongen in blauwe broek) heeft zich één keer goed verschrokken voor een kleine kunst kerstman en dat blijft zijn hele leven een trauma. :twisted:  :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

karz

Is wel fijn kerst, net een uurtje of 2 gereden en nauwelijks verkeer.

:worship-cool:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

HD4ever

Citaat van: "karz"Is wel fijn kerst, net een uurtje of 2 gereden en nauwelijks verkeer.

:worship-cool:

Net een paar uur voor de kijkbuis gelegen voor een documentaire over 60er jaren shoppers en bikers uit die tijd.
Jesse James bouwt een 60er jaren shopper.
Het was weer genieten voor liefhebbers van Springer vorken en Apehangers.   :worship-cool:

De herhaling is te zien op:
Zender DMAX, Zondag, 31.12.  15:45 - 17:25 Uur.
Jesse James - Chopper of '69
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

B-Witch

Citaat van: "karz"Is wel fijn kerst, net een uurtje of 2 gereden en nauwelijks verkeer.

:worship-cool:

Dat viel me vanmorgen al op, toen ik ging werken zijn me precies 3 auto's tegengekomen
(wel binnendoor naar Sittard en op het godsgruwelijke tijdstip van 7.00 uur) :wink:
Helaas geen tijd gehad om ff met de motor weg te gaan :cry:
Verplichtingen met kerst ontkom je niet zo makkelijk :evil:
maar ik heb al plannen om met nieuwjaarsdag een stukje te gaan rijden net als vorig jaar, ipv de nieuwjaarduik 8)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Schmetzke

Citaat van: "suzuki-girl"Valt toch allemaal wel mee Schmetzke.
oke het is een feest van eten en drinken geworden.
Maar dat was het in de tijd dat hier in nog allemaal heidenen woonden ook al.
Kerstmis is al een heel erg oud feest, dat al heel lang gevierd werd, zelfs voor de geboorte van Christus, duizenden jaren al.
De heidenen vierden Kerst ook al, inclusief Kerstboom, het was het feest om te vieren dat de langste nacht voorbij was, terug komst van het licht.
De kerstboom werd voorzien van glimmende versieringen om de boze geesten te verdrijven, en de lampjes in de boom stellen niet meer voor dan die terugkomst van het licht.
Leuk toch om te weten dat het richting voorjaar gaat van nu af aan.
Kunnen we weer gauw lekker motorrijden :wink:

iig Allemaal veel plezier vandaag en morgen.
Ik zet zo mijn kerstmuts op, en ga een lichtpuntje in de dag van  hulpbehoevende bejaarden brengen (heerlijk werk heb ik) 8)

Het is een feest van geforceerde gezelligheid, dat is het.

AngelInMe

Niks geforceerde gezelligheid.

Lekker 2 dagen vrij om te eten en onder familie of vrienden te zijn ;) Leuke manier om het jaar langzaamaan af te sluiten.

En nu is het gelukkig bijna 4e kerstdag :mrgreen: