Te leen; gereedschappen en ander handig spul

Gestart door DeWitte, 21 september, 2005, 12:01:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

post hier de spullen die je "uitleent" aan je mede MFL-er; die (nog) niet alle gereedschappen heeft. Afspraken over het uitlenen moet je dan wel zelf onderling maken uiteraard.

Bijv. als je je motoaanhanger wilt uitlenen of je momentsleutel, kzeg nou maar een dwarsstraat  :wink:

kheb bijv. een acculader staan die ik zelf nooit gebruik (de gs hangt n.l. altijd aan de Optimate); dus wil je de acculader lenen, pb me gerust ff.  8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Ik heb een motortrailer staan.
Kunnen  bijv. ook iets afspreken over ophalen bij pech onderweg.
Een soort prive ANWB

Motzippaldy

Citaat van: "Desmo-devil"Ik heb een motortrailer staan.
Kunnen  bijv. ook iets afspreken over ophalen bij pech onderweg.
Een soort prive ANWB



:lol:  :D  :wink:


Ik word waarschijnlijk klant van jouw privé ANWB :roll:
Proud on the South  

Busaberke

Ik heb  o.a. een kettingpons, hetgeen super handig is bij het opleggen van een nieuwe ketting.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Motzippaldy

Citaat van: "Busaberke"Ik heb  o.a. een kettingpons, hetgeen super handig is bij het opleggen van een nieuwe ketting.



Voor welke ketting  :?: .ik heb nieuwe DC ketting voor me R1 gekocht en ben benieuwd of die kan ponsen  met jouw pons  :?
Proud on the South  

Busaberke

Citaat van: "Motzippaldy"
Citaat van: "Busaberke"Ik heb  o.a. een kettingpons, hetgeen super handig is bij het opleggen van een nieuwe ketting.



Voor welke ketting  :?: .ik heb nieuwe DC ketting voor me R1 gekocht en ben benieuwd of die kan ponsen  met jouw pons  :?

o.m. voor Tsubaki, je maakt er 2 of 4 schuine, vlakke kantjes mee aan de uiteinden van de sluitschakel-pennetjes.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

karz

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Motzippaldy"
Citaat van: "Busaberke"Ik heb  o.a. een kettingpons, hetgeen super handig is bij het opleggen van een nieuwe ketting.



Voor welke ketting  :?: .ik heb nieuwe DC ketting voor me R1 gekocht en ben benieuwd of die kan ponsen  met jouw pons  :?

o.m. voor Tsubaki, je maakt er 2 of 4 schuine, vlakke kantjes mee aan de uiteinden van de sluitschakel-pennetjes.

En hij werkt ook voor dynachains :mrgreen:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

karz

Citaat van: "Desmo-devil"Ik heb een motortrailer staan.
Kunnen  bijv. ook iets afspreken over ophalen bij pech onderweg.
Een soort prive ANWB

Zeer interessant , ik vertrek vanmiddag/vanavond naar Luxemburg, PB me even je nummer :mrgreen:  Ik ben wel bij de ANWB met reis en krediet brief, maar een persoonlijke behandeling heb ik toch liever ;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

May Day

Ik ben op zoek naar iemand die me een 17 mm  :shock: inbus sleutel kan lenen, die krengen kosten 20 pleuro en ik heb hem maar even nodig.
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

karz

Citaat van: "May Day"Ik ben op zoek naar iemand die me een 17 mm  :shock: inbus sleutel kan lenen, die krengen kosten 20 pleuro en ik heb hem maar even nodig.

Kun je geen 17mm bout gebruiken ? Daar een stukje ijzer oplassen als hefboom.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Busaberke

Citaat van: "May Day"Ik ben op zoek naar iemand die me een 17 mm  :shock: inbus sleutel kan lenen, die krengen kosten 20 pleuro en ik heb hem maar even nodig.

Ik ben "iemand"  :wink:
kom maar halen.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

May Day

Citaat van: "karz"
Citaat van: "May Day"Ik ben op zoek naar iemand die me een 17 mm  :shock: inbus sleutel kan lenen, die krengen kosten 20 pleuro en ik heb hem maar even nodig.

Kun je geen 17mm bout gebruiken ? Daar een stukje ijzer oplassen als hefboom.
Kan natuurlijk maar zo'n lasapparaat schijnt nog duurder te zijn dan 20 euri
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

May Day

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "May Day"Ik ben op zoek naar iemand die me een 17 mm  :shock: inbus sleutel kan lenen, die krengen kosten 20 pleuro en ik heb hem maar even nodig.

Ik ben "iemand"  :wink:
kom maar halen.
Dat is mooi, waar woon je ergens want dat breusj zegt me niks  :cry:

Zodra ik de vork binnen heb kom ik even langs, alvast bedankt!
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

@Nippon

kep 'n hele wagen vol gereedschap  :mrgreen:  en allemaal van de baas  :shock: .

zo ook een tig-las apparaat 220v /140 AMP
zit in het rvs gedoe  :wink:

Busaberke

Citaat van: "BoxerQ"kep 'n hele wagen vol gereedschap  :mrgreen:  en allemaal van de baas  :shock: .

zo ook een tig-las apparaat 220v /140 AMP
zit in het rvs gedoe  :wink:

ook een hydraulisch buizen buigapparaat?

(voor m'n minibike zelfbouw project)  :wink:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009