Hoofdmenu

This is SuperMotard

Gestart door Schmetzke, 21 september, 2005, 16:00:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mounty

ik vin der geen zak an... :-X idd snelheid is dusdanig laag in de bochten dat vallen en opstaan vrij normaal is,,
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

d'r Blieje

ich höb allein ins good noa dat menneke mit de vlag staon kieke (±1 min 50). steit mit zien vlegske onger aan de poekel te wappere woa de snel jonges nog in de loch zeen. Kiek oet woa se neer kumps?
Blieve lache...8)

DeWitte

Citaat van: YZF_Ron op 18 juni, 2009, 18:58:02
ik vin der geen zak an... :-X idd snelheid is dusdanig laag in de bochten

probeer ut maar eens  :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Smells like rubber

QuattroFrits

Die camera op zijn helm remt hem behoorlijk af.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: DeWitte op 21 april, 2012, 06:59:42
zeer vet filmpke  :worship-cool: :yes6rs:

[LUC1] Best of 2011

Alleen op 1:09 is voor mij één seconde iets leuks te zien  :yes6rs:  en de rest is (voor mij) maar bijzaak.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

SuzukiLimburg

Jij hebt zeker een trage computer...bij mij zijn die dames slechts een fractie van een seconde in beeld.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

op zijn leeftijd wss al voldoende?


:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: DeWitte op 23 april, 2012, 10:52:45
op zijn leeftijd wss al voldoende?


:mrgreen:

Ik zet het beeld stop, kan ik er lang van genieten.  :yes6rs:  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.