Mede vliegeniers gezocht in ut zuude!!!!

Gestart door Jor, 27 januari, 2007, 09:53:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Steefke™

Citaat van: "Jor"Hey Schmetzke,
Vertel mer uns woa stich op rietz  :?:  :?:
en enduro riejers zeen geweun goed....

ene Husk natuurlijk 8)

http://www.motorforumlimburg.nl/forum/viewtopic.php?t=1134&postdays=0&postorder=asc&start=45

zeen der dan nog angere merken :?:






geintje  :rofl:
Smells like rubber

Jor

Er woar uns eine Honda XR 600R en er is noe eine KTM 450 EXC
Mer de XR bliet toch wael ut bruutst......
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Schmetzke

Citaat van: "Jor"Hey Schmetzke,
Vertel mer uns woa stich op rietz  :?:  :?:

Ig hub indd unne Husky 510 (2006)
In de zomer steit er in SM-trim, mer in de winter goan de noppe d'r onder :D

Citaat van: "Jor"en enduro riejers zeen geweun goed....

Jazieker  :lol:  :lol: Mer ze hubbe waal un pan aaf (en sommige un gansj daak)  :mrgreen:  :wink:

Jor

Presenteeeeeee  van die letste bin ich ut sjool veurbeeld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Merre kommend wiekend goan ich denk ich rieje (zaterdag/zondag geen id)
Dus..........
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Bianca

Ig gaon noe riejuh, de ierste kier op der cr  :roll: ... ghoop van ut weekend aoch nog :mrgreen:

Steefke™

Citaat van: "Bianca"Ig gaon noe riejuh, de ierste kier op der cr  :roll: ... ghoop van ut weekend aoch nog :mrgreen:

het einigste wat mich tege steit aan ene 2 tact is ut tanke, de kinst maar neet zwoa aan tankstation gaon tanke mit zoan dingk, maar toch evegood veul plezeer mit dien CRreke :wink:
Smells like rubber

Jor

Unne 2-takt is oach veul te happig (500cc dan toch) , ich mot toch power get deeper in ut blok hubbe....
En dat woar ut vetste aan de XR!!! Wat ich noe mit de KTM in de 1 doan deeg ich toen in de 2 met gemaak  8)  8)

Mer bianca ver wille natuurlik wael weite wie ut is gegange vandaag???
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

WhomBom

toevallig in t veld in gulpen geweest? ik hoorde een 4 takt en n tweetakt de rechter weg op vlammen toen ik op de linker de hond uitliet  :)
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Bianca

mmm... bij naoder inzeen toch neet gegange  :(

Bianca

Citaat van: "Jor"Unne 2-takt is oach veul te happig (500cc dan toch) , ich mot toch power get deeper in ut blok hubbe....
En dat woar ut vetste aan de XR!!! Wat ich noe mit de KTM in de 1 doan deeg ich toen in de 2 met gemaak  8)  8)

Tsjah dat kin bis allemaol :mrgreen: ... Ig hub nog gein verstand dervaan. Ghub 1 kier op unne 4t gereeje en veur de res nix :shutup:  :roll: Mer dat keump waal en ig zeen wel boe ig mit dee cr eindig :mrgreen:

Jor

Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Bianca

Moot ig nog effe aon der cr vraoge... weit neet wat dee mit mig van plan is :mrgreen: Mer dink waal der er mig gewoen in de pratsj goeit en neet teege un baom  :roll: Zoe leef is er waal....

Jor

woar de van mich oach mer zo leef  :?  :?
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Bianca

heet dee vaan dig dig teege un baom gegoeid ?  :shock:

Jor

Boam , struuk , water , deep water , d'r gronk , modder etc etc.....

Allein nog neet tege der asfalt :shock:
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten