Hoofdmenu

Gespot

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Gassie

Citaat van: FZ_Ron op 13 juli, 2008, 23:04:31
Citaat van: Gassie op 13 juli, 2008, 22:11:08
ben vandaag zoveel motors tegen gekomen dat ik tenminste toch iemand moet hebben gespot  :yes6rs:



was idd veel op de weg...maar niks geen oranje iets gezien..
dat ligt er ook maar net aan hoelat en waar je geweest bent ik ben gisteren om 4 uur nog ff geweest rondje voerendaal-swier-hulsberg-valkenburg-wijlre-eperheide-slenaken-gulpen-wijlre-klimmen-voerendaal,

kan natuurlijk ook dat ik zo hard reed dat je dacht dat je ff een flits zag met dat oranje allemaal  :yes6rs: :mrgreen:
KTM SMT 2011

DeWitte

Citaat van: Gassie op 14 juli, 2008, 08:21:34
kan natuurlijk ook dat ik zo hard reed dat je dacht dat je ff een flits zag met dat oranje allemaal  :yes6rs: :mrgreen:

ik dacht al, ut bliksemt  ;) maar jij was ut :cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: Gassie op 14 juli, 2008, 08:21:34
Citaat van: FZ_Ron op 13 juli, 2008, 23:04:31
Citaat van: Gassie op 13 juli, 2008, 22:11:08
ben vandaag zoveel motors tegen gekomen dat ik tenminste toch iemand moet hebben gespot  :yes6rs:



was idd veel op de weg...maar niks geen oranje iets gezien..
dat ligt er ook maar net aan hoelat en waar je geweest bent ik ben gisteren om 4 uur nog ff geweest rondje voerendaal-swier-hulsberg-valkenburg-wijlre-eperheide-slenaken-gulpen-wijlre-klimmen-voerendaal,

kan natuurlijk ook dat ik zo hard reed dat je dacht dat je ff een flits zag met dat oranje allemaal  :yes6rs: :mrgreen:

Ik ben ook rond die tijd geweest..zo ongveer 1600 de oprit uit gereden en richting simpelveld gereden via wat binneweggetjes...daarna rondje eperbaan ,slenaken gedaan.

Maar ben niemand bekend tegen gekomen..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

ne gixxer 750 uit Wylre op de oprit, vandaag es sjekke of er geen olie ligt :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Mijn motoren lekken alleen als ze horizontaal liggen :roll: :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


BMWhub

Citaat van: Herr Tod op 16 juli, 2008, 17:05:17
Mijn motoren lekken alleen als ze horizontaal liggen :roll: :mrgreen:

lekken geen olie maar markeren hun eigen plekje  :twisted: :twisted:
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

Motzippaldy

Citaat van: Herr Tod op 16 juli, 2008, 17:05:17
Mijn motoren lekken alleen als ze horizontaal liggen :roll: :mrgreen:

Bedoel je Opel's  :mrgreen:
Proud on the South  

Gassie

he  :-X pas op geen kwaad woord over opel's :worship-cool:
KTM SMT 2011

Joepie1958

 :stupid: geen wóórd over opel :-X
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

noemen ze ja niet voor niks sl-opels  :-X
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Dacht , om een uurtje om te krijgen. ik ga eens naar de avondmarkt hiet op Gen Berg.

Staat er opeens iemand met een paraplu voor me te zwaaien..

QuatroFrits en partner... :mrgreen:

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Loop ik lekker rustig over de avondmarkt in Ubachsberg, staat ineens FZ_Angie voor mijn neus.........
en ja hoor Papa, mama en zusje waren er ook bij.
Heb Ron toen maar met een paraplu bedreigd.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Gassie

als ik had geweten hoe jullie uitzagen was ik jullie misschien tegen gekomen was er ook
KTM SMT 2011

d'r Blieje

Desmodevil,

afgelopen woensdag in het Limburgs Dagblad, in een artikel over de grote controle op motorrijders en fietsers...

Blieve lache...8)

Diddl

desmo vorige week zondag in maastricht bij het L1 gebouw hij reed richting valkenburg ik kwam je tegenmoet met een witte kever
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away