Labello is nieuw hier !!

Gestart door Labello, 17 januari, 2007, 14:27:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Citaat van: "Labello"

hier een klein fotootje van mij toen we op de terugreis vanuit de Moezel reden. Heerlijk in het zonnetje koffie gedronken. Zoals je ziet erg weinig geslapen de afgelopen nachten haha.
Trouwens perfect overnacht in Cochem bij http://www.ricksgastezimmer.com. Kennen jullie dat ?

Wie kent Cochem niet? Rick daarentegen ken ik niet :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

iig welkom...

En die motor is niks mis mee.. :!:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Citaat van: "Labello"

hier een klein fotootje van mij toen we op de terugreis vanuit de Moezel reden. Heerlijk in het zonnetje koffie gedronken. Zoals je ziet erg weinig geslapen de afgelopen nachten haha.
Trouwens perfect overnacht in Cochem bij http://www.ricksgastezimmer.com. Kennen jullie dat ?

Kijk zien we gelijk wie Labello is :wink:
Midden Limburg woon je  :) , dat geldt voor mij ook, ik woon op het eiland in de Maas 8)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Bianca


Gehaktbal

naked bike or wife,i like it both

Steefke™

hoi Labello welkom @ MFL  8)

Bij wie heb jij gelest ik heb m'n rijbewijs in juni bij Osseforth gehaald.
Smells like rubber

Labello

Citaat van: "Steefke"hoi Labello welkom @ MFL  8)

Bij wie heb jij gelest ik heb m'n rijbewijs in juni bij Osseforth gehaald.

het eerste deel (voertuigbeheersing in 2005 al) heb ik ook bij Osseforth gehaald en het weggedeelte bij verkeersschool Ros.
En ? Ook al veel kilometertjes gemaakt de afgelopen zomer ? Wat was het warm in dat pak he ?  :lol:

B-Witch

Citaat van: "Labello"
Citaat van: "Steefke"hoi Labello welkom @ MFL  8)

Bij wie heb jij gelest ik heb m'n rijbewijs in juni bij Osseforth gehaald.

het eerste deel (voertuigbeheersing in 2005 al) heb ik ook bij Osseforth gehaald en het weggedeelte bij verkeersschool Ros.
En ? Ook al veel kilometertjes gemaakt de afgelopen zomer ? Wat was het warm in dat pak he ?  :lol:

Heej bij Andre Ros, daar heb ik het rbw ook gehaald.
Goeie rijschool, en hele toffe peer die Andre.
Is hij ook met jou een zondag gaan toeren??
You may own the bike, but the bike possesses you.

Labello

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "Labello"
Citaat van: "Steefke"hoi Labello welkom @ MFL  8)

Bij wie heb jij gelest ik heb m'n rijbewijs in juni bij Osseforth gehaald.

het eerste deel (voertuigbeheersing in 2005 al) heb ik ook bij Osseforth gehaald en het weggedeelte bij verkeersschool Ros.
En ? Ook al veel kilometertjes gemaakt de afgelopen zomer ? Wat was het warm in dat pak he ?  :lol:

Heej bij Andre Ros, daar heb ik het rbw ook gehaald.
Goeie rijschool, en hele toffe peer die Andre.
Is hij ook met jou een zondag gaan toeren??

nee, daar hebben we het wel over gehad, maar het is er nog niet van gekomen ! En inderdaad, toffe peer.... wat hij heel goed deed is, blijven herhalen in je oortje... had al weken mijn rijbewijs en hoorde hem nog steeds in mijn oortje haha
Heel rustig en relaxt geeft hij les. Had liever mijn eerste deel ook bij hem gedaan aangezien hij ook een heel mooi terrein heeft voor de bijzondere verrichtingen.
Hoe lang is het bij jou geleden dat je daar hebt gelest ?

Labello

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Labello"

hier een klein fotootje van mij toen we op de terugreis vanuit de Moezel reden. Heerlijk in het zonnetje koffie gedronken. Zoals je ziet erg weinig geslapen de afgelopen nachten haha.
Trouwens perfect overnacht in Cochem bij http://www.ricksgastezimmer.com. Kennen jullie dat ?

