Hoofdmenu

Gespot

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Hakinnen

Citaat van: "Speedtwin"
Citaat van: "TTigertje"Kwam daarnet Speedtwin tegen, hij was duidelijk aan 't genieten :cry:  van het weer.......Bah, kwas niet jaloers op hem (hij op de bike, ik in m'n koekblik)
Waarom reed je eigenlijk vóór de leerling? Of zag ik dat verkeerd? :?

Er reed ook een leerling voor mij, zo kan ik beter bekijken wat er goed of niet goed gaat terwijl de leerling achter mij probeert de ideale lijn te pakken te krijgen.
Maar rijden in de regen is ook leuk, zolang als je maar niet je (natte) handschoenen uit en aan hoeft te trekken!!!! :lol:

Ideale lijn ? op straat?

Tof

Speedtwin

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Speedtwin"
Citaat van: "TTigertje"Kwam daarnet Speedtwin tegen, hij was duidelijk aan 't genieten :cry:  van het weer.......Bah, kwas niet jaloers op hem (hij op de bike, ik in m'n koekblik)
Waarom reed je eigenlijk vóór de leerling? Of zag ik dat verkeerd? :?

Er reed ook een leerling voor mij, zo kan ik beter bekijken wat er goed of niet goed gaat terwijl de leerling achter mij probeert de ideale lijn te pakken te krijgen.
Maar rijden in de regen is ook leuk, zolang als je maar niet je (natte) handschoenen uit en aan hoeft te trekken!!!! :lol:

Ideale lijn ? op straat?

Ideale lijn hoeft niet altijd iets te maken te hebben met bochtentechniek!
Denk bijvoorbeeld maar eens aan voorsorteervakken, het niet te kort langs vrachtauto's rijden(of er achter), putdeksels, strepen,pijlen, zebrapaden, het oversteken van spoorwegovergangen, het niet rijden in de dode hoek van koekblikken en zo kan ik er nog wat opnoemen.
Door hier rekening mee te houden kun je heel wat problemen voorkomen.

Misschien eens tijd voor een opfrislesje? :lol:  :lol:

Greetz Speedtwin

DeWitte

Citaat van: "Speedtwin"Misschien eens tijd voor een opfrislesje?
:rofl:  :shutup:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Citaat van: "Speedtwin"
Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Speedtwin"
Citaat van: "TTigertje"Kwam daarnet Speedtwin tegen, hij was duidelijk aan 't genieten :cry:  van het weer.......Bah, kwas niet jaloers op hem (hij op de bike, ik in m'n koekblik)
Waarom reed je eigenlijk vóór de leerling? Of zag ik dat verkeerd? :?

Er reed ook een leerling voor mij, zo kan ik beter bekijken wat er goed of niet goed gaat terwijl de leerling achter mij probeert de ideale lijn te pakken te krijgen.
Maar rijden in de regen is ook leuk, zolang als je maar niet je (natte) handschoenen uit en aan hoeft te trekken!!!! :lol:

Ideale lijn ? op straat?

Ideale lijn hoeft niet altijd iets te maken te hebben met bochtentechniek!
Denk bijvoorbeeld maar eens aan voorsorteervakken, het niet te kort langs vrachtauto's rijden(of er achter), putdeksels, strepen,pijlen, zebrapaden, het oversteken van spoorwegovergangen, het niet rijden in de dode hoek van koekblikken en zo kan ik er nog wat opnoemen.
Door hier rekening mee te houden kun je heel wat problemen voorkomen.

u heeft gelijk, gaat natuurlijk om "de plaats op de weg".
Was even in verwarring door "ideale lijn".

Misschien eens tijd voor een opfrislesje? :lol:  :lol:

Opfrislesje "ideale lijnen"?
Geen probleem hoor..wil u dat rustig wel eens laten zien!....... :mrgreen:  :angel:  :wink:  


Speedtwin

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Speedtwin"
Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Speedtwin"
Citaat van: "TTigertje"Kwam daarnet Speedtwin tegen, hij was duidelijk aan 't genieten :cry:  van het weer.......Bah, kwas niet jaloers op hem (hij op de bike, ik in m'n koekblik)
Waarom reed je eigenlijk vóór de leerling? Of zag ik dat verkeerd? :?

Er reed ook een leerling voor mij, zo kan ik beter bekijken wat er goed of niet goed gaat terwijl de leerling achter mij probeert de ideale lijn te pakken te krijgen.
Maar rijden in de regen is ook leuk, zolang als je maar niet je (natte) handschoenen uit en aan hoeft te trekken!!!! :lol:

Ideale lijn ? op straat?







































Ideale lijn hoeft niet altijd iets te maken te hebben met bochtentechniek!
Denk bijvoorbeeld maar eens aan voorsorteervakken, het niet te kort langs vrachtauto's rijden(of er achter), putdeksels, strepen,pijlen, zebrapaden, het oversteken van spoorwegovergangen, het niet rijden in de dode hoek van koekblikken en zo kan ik er nog wat opnoemen.
Door hier rekening mee te houden kun je heel wat problemen voorkomen.

u heeft gelijk, gaat natuurlijk om "de plaats op de weg".
Was even in verwarring door "ideale lijn".

