XGJAO, nw voor 1250, - ex btw

Gestart door DeWitte, 09 januari, 2007, 20:09:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

crazy j

ik wil graag schakelbrommer gaan rijde dus ik ben nu al zo hier en dar wat aan t kijke
en ik geloof dat ik voor de prijs wat die motor kost nog geen 2e hands brommer heb  :shock:  :shock:  :shock:
da kan toch gewoon niet veel zijn dan
living the life the way it comes

Desmo-devil

Citaat van: "Schmetzke"Leuk hoor. Alleen jammer dat die Chinezen nog nooit van kwaliteit gehoord hebben  :?

Zo'n ketel heeft een levensduur van maximaal 5000 km, dan is ie óf uitelkaar getrild, óf vastgelopen.

Ik wens potentiële kopers alvast veel sterkte met hun aankoop.

Werd jaren geleden ook geroepen over alles wat Koreaans was, is inmiddels achterhaald. Ik denk dat die Chinezen echt niet gek zijn en dat het wel meevalt met de kwaliteit. Ik denk dat jou uitspraak meer gebaseerd is op vooroordelen dan op feiten.

Youp

Citaat van: "Desmo-devil"
Citaat van: "Schmetzke"Leuk hoor. Alleen jammer dat die Chinezen nog nooit van kwaliteit gehoord hebben  :?

Zo'n ketel heeft een levensduur van maximaal 5000 km, dan is ie óf uitelkaar getrild, óf vastgelopen.

Ik wens potentiële kopers alvast veel sterkte met hun aankoop.

Werd jaren geleden ook geroepen over alles wat Koreaans was, is inmiddels achterhaald. Ik denk dat die Chinezen echt niet gek zijn en dat het wel meevalt met de kwaliteit. Ik denk dat jou uitspraak meer gebaseerd is op vooroordelen dan op feiten.

dan kan je nog altijd beter voor de cbr gaan  :wink:
opeloos benzine verslaafd...

DeWitte

waarom dan? kom met argumenten :roll:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Als je dan toch brommer moet rijden dan liever nog de Malaguti Drakon in Ducati corse look,


Road Racing Tonnie

Citaat van: "Desmo-devil"
Citaat van: "Schmetzke"Leuk hoor. Alleen jammer dat die Chinezen nog nooit van kwaliteit gehoord hebben  :?

Zo'n ketel heeft een levensduur van maximaal 5000 km, dan is ie óf uitelkaar getrild, óf vastgelopen.

Ik wens potentiële kopers alvast veel sterkte met hun aankoop.

Werd jaren geleden ook geroepen over alles wat Koreaans was, is inmiddels achterhaald. Ik denk dat die Chinezen echt niet gek zijn en dat het wel meevalt met de kwaliteit. Ik denk dat jou uitspraak meer gebaseerd is op vooroordelen dan op feiten.

En zo ging het ook, met de Japanse merken, eind vijftiger jaren, men (de toen nog grote Europesche merken) deden daar heel erg lacherig over, m.a.w wat kunnen hun beter, wij maken al meer dan vijftig jaar motoren,
dus wat hun toevoegen is van nul en gene waarde, hetzelfde toen Honda ging deelnemen aan de races op het eiland MAN, werden ze niet voor "vol"aangezien, wat een misvatting is dat enkele later gebleken, en is er bijna niets meer, van de eens zo beroemde Europesche merken overgebleven, helaas.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Youp

Citaat van: "Dwars"waarom dan? kom met argumenten :roll:


honda heeft zich al bewezen... heb er meer vertrouwen in én de motor is mooier....

overigens is het geen 200cc maar 150cc :!:
opeloos benzine verslaafd...

crazy j

Citaat van: "Desmo-devil"Als je dan toch brommer moet rijden dan liever nog de Malaguti Drakon in Ducati corse look,



:worship-cool:  :worship-cool:
ik vind m egt vet die malagutti
ik heb s gekeken maar op marktplaats ofzo staat dr nergens een 2e hands ervan ( hier in t zuiden dan) s wel jamer
living the life the way it comes

HD4ever

Citaat van: "Herr Tod"Hopeloos :roll:

De beste oplossing voor dit chinees hok is dan :

"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

WhomBom

"XGJAO Motorcycle is een onderdeel van de in China gevestigde Yuan Group. De motoren van XGJAO zijn zeer hoogwaardige en betrouwbare motoren, welke al jaren in Azië, Afrika, Engeland en vele andere landen op de markt te krijgen zijn. XGJAO Nederland is ervan overtuigd dat ook op de Nederlandse markt binnen zeer korte tijd een plek verovert word.

Onder de Yuan Group vallen naast XGJAO Motorcycle ook een Schokdemper fabrikant (welke Honda voorziet van schokdempers) en een fabrikant voor personenbusjes. De Yuan Group is op dit gebied een van de grotere organisaties op de markt.
De Yuan Group beschikt ook zelf over een eigen Racing Team, welke zeer succesvol is in verschillende raceklasse's in Azië! "


http://www.xgjao.nl

komop...die dingen lopen in afrika  :shock:  daar houden genoeg van de dakar fietsjes het niet uit  :roll:
top kwaliteit zul je voor die prijs wel niet krijgen, maar zo slecht zullen ze toch ook niet zijn wa
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

B-Witch

Wacht maar een paar jaar af, die bamivreters gaan ons nog wel verassen, wat de Japanners en Koreanen kunnen,kunnen die strebers ook wel.


Als die het voor elkaar krijgen om in Nederland frietenbakkers te worden, dan moet dat vast ook lukken :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

@Nippon

Citaat van: "suzuki-girl"Wacht maar een paar jaar af, die bamivreters gaan ons nog wel verassen, wat de Japanners en Koreanen kunnen,kunnen die strebers ook wel.


Als die het voor elkaar krijgen om in Nederland frietenbakkers te worden, dan moet dat vast ook lukken :mrgreen:


nou  :!:   hoop toch van niet  :roll:

Youp

Citaat van: "HD4ever"
Citaat van: "Herr Tod"Hopeloos :roll:

De beste oplossing voor dit chinees hok is dan :


dat boek heb ik ook ergens  8)
opeloos benzine verslaafd...

Desmo-devil

Citaat van: "crazy j"
Citaat van: "Desmo-devil"Als je dan toch brommer moet rijden dan liever nog de Malaguti Drakon in Ducati corse look,



:worship-cool:  :worship-cool:
ik vind m egt vet die malagutti
ik heb s gekeken maar op marktplaats ofzo staat dr nergens een 2e hands ervan ( hier in t zuiden dan) s wel jamer

Bij Heuts in Schin op Geul staat er een, en in het echt is ie nog mooier !

crazy j

i know
die heb ik ook al zein staan maar nieuw is ie me een beetje te duur  :oops:  :oops:
en ik ga toch liver voor ne sm of ne cross
living the life the way it comes