Weekendje Sauerland 1ste weekend Juni

Gestart door suzuki-girl, 11 januari, 2007, 18:58:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

het is niet de bedoeling dat we gaan racen, we rijden gewoon op normaal tempo naar Eslohe.
Denk dat de meeste van ons gewoon uit zijn op een weekendje lekker sturen.
Ik wil zelf als voorrijdster dienst doen (tenzij iemand anders dit graag wil doen), ik bepaal dan ook tevens het tempo. Mijn tempo is redelijk, maar ik hou wel enigzins rekening met de toegestane snelheid (iemand die daar problemen mee heeft moet zijn eigen plan dan maar trekken)
Je moet denken dat je op vreemde weg rijdt, en dus toch wat gereserveerder moet rijden.
Wat betreft de routes, die ben ik aan het uitwerken.
ik zal in ieder geval zorgen dat iedereen een papieren versie krijgt, en mocht je besluiten om alleen te rijden dat je dan ook een leuke route voor de kiezen krijgt.
leukste is gewoon met zijn allen op te rijden, en er een leuke en gezellige trip van te maken.
:wink:

op dit moment zeg ik verzamelen bij ons thuis, en dan helemaal binnendoor richting sauerland te rijden...zolang we maar aankomen voor Dwars en R-yen :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

Citaat van: "suzuki-girl"het is niet de bedoeling dat we gaan racen ... zolang we maar aankomen voor Dwars en R-yen :wink:

:lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Citaat van: "Herr Tod"
Citaat van: "suzuki-girl"het is niet de bedoeling dat we gaan racen ... zolang we maar aankomen voor Dwars en R-yen :wink:

:lol:

vertrekken jullie dan al 's morgens??


:rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Herr Tod"
Citaat van: "suzuki-girl"het is niet de bedoeling dat we gaan racen ... zolang we maar aankomen voor Dwars en R-yen :wink:

:lol:

vertrekken jullie dan al 's morgens??


:rofl:

:roll: Neem jij nou maar lekker de autobaan, genieten wij ook nog ff tussendoor van de omgeving :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Herr Tod"
Citaat van: "suzuki-girl"het is niet de bedoeling dat we gaan racen ... zolang we maar aankomen voor Dwars en R-yen :wink:

:lol:

vertrekken jullie dan al 's morgens??


:rofl:

:roll: Neem jij nou maar lekker de autobaan, genieten wij ook nog ff tussendoor van de omgeving :wink:

:laughing49so:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Bianca

Bij nader inzien heb ik toch wel zin gekregen om mee te gaan. Ik ga straks even mailen of er nog plaats is :mrgreen:

B-Witch

Citaat van: "Bianca"Bij nader inzien heb ik toch wel zin gekregen om mee te gaan. Ik ga straks even mailen of er nog plaats is :mrgreen:


:thumbsup:
You may own the bike, but the bike possesses you.

B-Witch

wel nu,
mijn idee:
Vrijdagmorgen rond de klok van 10 bij elkaar komen, ik had gedacht bij grensovergang Bochholtz, bij het tankstation.
We rijden eerst een stuk de autobaan, om de binnendoorroute een beetje menselijk te houden.
Ik wilde in Koningswinter de Rijn oversteken, en dan van daaruit richting hotel binnendoor.
:wink:

ik neem de Tomtom mee, de garmin is me op het moment nog ff te lastig, nadeel is dat ik geen routes in kan laden voor bijv de zaterdag te rijden. :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

R-yen en ondergetekende en onze respectievelijke duo's zullen pas om 18:30uur aanrijden/vliegen. We verwachten die 200km zeker binnen 2 uurtjes af te leggen. Verwachte aankomstijd in Eslohe 20:30uur dus. Hou maar een schnitzel warm en een pilske koud aub :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Dwars"R-yen en ondergetekende en onze respectievelijke duo's zullen pas om 18:30uur aanrijden/vliegen. We verwachten die 200km zeker binnen 2 uurtjes af te leggen. Verwachte aankomstijd in Eslohe 20:30uur dus. Hou maar een schnitzel warm en een pilske koud aub :lol:

Komt goed :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Voor degenen die morgenvroeg al vertrekken, behouden vaart :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Menke

Aan alle die gaon, ein sjoon weekend, en veilig truuk  :!:

Steefke™

Smells like rubber

angel




voor iedereen die meegaat  een paar leuke dagen
en ik heb nog een tegoed bon om evt om uit te printen


knallen op die autobaan.

B-Witch

Helaas, net van Thrillseeker gehoord dat ze hem het verlof hebben ingetrokken, en moet werken dit weekend  :roll:
You may own the bike, but the bike possesses you.