Misschien eens tijd voor een opfrislesje? :lol:  :lol:

Opfrislesje "ideale lijnen"?
Geen probleem hoor..wil u dat rustig wel eens laten zien!....... :mrgreen:  :angel:  :wink:  


Wij hebben het wel over het rijden BINNENde bebouwde kom

karz

rond 10:30  bij het il fiore (vodafone) gebouw in maastricht 3 gele GS-en, van verschillende bouwjaren.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Busaberke

Citaat van: "karz"rond 10:30  bij het il fiore (vodafone) gebouw in maastricht 3 gele GS-en, van verschillende bouwjaren.

Ik zat gisteren nog in m'n koekblik te denken "je ziet die GS-en tegenwoordig op elke straathoek" want tijdens een ritje van 10 km had ik er ook al 3 gespot.

leuk, zo'n aparte motorfiets!   aiaiaiaiai ........... kom maar op GS-boys
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Dat de Gs mateloos populair is ligt voornamelijk aan het feit dat het een messcherp sturende All-rounder is die uitermate geschikt is voor het dagelijks werk. Dat je er 3 op een rij kort achter elkaar hebt gezien is toeval en doet niets af aan het feit dat op de meest verkochte motoren in Nederland nog steeds Slopel (suzuki)  staat :twisted:

mja die slopels uit het land van de rijzende zon mogen niet buiten komen als het regent, hagelt, waait, of als de zwaluwen naar het zuiden vliegen (ik noem maar eens een dwarsstraat) :roll: haha, stel je voor dat die inferieure plastic dozen nog meer blootgesteld worden aan het dagelijks leven; zou de beperkte levensduur alleen maar nog meer verkorten en de verkopen van Gs-en alleen maar bevorderen.

Dus Gs-en bestuurd door bikkels 8)  voor elke dag en weertype en zoepzoekies voor watjes als het minimaal 20 graden is en het zonnetje lekker schijnt... tis nou eenmaal zo :twisted:

zo goed ??? :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: "Dwars"
Dus Gs-en bestuurd door bikkels 8)  voor elke dag en weertype en zoepzoekies voor watjes als het minimaal 20 graden is en het zonnetje lekker schijnt... tis nou eenmaal zo :twisted:

jaja ........... bikkels  :?

met handkappen, handvatverwarming en voetkachels, zeker!  :thatsgay:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Desmo-devil

CiteerDus Gs-en bestuurd door bikkels  voor elke dag en weertype en zoepzoekies voor watjes als het minimaal 20 graden is en het zonnetje lekker schijnt... tis nou eenmaal zo  


Hey Dwars waarom kom je dan al de hele week met de auto werken ?? :lol:

Busaberke

Citaat van: "Desmo-devil"
CiteerDus Gs-en bestuurd door bikkels  voor elke dag en weertype en zoepzoekies voor watjes als het minimaal 20 graden is en het zonnetje lekker schijnt... tis nou eenmaal zo  


Hey Dwars waarom kom je dan al de hele week met de auto werken ?? :lol:

:rofl: van je collega's moet je het hebben!

BTW:
Desmo Devil, wat drink jij van mij ?  :wink:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Citaat van: "Desmo-devil"
CiteerDus Gs-en bestuurd door bikkels  voor elke dag en weertype en zoepzoekies voor watjes als het minimaal 20 graden is en het zonnetje lekker schijnt... tis nou eenmaal zo  


Hey Dwars waarom kom je dan al de hele week met de auto werken ?? :lol:

dat heeft een heel andere reden, du kuuke :!:

:wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Desmo-devil"
CiteerDus Gs-en bestuurd door bikkels  voor elke dag en weertype en zoepzoekies voor watjes als het minimaal 20 graden is en het zonnetje lekker schijnt... tis nou eenmaal zo  


Hey Dwars waarom kom je dan al de hele week met de auto werken ?? :lol:

dat heeft een heel andere reden, du kuuke :!:

:wink:

:shutup:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Speedtwin

Citaat van: "Dwars"Dat de Gs mateloos populair is ligt voornamelijk aan het feit dat het een messcherp sturende All-rounder is die uitermate geschikt is voor het dagelijks werk. Dat je er 3 op een rij kort achter elkaar hebt gezien is toeval en doet niets af aan het feit dat op de meest verkochte motoren in Nederland nog steeds Slopel (suzuki)  staat :twisted:

mja die slopels uit het land van de rijzende zon mogen niet buiten komen als het regent, hagelt, waait, of als de zwaluwen naar het zuiden vliegen (ik noem maar eens een dwarsstraat) :roll: haha, stel je voor dat die inferieure plastic dozen nog meer blootgesteld worden aan het dagelijks leven; zou de beperkte levensduur alleen maar nog meer verkorten en de verkopen van Gs-en alleen maar bevorderen.

Dus Gs-en bestuurd door bikkels 8)  voor elke dag en weertype en zoepzoekies voor watjes als het minimaal 20 graden is en het zonnetje lekker schijnt... tis nou eenmaal zo :twisted:

zo goed ??? :rofl:


Nog NOOIT is de waarheid (voor sommige mensen) zo HARD aangekomen als nu>
Hulde en een standbeeld voor deze schrijver!!!!

Speedtwin

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Dwars"
Dus Gs-en bestuurd door bikkels 8)  voor elke dag en weertype en zoepzoekies voor watjes als het minimaal 20 graden is en het zonnetje lekker schijnt... tis nou eenmaal zo :twisted:

jaja ........... bikkels  :?

met handkappen, handvatverwarming en voetkachels, zeker!  :thatsgay:

Zo te lezen is er hier iemand ERG JALOERS!!!!