Hoofdmenu

Gespot

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

BusaBerke @ tiëek bedrijvencontactdagen (BB is wel Balou voor z'n dochter vergeten in de "bedrijvigheid", geen vrees Dwars heeft die thuisliggen en brengt die vd week wel ff langs  :wink: )
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: "Dwars"BusaBerke @ tiëek bedrijvencontactdagen (BB is wel Balou voor z'n dochter vergeten in de "bedrijvigheid"
:banghead4rv:


Citaat van: "Dwars"
geen vrees Dwars heeft die thuisliggen en brengt die vd week wel ff langs  [/size]:wink: )
:worship-cool:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Busaberke

gisteren:

Herr Sjeelski @ my work, alwaar ik hem een special Bitubo adjustment device gefixed heb.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Herr Tod

Gisteren Dwars... stond opeens naast me in Margraten.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


AngelInMe

Net suzuki-girl bij mij voor de deur met de RF :lol:, kom die tas koffie deze week wel ff terug halen ;)

B-Witch

Citaat van: "AngelInMe"Net suzuki-girl bij mij voor de deur met de RF :lol:, kom die tas koffie deze week wel ff terug halen ;)

okee, als je me op tijd laat weten, heb ik ook misschien wel een stukje gebak erbij :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

AngelInMe

Citaat van: "suzuki-girl"

okee, als je me op tijd laat weten, heb ik ook misschien wel een stukje gebak erbij :lol:

vlaai was lekker hier :lol:

oh ja suzuki-girl gespot @ her place 8)

karz

Hakinnen bie de bosh
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Hakinnen

In Sjtein..

The Posing TLR-Dude op een.. Honda :oops:

:wink:

Trouwens, zag op MF een BolD"or met een usd vork erin.  wel deftig

karz

Citaat van: "Hakinnen"
The Posing TLR-Dude op een.. Honda :oops:

Inderdaad een beetje sip maareh .. de motorfreak bitubo dude in een duits koekblik  :oops:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

The Dominator

dominator met n MFL sticker gespot bij hotel OS HEEM in epen... :mrgreen:

color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Busaberke

goeie aktie van Pearl!

BTW:
kheb afgelopen vrijdag RRT & Herr Sjeelski met ega nog gespot bij Buitenlust. :mrgreen:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Citaat van: "Busaberke"Herr Sjeelski met ega nog gespot bij Buitenlust. :mrgreen:

Eega :shock: hebben we een feestje gemist ?? :banghead4rv:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Busaberke"Herr Sjeelski met ega nog gespot bij Buitenlust. :mrgreen:

Eega :shock: hebben we een feestje gemist ?? :banghead4rv:

jij was ook uitgenodigd maar wilde (lees durfde) niet te komen vrijdagavond.........
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

nee dulle, feestje vd Eega oftwel jouw trouwfeest  :?  :banghead4rv: :wink:


en wat ik niet durf is nog niet uitgevonden :twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away