Hoofdmenu

MFL Ride-Out 24-09-05

Gestart door DeWitte, 21 september, 2005, 14:05:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

ovb 15:00-15:30uur; zullen we zeggen parkeerplaats Wittem (to Klooster)??? :wink:

edit; mits het weer wel een beetje bijtrekt en ut zunneke oet kump :P
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Pooltje

Citeeredit; mits het weer wel een beetje bijtrekt en ut zunneke oet kump

Akkoord.
CU at 15:00

Greeeetzzz
Na wrijving komt glans".

Karin

Ik zal er ook rond 15 uur zijn. Uiteraard als het niet regent of erg dreigend er uit ziet.

DeWitte

d'r kan ff 10min of zo in zitten;  :? probeer echter op tijd te zijn: Gr H.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

net terug :P  lekker up-tempo gereden met Karin,Rookie, Pooltje,Hayasjeelski (of is ut Domina :mrgreen:)  bakkie gedaan aan de "obersee" 8) voor een zaterdagnamiddag, nie slecht dacht ik zo :P

@ Karin nice to have you on board  :wink: trouwens de andere MFL Dames niet te kort doen, jullie ook. Stoer  8) echte "bikerchicks" die ook nog een stukkie kunnen sturen. Only @ MFL.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

Was zeker een lekker ritje met mooie weggetje en natuurlijk veeeeel bochten. Die Dwars weet ze wel te vinden  :wink:

Trouwens leuk om al die gezichten achter de nicknames eens te zien. Zal er zeker vaker bij zijn.

Motzippaldy

En ik was bij ijsboer en bij BLust aan het wachten ,met kleine Motzy , aan jullie  :roll:
Proud on the South  

Karin

Daar zijn we pas op terugweg langsgekomen.

Pooltje

Citaat van: "Dwars"net terug :P  lekker up-tempo gereden met Karin,Rookie, Pooltje,Hayasjeelski (of is ut Domina :mrgreen:)  bakkie gedaan aan de "obersee" 8) voor een zaterdagnamiddag, nie slecht dacht ik zo :P.

Yep,
Volgende keer kijken of we binnen dezelfde tijd het Gardameer en terug halen
  :roll:
Na wrijving komt glans".

Rookie

Was weer een lekker ritje heren en dame. 8)

CU next time

The Dominator

Citaat van: "Dwars"net terug :P  lekker up-tempo gereden met Karin,Rookie, Pooltje,Hayasjeelski (of is ut Domina :mrgreen:)  bakkie gedaan aan de "obersee" 8) voor een zaterdagnamiddag, nie slecht dacht ik zo :P

@ Karin nice to have you on board  :wink: trouwens de andere MFL Dames niet te kort doen, jullie ook. Stoer  8) echte "bikerchicks" die ook nog een stukkie kunnen sturen. Only @ MFL.

belooft nog veel pret te worden op de dominobrommer als ik een beetje gewend eraan raak dat ik gewoon lekker in de bochten door kan blijven "rollen" (ja rookie, zou dr ook maar eens aan beginnen te denken, is veeeel meer fuingehalte zo'n allroadbrommer)
anyway, lekker getuft, lekker geouwehoerd (zoals dat moet) dus toppie zaterdagmiddag gehad!
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

Citaat van: "hayasjeelski"ja rookie, zou dr ook maar eens aan beginnen te denken, is veeeel meer fuingehalte zo'n allroadbrommer

allemaal aan de Gs
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Dr. A.

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "hayasjeelski"ja rookie, zou dr ook maar eens aan beginnen te denken, is veeeel meer fuingehalte zo'n allroadbrommer

allemaal aan de Gs

GS meer fun? :?
otor Forum Limburg Ghost

Pooltje

Citaat van: "Dr. A."

GS meer fun? :?

ALLEEN maar Fun  :!:  :!:
Na wrijving komt glans".

The Dominator

Citaat van: "hayasjeelski"ja rookie, zou dr ook maar eens aan beginnen te denken, is veeeel meer fungehalte zo'n allroadbrommer

Citaat van: "Dwars"
allemaal aan de Gs

sinds wanneer staat allroadbrommer voor %$#@% alsof er niets anders te krijgen is op die markt..... ga as zaterdag op de BUELL allroad rijden (maarja die lijkt wel heel veel op een GS maarja ist niet) :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl