Hoofdmenu

Danny's motortour

Gestart door MarcT, 07 juni, 2007, 13:44:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MarcT

Gaan er nog MFL-ers mee met Danny's Motortour dit weekend ?
ho is General Faillure, and why is he reading my harddisk ?

B-Witch

Leg ff uit wat dat voor een tour is, waar, hoelaat enz. :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

MarcT

Hihi....oeiiiiii er zijn nog Limburgers die Danny's Motortour niet kennen !!!

Danny Groeneveld woont in ZuidLimburg, en organiseert ieder jaar een motortour naar Haulme in Noord Frankrijk (ong. 350 km). Dit jaar gaan we dus op 9 en 10 juni. Het is vrij basic. Je mag je eigen tempo rijden of in de groep, je moet voor je eigen eten zorgen, en de kosten zijn dus alleen 1 dagje camping met je tentje. Danny verdient er niets op. Maar het is WEL ieder jaar mega-gezellig !  Leuk tourtje door Belgie, met vaste stopplaatsen en ieder jaar leer je weer wat meer mensen kennen. Is trouwens niet alleen voor Limburgers hoor. Inschrijven en verzamelen is bij Danny thuis. Koffie staat altijd klaar.
Wie bij Danny op de uitnodigingslijst wil komen: mail effe naar da_groeneveld@hotmail.com
ho is General Faillure, and why is he reading my harddisk ?

B-Witch

Citaat van: "MarcT"Hihi....oeiiiiii er zijn nog Limburgers die Danny's Motortour niet kennen !!!

Danny Groeneveld woont in ZuidLimburg, en organiseert ieder jaar een motortour naar Haulme in Noord Frankrijk (ong. 350 km). Dit jaar gaan we dus op 9 en 10 juni. Het is vrij basic. Je mag je eigen tempo rijden of in de groep, je moet voor je eigen eten zorgen, en de kosten zijn dus alleen 1 dagje camping met je tentje. Danny verdient er niets op. Maar het is WEL ieder jaar mega-gezellig !  Leuk tourtje door Belgie, met vaste stopplaatsen en ieder jaar leer je weer wat meer mensen kennen. Is trouwens niet alleen voor Limburgers hoor. Inschrijven en verzamelen is bij Danny thuis. Koffie staat altijd klaar.
Wie bij Danny op de uitnodigingslijst wil komen: mail effe naar da_groeneveld@hotmail.com

jep nog steeds mensen die dat niet weten, waaronder ik dus :oops:

alvast een leuke trip gewenst :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

:oops: Ook ik heb hier nog nooit van gehoord, maar helaas heb ik 9 juni reeds een leuke motortour als begeleider van  :oops: fietsers  :oops: .

Ja je hebt het goed gelezen, van fietsers. :lol:

Maar wel heel gezellig en heeeeel goed verzorgd.  :P
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

karz

Ik heb er wel  van gehoord, maar ik ga zelf die kant uit met 2 collegae , wij overnachten in de buurt van Bouillon, dus niet zo gek  ver  van jullie af.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Mounty

nooit van gehoord..ik ga eerst binnenkort Luxemburg verkennen
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Desmo-devil

Nooit van gehoord !!
Maar dit weekend zit in Assen