Mede vliegeniers gezocht in ut zuude!!!!

Gestart door Jor, 27 januari, 2007, 09:53:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Schmetzke

Citaat van: "Bianca"ouwwieje... ze zien hie achter un golfbaon aont aonligge ofget  :roll: :)}  :mrgreen:


Jor

Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Bianca


Jor

Komend weekend ga ik mijn KTMeke weer eens uitlaten of hij mij of iets dergelijks.....
Zaterdag of Zondag ligt aant weer en wat iedereen wil
Maare is er iemand die zegt ik wil wel mee??
De route zal ergens omgeving Stein beginne
Stein-Elsloo-Beek via velden en bossen naar Gronsveld- en mss nog naar lixxe en/of Riemst!!
Iig blijven we tussen de 3hoek  M´stricht Heerlen en Beek zo ongeveer dan, hangt ook af van wat iedereen wil die mee gaat.
Tempo zal lekker knallen zijn!!

Tot nu toe:
-Jor
-Tim
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Jor

Das niet veel....

Schmetzke misschien??
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Bianca

als die van mij weer in elkaar staat ga ik wel mee rijden, als jullie nog eens gaan  :roll:






Wat vind deer van mienge nuuje crossbril :mrgreen:

Gesponsord door Ben`s Cross Shop... dat is pas aordig wa :mrgreen: :worship-cool:

Steefke™

Citaat van: "Bianca"als die van mij weer in elkaar staat ga ik wel mee rijden, als jullie nog eens gaan  :roll:






Wat vind deer van mienge nuuje crossbril :mrgreen:

Gesponsord door Ben`s Cross Shop... dat is pas aordig wa :mrgreen: :worship-cool:


Tof brilke, kin ste weer flink get mugge weg kuppe :wink:

Ben is de beroerste neet, ich krieg auch altijd korting es ich weer n's get mot hubbe 8)
Smells like rubber

Schmetzke