Te leen; gereedschappen en ander handig spul

Gestart door DeWitte, 21 september, 2005, 12:01:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

NrGiZeR

Citaat van: "May Day"Ik ben op zoek naar iemand die me een 17 mm  :shock: inbus sleutel kan lenen, die krengen kosten 20 pleuro en ik heb hem maar even nodig.

Als je een recht stuk van zo'n imbus sleutel kunt bemachtigen( bv ene die is versleten), kun je afslijpen en in een dop van 17mm slaan voor op de ratel.
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

Busaberke

Citaat van: "NrGiZeR"
Citaat van: "May Day"Ik ben op zoek naar iemand die me een 17 mm  :shock: inbus sleutel kan lenen, die krengen kosten 20 pleuro en ik heb hem maar even nodig.

Als je een recht stuk van zo'n imbus sleutel kunt bemachtigen( bv ene die is versleten), kun je afslijpen en in een dop van 17mm slaan voor op de ratel.

@ Mayday:

:shock:  euh......... je gaat me sleutel toch niet verkrachten hè?

:wink:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

May Day

Nee hoor. :roll:

een stukje van een cm of 4 mis je toch niet of wel?  :twisted:

Nee, zal hem met zorg behandelen. Duurt alleen nog even want ik heb geen tijd. Ben een paar weken 14 uur per dag bezig met een cursus  :?
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

Karin

Citaat van: "May Day"

Ben een paar weken 14 uur per dag bezig met een cursus  :?

:shock: 14 uur per dag?

@Nippon

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "BoxerQ"kep 'n hele wagen vol gereedschap  :mrgreen:  en allemaal van de baas  :shock: .

zo ook een tig-las apparaat 220v /140 AMP
zit in het rvs gedoe  :wink:

ook een hydraulisch buizen buigapparaat?

(voor m'n minibike zelfbouw project)  :wink:

nee :oops:

Maar als je een ducati frame neemt  8) dan heb je geen bochtjes nodig :wink:

Desmo-devil

Citaat van: "May Day"Ik ben op zoek naar iemand die me een 17 mm  :shock: inbus sleutel kan lenen, die krengen kosten 20 pleuro en ik heb hem maar even nodig.

Waarvoor is het.  De as van het voorwiel ?
Ik heb er  ooit een gemaakt van een bout met daarop een moer gelast volgens mij is die 17 mm.
Koste niets en werkt perfect. Ik zal vanavond even zoeken .

DeWitte

Kick 8) nog iemand spul te leen of nodig?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Heb wel wat en kan ook wel vanalles lenen, ook hebben we op de zaak een heleboel ter beschikking. Waarschijnlijk ook een buigapparaat (hydr)

Een goede kennis kan staal, alu en ook RVS plaatmateriaal laseren, dus figuurtjes eruit branden. Zit wel enige levertijd op. Tekening liefst in CAD maar een andere kennis kan het ook in CAD uittekenen..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009