het, "gaat Schmetzke bij Bakkertjedeeg achterop topic?&

Gestart door Schmetzke, 26 december, 2006, 23:07:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Schmetzke

Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Citaat van: "Schmetzke"Mag ik bij iemand achterop? Ik heb nog geen motor... en dan kan ik alvast wennen  8)

Je mag wel een sessie met mij mee. Op de Team Motorsportstore tweezitter. Uitsluiten voor VIP. :lol:

:rofl:  :)}  Ik zie het serieus al voor me, met z'n 2-en met het knietje aan de grond  :)}  Damn... :mrgreen:

DeWitte

na :lol: neem je deze handschoen die Bakkertje je toe werpt op :?: Schmetzke achter oppe racer oppe circuit.  :roll: Schmetzke 4 president :lol:

:mrgreen: :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away


Hakinnen

alez..ben zeer benieuwd...

hahaha...

komop schmetzke..

als je het fijn vondt bij da bekkerke achterop vraag ik daarna wel of je ook een rondje bij danny achterop de gix mag..das nog fijner..


cool....

:wink:

DeWitte

Ik wed een krat bier dat Schmetzke NIET durft :twisted: Wie zegt van wel :?:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "Bakkertjedeeg"

:)}  :)}  :)}  :)}  :)}

Hakinnen

Citaat van: "Dwars"Ik wed een krat bier dat Schmetzke NIET durft :twisted: Wie zegt van wel :?:

tuurlijk durft ie..of ie het doet is een tweede..

Schmetzke

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Dwars"Ik wed een krat bier dat Schmetzke NIET durft :twisted: Wie zegt van wel :?:

tuurlijk durft ie..of ie het doet is een tweede..

Precies, maar dat weet Hub ook wel... Hij zegt alleen dat ik het niet durf, en hoopt vervolgens dat ik het tegendeel ga bewijzen... Maar zo werkt dat niet  :lol:

Maar lijkt me echt super vet om een keer te doen  :yes6rs:

Hakinnen

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Dwars"Ik wed een krat bier dat Schmetzke NIET durft :twisted: Wie zegt van wel :?:

tuurlijk durft ie..of ie het doet is een tweede..

Precies, maar dat weet Hub ook wel... Hij zegt alleen dat ik het niet durf, en hoopt vervolgens dat ik het tegendeel ga bewijzen... Maar zo werkt dat niet  :lol:

Maar lijkt me echt super vet om een keer te doen  :yes6rs:

dat noemen ze "reactie uitlokken" he...

hahaha...

DeWitte

nee hoor, geloof het gewoon echt NIET :wink: en alsof ik een reactie zou willen uitlokken :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke


NrGiZeR

Het lijkt me meer de vraag of Bakkie het wel aandurft.

Het is tenslotte zijn verantwoordelijkheid.

Ik neem iig nooit iemand achterop.
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

Bakkertjedeeg

Citaat van: "NrGiZeR"Het lijkt me meer de vraag of Bakkie het wel aandurft.

Het is tenslotte zijn verantwoordelijkheid.

Ik neem iig nooit iemand achterop.


Das unne goeie. Volgens mij mag het niet eens... :?:

NrGiZeR

Denk wel dat het mag wanneer niemand op de baan is.
Zal er aan liggen hoe goed je bevriend bent met de organisatie. ( vriendjes politiek )

Maar in een sessie kun je vergeten.
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

DeWitte

waarom eigenlijk? met duo kan je toch ook hard :? of zou het meer een " aansprakelijkheidskwestie" zijn :?:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away