wat voor koekblik rij jij naast je brommert?

Gestart door DeWitte, 31 januari, 2007, 19:28:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

#735
Vandaag mocht ik voor mijn 47e verjaardag (ja klopt, zie je helemaal niks van, ik ben nog altijd even knapperig  :mrgreen: en nee ik hoef geen kadootjes ;)) met een zwarte Ferrari 575 Maranello (v12 met 517 pk) naar de Ferraridealer in Düsseldorf rijden  :cool: en terug met een rode Ferrari 458 Italia GTO (met het zwarte dak) Met v8 met 570 pk en f1 bak met 7 gang. In 1 woord WAUW. :worship-cool: Niet te vergelijken dat vermogen, remmen en sturen. Geloof me ik heb dat nog nooit met geen enkele motorfiets ervaren.  :shock:

Op de foto's staat ook, heel apart, een Mc laren als je goed kijkt en een Ferrari FF.

Een hele ervaring mag ik zeggen, A bedankt :worship-cool:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

God Forgives, I Don't

Joepie1958

#737
Leuke toys, een zakenman met zijn bedrijf in Eijsden heeft volgens welingelichte bronnen zo'n Ferrari FF, maar hij durft hem niet te showen op 't tankstation, is bang dat het daarna op hart van nederland komt :shock:
Heb je die stationcar van de vorige bladzijde nog goed kunnen inruilen? :-X
en 47? die had ik je niet gegeven, toen ik de foto's van de bbq zag dacht ik nog, die Hub is volgens mij 46, maar 47, nee :worship-cool:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Joker

Ja natuurlijk. proficiat nog....... Sjneuzel   :lol:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Yvil

Je doet er ook echt alles aan om ervoor te zorgen dat we je verjaarag niet vergeten he :-p

Maar in dat geval, gefeliciteerd Witte  :thumbsup:

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Toledo

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

HD4ever

Gefeliciteerd met je verjaardag. :worship-cool:
Voor je 50e rij je dan zeker in een Formule 1?
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Joker

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Sinds vorige week, in mijn bezit, ben er zeer content mee.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Een verlengde BMW 760Li, 544 pk V12 mag ik komend weekend "lenen" als voorrijwagen voor de Ride 4Fun. Mag um vrijdag al halen en maandag hoeft ie pas terug :mrgreen: ik mag er wel geen kras op maken :-X nwpr 220.000 euri :shock: Zondag ff naar de heimat met um denk ik, kijken of ie de beloofde 250 km/h ook haalt :yawn:

zet ik daar mijn 10jaar oude Fjord Crocus op de parking :lol: Kunnen ze daar frikandellen mee halen of zo :schater: Ik vind ut wel een goede ruil :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

#749
:mrgreen: als je goed kijkt zie je de knappe bestuurder tijden de Ferraridag voor "de doe een plezier rit" , waaronder "volle gaaz" rijden op de startbaan van Vliegveld Volkel en een F16 show voor kids met een autoimuun ziekte. Ferrari is een F430 16M Scuderia Spider, mijn duo was Floor uit Zwijndrecht die nogal ziek was. Een superdag mag ik zeggen vooral voor het kind uiteraard. Die had de dag van haar leven, maar ik vond het ook super om dik 12uur lang met die auto te kunnen sturen. Dank aan de eigenaar die sommigen hier ook kennen en die ook met zijn nieuwe 458 Italia coupe GTO mee reed.

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away