Hoofdmenu

Gespot

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

crazy j

Citaat van: Yvil op 04 maart, 2012, 20:47:26
Niet dat ik weet, maar volgens mij is hij echt ontzettend hard met zijn studie bezig  :yes6rs:

Ook niet onbelangrijk lijkt mij  :)

ik kwam hem toevalig vorige week woensdag ook tegen op het tankstation in wittem. even snel een praatje gemaakt en toen had hij het  er inderdaad dat hij druk was met zijn studie
living the life the way it comes

Diddl

DE WITTE gespot vandaag in voerendaal voor het verkeerslicht  :mrgreen: :mrgreen:
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

DeWitte

yep en Diddl in zijn A3 ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Diddl

zit je rustig in het zonnetje je botorham te eten komt er ineens iets voorbij vliegen op een 3 cilinder en dat was desmo devil die bocht kon platter hahaha
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

Gassie

volgens mij de witte op de a79 om 4 uur richting maastricht kan dat kloppen
KTM SMT 2011

Yvil

Vandaag Herr Tod bij mijn motor ;) Hij kwam me even helpen. De wielen moesten er onderuit,
en ook al stelt het niet veel voor, ik kan dan een paar rechter handen goed gebruiken  :oops:

Waarschijnlijk morgen nieuwe bandjes erop en de 29ste worden de carburateurs gesynchroniseerd!!
Dan is deze jongen eindelijk weer mobiel op 2 wielen  :yes6rs: Ik heb hem wel al van Landgraaf naar
Wijlre gereden, dus de eerste km'ers zijn eindelijk weer gemaakt  :lol:

Damn, wel weer even wennen na bijna 2 jaar  :-X MAAAARRRRRRR GENIETEN!!!!!!!!!!!!!!!!! :worship-cool:

Suzuki-Babe

De witte gespot bij de show van Najib Amhali.
Wat was het een goede show!
or anyone who says that women can't drive: Eat my dust!

DeWitte

Citaat van: Suzuki-Babe op 20 maart, 2012, 22:57:20
De witte gespot bij de show van Najib Amhali.
Wat was het een goede show!

Ja waar zaten jullie, ik kon jullie niet zien?  :?

Ik vond de show van Najib minder, om niet te zeggen lauw, erg oppervlakkig, paar domme immitaties en helemaal geen diepgang.
Nee doe mij maar Theo Maassen of Hans Lebbis  :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Wij konden jou ook niet zien. We zagen je lopen toen we de auto bij het Loon parkeerden. Wij hadden 1ste rangs kaarten, jij zat waarschijnlijk tussen het gepeupel  :)

Smaken verschillen, ik vond de show wel goed al waren sommige stukken mij net iets te serieus. Hans Lebbis vind ik dan weer niks.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

QuattroFrits

Doe mij maar Eddy Evers.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Mounty met zijn nieuwe Honda in Eys centrum  :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

Desmo met volgens mij zijn motor op de aanhanger in Ransdaal

en De Witte op weg naar zijn date van 13.00 uur ik was toen op de terugweg (klein rondje ivm verplichtingen)
KTM SMT 2011

Desmo-devil

Klopt, ik heb de motor zaterdagmorgen opgehaald met de trailer. Waar was jij dan ?? Ik kwam wel nog Timmeh tegen in Ransdaal, ik denk ook op weg naar het MFL ritje

Gassie

denk dat ik dat was timeeh heeft een rooie ik een oranje. tim is niet gaan rijden nl ik wel een rondje
KTM SMT 2011

Diddl

ik heb yvil vanmiddag gespot schrok me dood staat die ineens op mijn werk strak in het pak hahaha :mrgreen:
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away