Hoofdmenu

Gespot

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Busaberke

Citaat van: "Dwars"
en wat ik niet durf is nog niet uitgevonden :twisted:

:shutup:  :shutup:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

The Dominator

Citaat van: "Dwars"nee dulle, feestje vd Eega oftwel jouw trouwfeest  :?  :banghead4rv: :wink:


en wat ik niet durf is nog niet uitgevonden :twisted:

trouwfeest??? gekke henkie  :twisted:  :twisted:  :twisted:
en daarbij, daar nodig ik alleen vrienden uit, volgens mij vertelde je me gister dat we geen vrienden moesten kweken hiero, dus tsja.....
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

karz

Hakinnens ega en zoon op weg naar school, zij herkenden me niet op een motor die niet zo veel lawaai maakt denk ik.  :wink:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Hakinnen

Citaat van: "karz"Hakinnens ega en zoon op weg naar school, zij herkenden me niet op een motor die niet zo veel lawaai maakt denk ik.  :wink:

hahaha..

net ff gevraagd aan angelique.
klopt. had je niet herkend.

Luca wel, die zei:"ey mam,  doa geit Kars!"

waarop Angelique antwoorde: "nei jongke, dat woar  Kars neet, dea rit  met ene blauwe TLR".

je ziet het TLR dude. zonder die TLR herkennen ze je niet!
:wink:

Herr Tod

Misschien Doerak in Ubachsberg rond 14:00 ? En nog een GS'er bij de Hofstraat / Tunnelweg in de buurt, ook rond die tijd.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


The Dominator

Citaat van: "Herr Tod"Misschien Doerak in Ubachsberg rond 14:00 ? En nog een GS'er bij de Hofstraat / Tunnelweg in de buurt, ook rond die tijd.

hoeven die GS rijders allemaal niet te werken dan????
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

Citaat van: "hayasjeelski"
Citaat van: "Herr Tod"Misschien Doerak in Ubachsberg rond 14:00 ? En nog een GS'er bij de Hofstraat / Tunnelweg in de buurt, ook rond die tijd.

hoeven die GS rijders allemaal niet te werken dan????

kopen??? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "hayasjeelski"
Citaat van: "Herr Tod"Misschien Doerak in Ubachsberg rond 14:00 ? En nog een GS'er bij de Hofstraat / Tunnelweg in de buurt, ook rond die tijd.

hoeven die GS rijders allemaal niet te werken dan????

kopen??? :mrgreen:

dit alles zo horende ga ik dan toch maar voor die 1150, al die beemerlovers zullen toch wel de 1200 willen (want die is grösser dus besser, stelletje pruusche) duikelt de prijs van de 1150 lekker snel in elkaar :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

Citaat van: "hayasjeelski"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "hayasjeelski"
Citaat van: "Herr Tod"Misschien Doerak in Ubachsberg rond 14:00 ? En nog een GS'er bij de Hofstraat / Tunnelweg in de buurt, ook rond die tijd.

hoeven die GS rijders allemaal niet te werken dan????

kopen??? :mrgreen:

dit alles zo horende ga ik dan toch maar voor die 1150, al die beemerlovers zullen toch wel de 1200 willen (want die is grösser dus besser, stelletje pruusche) duikelt de prijs van de 1150 lekker snel in elkaar :mrgreen:

is ie al, door vastgesteld inruilprijzen door BMW-nederland; verlies ik bijv. op de mijne dik 6000 pleuro in 3 jaar mocht ik um willen inruilen :cry: terwijl mijn vorige inruilactie maar 2400 euro was. schandalig maar tis nie anders.... idd kloteduitsers :guns:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "hayasjeelski"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "hayasjeelski"
Citaat van: "Herr Tod"Misschien Doerak in Ubachsberg rond 14:00 ? En nog een GS'er bij de Hofstraat / Tunnelweg in de buurt, ook rond die tijd.

hoeven die GS rijders allemaal niet te werken dan????

kopen??? :mrgreen:

dit alles zo horende ga ik dan toch maar voor die 1150, al die beemerlovers zullen toch wel de 1200 willen (want die is grösser dus besser, stelletje pruusche) duikelt de prijs van de 1150 lekker snel in elkaar :mrgreen:

is ie al, door vastgesteld inruilprijzen door BMW-nederland; verlies ik bijv. op de mijne dik 6000 pleuro in 3 jaar mocht ik um willen inruilen :cry: terwijl mijn vorige inruilactie maar 2400 euro was. schandalig maar tis nie anders.... idd kloteduitsers :guns:

kut voor jou maar goed voor de 2dehandsmarkt (voor kopers dan he :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Busaberke

Citaat van: "hayasjeelski"
dit alles zo horende ga ik dan toch maar voor die 1150

:shock:

nog ff en iedereen heeft een BMW kadett .............  :mrgreen:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

The Dominator

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "hayasjeelski"
dit alles zo horende ga ik dan toch maar voor die 1150

:shock:

nog ff en iedereen heeft een BMW kadett .............  :mrgreen:

stel ik zou een $#@% gaan kopen.....  dan idd een 1150 :?
maar voorlopig amuzeert hayasjeelski zich lekker op de domiragger!
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Herr Tod

WhomBom op de Zündapp, bij de grensovergang van Vaals naar Aken.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Gieskes

Citaat van: "Herr Tod"WhomBom op de Zündapp, bij de grensovergang van Vaals naar Aken.

Linkerbaan, heftig met z'n licht knipperend om er voorbij te komen?  8)
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

Herr Tod

Uhh... nee... eerlijk gezegd uiterst rechts... bumperklevend achter een auto :lol: Volgens mij hebben mijn oren hem nog gespott in Aken, toen ik naar huis reed. Ik reed over een kruising en daarna hoorde ik zn brommer :mrgreen: Hij ging zeker naar de 'vergadering'.

Agenda punt 1 was het goedkeuren van het huismerk bier
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: