Buienradar / weerbericht

Gestart door DeWitte, 08 mei, 2006, 15:09:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"nou dit weekend en komende week wordt ut niet veel :?  mja mag de pret niet drukken; temp wordt vrij aardig (13-14 graden) dus mss een regenritje in ut donker??? wel me brilletje eens afstoffen en opzetten wellicht  :lol:

Ja, door de bladeren in het Vijlenerbos. I'm in  8)

DeWitte

:? had me ook iemand kunnen vertellen :? was plaatselijk glad vanmorgen. Beemer maakte een zwieper achter van halve mtr of zo op de beitel ri landgraaf nadat ik beetje lomp het gas erop zette. Nog iemand last?? :roll:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Nope  , maar ben ook niet scheutig met gas in bochten in deze tijden.
Vertrouw die wegen voor geen eurocent, zeker niet de schuinaflopende rotondes  :guns:  daar kun je sliden als je ze vaak genoeg gepakt hebt ;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Schmetzke

Citaat van: "Dwars":? had me ook iemand kunnen vertellen :? was plaatselijk glad vanmorgen. Beemer maakte een zwieper achter van halve mtr of zo op de beitel ri landgraaf nadat ik beetje lomp het gas erop zette. Nog iemand last?? :roll:

Eh ja... ik schuif alle kanten op... met m'n auto  :shutup:
Met de Husky ook wel, maar dat is niet zo bijzonder  :roll:

Mounty

Citaat van: "Dwars":? had me ook iemand kunnen vertellen :? was plaatselijk glad vanmorgen. Beemer maakte een zwieper achter van halve mtr of zo op de beitel ri landgraaf nadat ik beetje lomp het gas erop zette. Nog iemand last?? :roll:

Had ik vorige week dinsdag al last van...rij thuis weg op de motor..geef wat (te) veel gas en zwiep zwiep..pff ging net goed. Was glad op de weg door de regen en mijn achteband was nog drekkig van de vorige rit....

Vanmorgen geen gladheid opgemerkt..met mijn race bus zwieper ik wel vaker naar links of rechts, ook bij warm en droog weer....

Maar ff zonder gekheid...het word kouder dus s'morgens vorst en vorst aan de grond....dus gladheid.//   o0p letten dus..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009