Weekendje Sauerland 1ste weekend Juni

Gestart door suzuki-girl, 11 januari, 2007, 18:58:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

hoe meer zielen hoe meer vreugd :wink: pb suzuki-girl ffkes
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Jodokus"hey mensen, ik zou ook wel meewillen, of is de inschrijving gesloten?
Het hotel heeft in elk geval plek

gr
Rob

Tuurlijk kan je mee, laat me maar horen of ik ook voor jou moet reserveren, en voor jou alleen of met partner?

:wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Jodokus

hey Soes

Toen ik informeerde naar beschikbaarheid was die mevrouw ongevraagd al zo vooruitziend om alvast te reserveren, dus dankjewel maar het hoeft al niet meer

Moet er verder nog iets geregeld worden, zo ja dan hoor ik het graag

B-Witch

Citaat van: "Jodokus"hey Soes

Toen ik informeerde naar beschikbaarheid was die mevrouw ongevraagd al zo vooruitziend om alvast te reserveren, dus dankjewel maar het hoeft al niet meer

Moet er verder nog iets geregeld worden, zo ja dan hoor ik het graag

Prima!!! 8)
Enne, komt jodokus alleen? of is er ook nog een Mevrouw Jodokus te verwachten (is wel prettig om te weten) :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Jodokus

nee geen mevrouw Jodokus, only me and my busa

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

B-Witch

Helaas een afmelding :cry:

K12RS heeft doorgegeven dat hij en partner niet mee kunnen, jammer volgende keer beter!!!





Ik zal dit doorgeven bij het hotel,
Hopelijk heeft verder iedereen gezorgd voor verlof en gaat ook iedereen mee.
Ik vind het namelijk heel vervelend om kamers te reserveren en dan op het laatste moment weer af te moeten zeggen (zou ik ook niet graag hebben als ik een hotel/pension runde) :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Jodokus

niet te geloven , ik moet helaas afzeggen

Ik heb beloofd de hond van een operabele collega in huis te nemen, laat die nu net op 1 juni onder het mes moeten

BALEN!
Heb het hotel al afgezegd...

Ben wel benieuwd naar jullie ervaringen want ik ben toch van plan veel kortere trips dit seizoen te gaan maken

snikkende groet
Rob

DeWitte

zo'n bakkie aan je busa plakken dan kan die keuter best mee :mrgreen:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Nog ffkes en dan is het zover, MFL goes Sauerland 8)
Ik wil langzaamaan gaan inventariseren wat jullie willen.
Zelf heb ik het idee om op tijd te vertrekken en dan binnendoor, zonder snelweg kilometers naar het hotel te rijden.
Maar het ligt een beetje aan wat jullie willen, met een groep rijden, individueel, vroeg of laat vertrekken???
Plaats van vertrek moeten we nog vaststellen, mss een openbare gelegenheid, zoals bijvoorbeeld een parkeerplaats of een MC drek.
Of mss bij iemand thuis?
Bij ons thuis kan, maar is voor sommigen eerst een stuk noorderlijker rijden (maar ik heb wel altijd lekkere koffie en cake) 8)
Laat maar komen de ideeën.
Ik zal zorgen dat ik bijtijds een route heb om iig via een leuke weg te kunnen rijden :wink:
Het ligt dus bij jullie :!:  :!:  :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Wij rijden vrijdag in de namiddag/vroege avond (ivm werk) pas weg. Zullen dan wss de kortste/snelste route (autobahn) nemen. :wink: Zien jullie daar aan de teek wel 8)

doog mich mer ee piepke :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

R-yen

Citaat van: "Dwars"Wij rijden vrijdag in de namiddag/vroege avond (ivm werk) pas weg. Zullen dan wss de kortste/snelste route (autobahn) nemen. :wink: Zien jullie daar aan de teek wel 8)

doog mich mer ee piepke :lol:

Wij rijden vrijdag ook pas in de vroege avond weg ivm werk.. misschien een optie om samen te rijden?

DeWitte

Citaat van: "R-yen"
Citaat van: "Dwars"Wij rijden vrijdag in de namiddag/vroege avond (ivm werk) pas weg. Zullen dan wss de kortste/snelste route (autobahn) nemen. :wink: Zien jullie daar aan de teek wel 8)

doog mich mer ee piepke :lol:

Wij rijden vrijdag ook pas in de vroege avond weg ivm werk.. misschien een optie om samen te rijden?

strak plan, details bespreken we nog wel :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Ik kreeg vandaag een email van het Gasthof, hoeveel kamers we nu precies nodig hebben.
Ik heb nu dus doorgegeven: 4 x 2 persoonskamer, en 3 x eenpersoonskamer.

Reservering is nu dus officieel.

:wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Fast Eddie 1974

Misschien is het handig om ergens in het midden af te spreken, bijvoorbeeld Geleen bij Mc Donald's of zo. Of in Nuth op de markt.
Wat ons betreft in de ochtend, bijvoorbeeld zo rond 10:00 uur

OPMERKING: aangezien wij met z'n tweeën rijden, gaan we niet racen, maar op vakantie om te toeren. Ik neem aan dat we eventueel een racegroepje en toergroepje kunnen maken?

Is de route trouwens een GPS-route of een kaart? Ik heb nl. geen GPS.....moet ouderwets kaartlezen.
Welke route gaan we rijden? Wellicht leuk als we dat vantevoren ook globaal weten...
ersevearance is the word.....! Quote from: Fast Eddie......