Nieuwe website Schepers Motoren Design

Gestart door suzuki-girl, 09 december, 2006, 08:47:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Jolanda en Marcel van Schepers Motoren Design zijn aan het bouwen aan een nieuwe website,
Gaaf wordt ie wel, alvast een voorproefje :wink:


www.motorendesign.nl

8)  8)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

8) mooi gemaakt, ben benieuwd naar de hele page  :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

jup, ziet er goed uit... wat leveren die allemaal? alleen rizoma, of ook lsl enz. komt er ook een online catalogus?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

B-Witch

Citaat van: "WhomBom"jup, ziet er goed uit... wat leveren die allemaal? alleen rizoma, of ook lsl enz. komt er ook een online catalogus?

Gewoon eens langs de zaak gaan, weet je het zo  :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Steefke™

Smells like rubber

angel


Mounty

was vandaag ff in de zaak, heb meteen wat knipperlichtjes besteld.
Ook meteen maar voor een helm gekeken omdat ik in Juni een nieuwe mag uitzoeken van de vrouw en kids. Dochterlief heeft ook meteen gepast of er wat tussen zat voor haar..

iig goed geholpen daar, prima service.

Ga er zeker vaker naar toe als ik wat nodig heb.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

De nieuwe website is in the air... :!:
neem gauw een kijkje, ik vind hem super uitzien, en de muziek is ook toppie :thumbsup:
You may own the bike, but the bike possesses you.

angel


karz

Nice, hoop alleen niet dat ze al te veel hebben betaald voor die flash intro, want de 2de keer wordt de skip intro button gebruikt.

Beetje overdreven zoekmenu als je maar 11 occasions hebt staan.

Enne.. buma stemra vindt het vast leuk dat je copyrighted muziek op je site laat lopen.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Hakinnen

best toffe site..

vindt wel het geluid erbij redelijk irritant..iedere keer als je op een andere pagina klikt begint het opnieuw..net als je denkt dat je er vanaf bent..

das een persoonlijk mening he..ik zelf vindt dat als iemand gericht info zoekt dat die dat moet kunnen vinden..ik zelf hoef daar geen "vermaak" in de vorm van een muziekske en wat motorgeluid bij. (bovendien..hier loopt altijd q-radio via mediaplayer mee..heb ik twee muziekjes doorelkaar ).megacool introfilmpke kan ik me nog wel iets bij voorstellen..



en ik kan het promofilmpke van Honda Germany niet zo goed plaatsen???..

sites moeten er gelikt uitzien, mensen trekken en vasthouden en vooral veel specifieke info bieden...

alez..ik roep maar wat he


:wink:

Steefke™

:stupid:

zeker een mooie site

maar een tip :!:

Geluid en muziek op een site is irritatie nr1 de meeste mensen klikken dan gelijk weg (dat is wat ik heb geleerd).

Overigens wel een van mijn favoriete AC/DC nummers 8)
Als iemand stiekem onder de baas z'n tijd wil kijken dan schrikt ie zich te pleures :rofl:
Smells like rubber