Wie kent Cochem niet? Rick daarentegen ken ik niet :rofl:

misschien eens tijd voor een kennismaking ? :lol:  :lol:
Nee, zonder dollen, ik ben hier wel reclame aan het maken voor hen, maar we hebben het ook zo naar ons zin gehad daar....

Labello

Citaat van: "suzuki-girl"[Kijk zien we gelijk wie Labello is :wink:
Midden Limburg woon je  :) , dat geldt voor mij ook, ik woon op het eiland in de Maas 8)

ik durf het bijna niet te vragen (woon hier ook nog niet zo lang....) maar eeeeehm eiland in de maas ? Waar is dat dan ?  :oops:  :oops:

B-Witch

Citaat van: "Labello"
Citaat van: "suzuki-girl"[Kijk zien we gelijk wie Labello is :wink:
Midden Limburg woon je  :) , dat geldt voor mij ook, ik woon op het eiland in de Maas 8)

ik durf het bijna niet te vragen (woon hier ook nog niet zo lang....) maar eeeeehm eiland in de maas ? Waar is dat dan ?  :oops:  :oops:

Eiland in de maas is Ohe en Laak en Stevensweert, ik woon in Ohe en Laak.
De enige plek in limburg die omgeven is door de maas, aan een kant de oude maas en aan de andere kant de "gewone" Maas :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Labello

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "Labello"
Citaat van: "suzuki-girl"[Kijk zien we gelijk wie Labello is :wink:
Midden Limburg woon je  :) , dat geldt voor mij ook, ik woon op het eiland in de Maas 8)

ik durf het bijna niet te vragen (woon hier ook nog niet zo lang....) maar eeeeehm eiland in de maas ? Waar is dat dan ?  :oops:  :oops:

Eiland in de maas is Ohe en Laak en Stevensweert, ik woon in Ohe en Laak.
De enige plek in limburg die omgeven is door de maas, aan een kant de oude maas en aan de andere kant de "gewone" Maas :wink:

oh pfff dat dacht ik al, maar durfde het niet hardop te zeggen  :lol:
Dat zeg ik, we wonen hier pas een jaar of 3 en al ben ik opgegroeid in Noord-Limburg, dit gedeelte van Limburg is aardig nieuw voor me... dankzij de motor kom je nog eens ergens en heb al plekken gezien onderweg waar ik best aan zou kunnen wennen om daar te wonen.... wow !!!

Steefke™

Citaat van: "Labello"
Citaat van: "Steefke"hoi Labello welkom @ MFL  8)

Bij wie heb jij gelest ik heb m'n rijbewijs in juni bij Osseforth gehaald.

het eerste deel (voertuigbeheersing in 2005 al) heb ik ook bij Osseforth gehaald en het weggedeelte bij verkeersschool Ros.
En ? Ook al veel kilometertjes gemaakt de afgelopen zomer ? Wat was het warm in dat pak he ?  :lol:

Yep, op de dag van het examen 35  8) graden, 3 uurtjes les en gelijk het examen er achteraan (iets meer dan 200km gereden) maar wel de eerste keer geslaagd. 8) Ik dacht al voor het zelfde geld had ik je een keer getroffen op de rijles.
Smells like rubber

Labello

Citaat van: "Steefke"
Citaat van: "Labello"
Citaat van: "Steefke"hoi Labello welkom @ MFL  8)

Bij wie heb jij gelest ik heb m'n rijbewijs in juni bij Osseforth gehaald.

het eerste deel (voertuigbeheersing in 2005 al) heb ik ook bij Osseforth gehaald en het weggedeelte bij verkeersschool Ros.
En ? Ook al veel kilometertjes gemaakt de afgelopen zomer ? Wat was het warm in dat pak he ?  :lol:

Yep, op de dag van het examen 35  8) graden, 3 uurtjes les en gelijk het examen er achteraan (iets meer dan 200km gereden) maar wel de eerste keer geslaagd. 8) Ik dacht al voor het zelfde geld had ik je een keer getroffen op de rijles.

oooow dat is erg, op je examen 35 graden !!
Ik had in november 2005 nog zo'n 21 graden en dreef mijn pak al uit met die voertuigbeheersing, maar ik zie dat het nog erger kan !!
Mooi dat je toch bent geslaagd !