Hoort eigenlijk niet bij vering maar kon het nergens anders kwijt.Misschien een nieuw onderwerp " stuureigenschappen " toevoegen.Ik ben al een tijdje aan het denken over een stuurdemper maar heb geen enkele ervaring hiermee. De voordelen kan ik zelf wel bedenken maar ik wil aan jullie vragen of er ook nadelen zijn (behalve de prijs)Wie heeft hier ervaring mee ?
eigenlijk overbodig op een Desmo-due Duc.Absoluut niet nerveuze voorkant en bovendien niet het vermogen om "tankslapper achtige" situaties te krijgen.Centjes sparen en inverteren in wat wel nodig is imo..ik zou overigens geen nadelen weten na montage van een stuurdemper in het algemeen.
Citaat van: "Hakinnen"eigenlijk overbodig op een Desmo-due Duc.Absoluut niet nerveuze voorkant en bovendien niet het vermogen om "tankslapper achtige" situaties te krijgen.Centjes sparen en inverteren in wat wel nodig is imo..ik zou overigens geen nadelen weten na montage van een stuurdemper in het algemeen. Of je zegt gewoon niks en verkoopt hem een vette overkill bling bling bitubo stuurdemper. Nope, dit is nog eens belangeloos advies, hulde
Ik wil meer stabiliteit op het moment dat het wiel neerkom nadat deze is losgekomen bij snel optrekken of doortrekken.
Misschien vindt ik het gewoon mooi staan zo'n stuurdemper , heeft niemand een nepper liggen (haha).
Weet iemand of de originele stuurdemper van een GSXR 600/750/1000 K1 t/m K6 instelbaar is?Ik zag dat de GSXR 1000 K7 een deels elektronische stuurdemper heeft? Wazig ding, kon wel van Festo komen