maastricht,enci,haccourt,oupeye,visé,aubel,teuven,maastricht

Gestart door karz, 14 januari, 2007, 20:04:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "karz"Ik weet zelf ook niks te vinden, gelukkig heeft doet een maat van me veel fietsen en weet hij allemaal leuke weggetjes in die contreien.
Hij weet niks van de Eifel helaas.
Daar moet ik voorrijden en daar kan ik net via de hoofdwegen naar de obersee en terugrijden :(

dus wordt het tijd om die maat van je met zijn fiets de eifel in te jagen :lol:

In Duitsland durf ik meer de kleine weggetjes in te rijden, gewoon omdat daar alles veel beter staat aangegeven, dan in Belsj :wink:

Kwatsch :!: in Belgie staat het "anders" aangegeven: vaak pas na de kruising en middels andere borden: maar verdwalen kun je in die rimbo echt niet: Probeer ook eens de stand van de zon in de gaten te houden: de oudste en simpelste wijze van navigeren 8)

waarom kwatsch :?:
Ik ervaar dat zo (en ik ben vast niet de enige), op de een of andere manier weet ik altijd wel ergens uit te komen waar ik niet moet zijn.

mss een keer met assistentie van de tom tom proberen :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

In Belgie kun je niet verdwalen :?  kwestie van goed kijken, en met ne Tom-Tom oid, kijk je nog minder :yes6rs: zelf de logica ontdekken in de bewegwijzering en dus mooie routes: dat onthoudt je nl wel. Je eigen SD-kaart trainen werkt nou eenmaal en helpt je ook in andere gebieden als je onderweg bent. Mja kaart lezen of zelf navigeren is voor vrouwen een uitdaging :mrgreen:

maar euh, zo lastig is het echt niet: als ik het kan, kan het iedereen :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Dwars"In Belgie kun je niet verdwalen :?  kwestie van goed kijken, en met ne Tom-Tom oid, kijk je nog minder :yes6rs: zelf de logica ontdekken in de bewegwijzering en dus mooie routes: dat onthoudt je nl wel. Je eigen SD-kaart trainen werkt nou eenmaal en helpt je ook in andere gebieden als je onderweg bent. Mja kaart lezen of zelf navigeren is voor vrouwen een uitdaging :mrgreen:

maar euh, zo lastig is het echt niet: als ik het kan, kan het iedereen :wink:

Kaartlezen is geen probleem, tis gewoon dat het in Belsj wat minder duidelijk is allemaal.
Verdwaalt ben ik nog nooit, thuis zal ik altijd komen ( al is het met een omweg).
Oke je hebt gelijk, wat betreft een tom tom oid, dan vertrouw je meer op de techniek dan op je eigen verstand.
Maar goed, je weet wat mijn officiele haarkleur is en ik heb af en toe wat hulp nodig :lol:

Maar met iemand anders samen rijden, die de weg goed weet is toch wel het allerleukst :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

Verdwalen ok, maar ik ben het met SuzukiGiirl eens dat de Belgen erg onlogisch kunnen zijn.
Als ik naar Stavelot ga via de snelweg, dan kom je eerst bij een afslag waar staat 'francorchamps - stavelot' en op die zelfde plek staat ook 'stavelot' rechtdoor ? De volgende afslag is 10 km later.
Waar ligt nu stavelot ?

(ik ben dus doorgereden naar 'stavelot' om vervolgens 10 km binnendoor terug te rijden (volgens mij nog over het oude circuit van francorchamps)).

En ik kan me ook nog iets herinneren op de ringweg antwerpen, waar de autoweg zich ging splitsen, naar beide richtingen staat 'Mechelen' en op je routebeschrijving staat , 'Mechelen aanhouden'.

Nope, heb daar zat gevloekt in Belgie. :yes6rs:  , en dat hoeft in Duitsland minder.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Schmetzke

Citaat van: "suzuki-girl"mss eens met iemand van jullie meerijden :wink:

Is goed. Wanneer?  :wink:

Luister maar niet naar die stomme Hub. ik vind België ook best wel eng hoor...  :oops:

B-Witch

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "suzuki-girl"mss eens met iemand van jullie meerijden :wink:

Is goed. Wanneer?  :wink:

Luister maar niet naar die stomme Hub. ik vind België ook best wel eng hoor...  :oops:

Oke, komt goed 8)

En aangezien jij Belsj ook eng vindt, neem ik mijn Navi wel mee :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "suzuki-girl"mss eens met iemand van jullie meerijden :wink:

Is goed. Wanneer?  :wink:

Luister maar niet naar die stomme Hub
. ik vind België ook best wel eng hoor...  :oops:

:rofl:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

Busaberke

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "suzuki-girl"mss eens met iemand van jullie meerijden :wink:

Is goed. Wanneer?  :wink:

Luister maar niet naar die stomme Hub. ik vind België ook best wel eng hoor...  :oops:

Allee, dan kom maar eerst ff bij mij langs, dan gaan we van hieruit een stukje rijden door die streek. Ik ken er behoorlijk de weg, het is immers zo'n beetje mijn achtertuin.  :wink:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Busaberke

Citaat van: "karz"
Citaat van: "Dwars"ben je ook de Halombaye (oid) af geweest? Vet bergje om volle gaazzzz af te koetschen.. 8)

hallembaye ? langs het kanaal ?  volgens mij wel, het ging ergens ineens behoorlijk on nederlands bergaf zeg maar ;)

Neuh, denk het niet.
Als je vanaf de Enci langs het kanaal richting Vise rijdt kom je daar niet.
Dan moet je vanuit Sjengenland via Canne naar Vise rijden.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

B-Witch

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "suzuki-girl"mss eens met iemand van jullie meerijden :wink:

Is goed. Wanneer?  :wink:

Luister maar niet naar die stomme Hub. ik vind België ook best wel eng hoor...  :oops:

Allee, dan kom maar eerst ff bij mij langs, dan gaan we van hieruit een stukje rijden door die streek. Ik ken er behoorlijk de weg, het is immers zo'n beetje mijn achtertuin.  :wink:

goh, ik ga het nog druk krijgen, maar wel leuk Robert, doen we, zodra het weer een beetje fijn is, hoor het wel  :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

karz

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "karz"
Citaat van: "Dwars"ben je ook de Halombaye (oid) af geweest? Vet bergje om volle gaazzzz af te koetschen.. 8)

hallembaye ? langs het kanaal ?  volgens mij wel, het ging ergens ineens behoorlijk on nederlands bergaf zeg maar ;)

Neuh, denk het niet.
Als je vanaf de Enci langs het kanaal richting Vise rijdt kom je daar niet.
Dan moet je vanuit Sjengenland via Canne naar Vise rijden.

Ja klopt, dat hebben we ook gedaan, we hebben een beetje rondjes liggen draaien in die contreien, en met mijn geheugen voor de weg ..  :oops:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Schmetzke

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "suzuki-girl"mss eens met iemand van jullie meerijden :wink:

Is goed. Wanneer?  :wink:

Luister maar niet naar die stomme Hub. ik vind België ook best wel eng hoor...  :oops:

Allee, dan kom maar eerst ff bij mij langs, dan gaan we van hieruit een stukje rijden door die streek. Ik ken er behoorlijk de weg, het is immers zo'n beetje mijn achtertuin.  :wink:

goh, ik ga het nog druk krijgen, maar wel leuk Robert, doen we, zodra het weer een beetje fijn is, hoor het wel  :wink:

:stupid: