Effe veursjtelle

Gestart door Jor, 25 januari, 2007, 14:44:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jor


En hij is verkocht  :( :(

Maandag opnieuw te koop gezet op marktplaats, 's avonds al een beller en is de ktm dindsdag al komen ophalen!!!
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

DeWitte

en noe ? alleen maar dea Tiller?  :cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Jor

Ben aant denke om oach dei weg te doon....
Aangezeen der tiller toch wael veul het geloape...
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

BMWfreakRick

Welkom op het MFL  :mrgreen:

Jor

Noa ich ben mit d'r sjef veur onjeveer 1 1/2 week op vacance, noa ut meer van Caldonazzo (tègen de Alpe aan)
Pictures volgen wael es vèr trugzeen...

Gr. en riej allemoal veilig
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Jor

Zo ben weer int land!!  Zijn 1 week aan het Lago di Caldonazzo geweest leuk maar dan wel maar voor een keer.
Mooi meer, leuke camping, goed weer overdag (28 gr.)  's avond's bewolking en soms wat regen, koelt wel lekker af.
Maar voor de rest was er ook niets te doen.
Lag tegen de Dolomieten aan das dan wel weer mooi.

En de 2de week zijn we naar Taxenbach gegaan in Oostenrijk.
Gaan mijn ouders altijd heen, goed kunnen wandelen , mijn vriendin vond dat het meer bergbeklimmen was dan wandelen :cool: :cool:
Ben er ook nog gaan klimmen naar de top van de Hohè Sonnblick (3106mtr) met een gids van daar, ik kan zeggen de wereld ziet er anders uit van 3100 meter, echt super gaaf!! (zal wat foto's plaatsen).
Weer was daar wel minder, veel bewolking en 2 dagen regen.
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Jor

#52
Maare ik moet een nieuwe achter band voor de beemer hebben, er ligt nu een Metzler sportec-m1 180/55 ZR17 m/c op.
Op de Tiller lag een Michelin Pilot Power 190/55. En over beide ben ik tevreden maar nou twijfel ik wat ik ga kopen voor de beemer.
Wat vinden jullie fijn rijden, en wat zijn de voordelen of nadelen van deze 2 banden???

De Metzler Sortec m1 kost : 168 Eu
De ''                 '' m3 kost : 173 Eu
De Michelin Pilot Power      : 153 Eu
De ''                       '' 2ct : 163 Eu
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Jor

Zo dan, nog een weekje of 5 en dan zijn we weer in ut kikkerlendje!!!
Dan kan het feest weer beginnen. hopelijk is het weer dan net zo goed dan hier!!?!!
Hier is het nu zo'n 20 graden en volop zon.

De bmw staat klaar het nieuwe kleinere windscherm en de nieuwe kentekenhouder liggen al te wachten om gemonteerd te worden.
En dan is het gas op de zuigers het nieuwe seizoen in....

En dan nog wel de tiller verkopen, doet me pijn maar hij moet nu echt weg.....

Groeten Jor
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

DeWitte

#54
edit by karz : ja hij zit er nog ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away