wat voor koekblik rij jij naast je brommert?

Gestart door DeWitte, 31 januari, 2007, 19:28:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

QuattroFrits

Citaat van: Joep op 06 maart, 2011, 08:48:06
Ik heb weer een bus aangeschaft. Is nog een hoop aan te doen, maar ach leuk project.

Een Mercedes L206D

En ik moet zeggen valt niet tegen. 100km/u is goed te doen en doortrekken naar 110 km/u om een vrachtwagen in te halen gaat ook "vlot"

Citaat van: YZF_Ron op 06 maart, 2011, 10:31:11
je bijlage werkt niet... jammer..

JOEP.............


Wakker worden.  :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joep

#556
Ich hat efkes anger prioriteiten de leste waek  :mrgreen:

:edit:
Ja godmiljaar waat ein gedeuns mit die foto's. Moment nog.

Nah dan mer deze.

Desmo-devil

Omdat het toch wel handig is waren we nog op zoek naar een boodschappenwagentje voor erbij.
Nou deed een collega van mij een Fiat Panda weg voor 400 eurootjes en ik kreeg visioenen van die
oude reclamespot, in een fiat Panda lach je iedereen uit. Dus ik gaan kijken , gereden, er zat een nieuwe apk op,
nieuwe uitlaat, nieuwe remmen, stoelen uit een vw polo en zelfs een lederen stuurwiel. Belasting 11 euro's, verzekering 12 euro's dus ik denk meenemen dat is goedkoper dan een scooter.



Maar ja dan rij je goedkoop , maar ik had toch het gevoel dat iedereen MIJ uitlacht in de Panda dus ik denk
PIMPEN dat ding.
Ziehier het resultaat . De Fiat Panda 1000 IE CL Abarth  hahah . Ik lach me kapot.
Maar ff zonder flauwekul, ding start en rijdt perfect, wie doet je wat  :mrgreen: :mrgreen:





QuattroFrits

Ziet er echt heel netjes uit.  :thumbsup:
En laat de anderen maar lachen,
Wie het laatst lacht, lacht het best.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Desmo-devil

Ben toch een beetje ongerust over Dwars. Hij rijdt al een jaar in dezelfde auto. Wat zou er aan de hand zijn ????? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Toledo

Ik zou bij die panda een handvat op het dak schroeven , dan heb je nog een leuke zaklamp . Maar je hebt er wel een leuke auto van gemaakt, en voor dat geld koop je nog geen fatsoenlijke fiets meer .
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

DeWitte

 
Citaat van: Desmo-devil op 11 maart, 2011, 14:43:01
Ben toch een beetje ongerust over Dwars. Hij rijdt al een jaar in dezelfde auto. Wat zou er aan de hand zijn ????? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Nou, tis dat je erover begint :mrgreen: , ben bezig met verschillende koekblikken. Zal wel ene worden met een tuindeur (5e deur) voor de keuter.
Dus als iemand een mooie Benz C klasse kompressor autom-tiptronic met 17" AMG set en set winterbanden van 2000 met pas 141dzd km wil overnemen voor niet al te veel geld (vaste prijs 7000,- euri). Pb gerust



Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: Dwars® op 12 maart, 2011, 16:01:55
set winterbanden van 2000 met pas 141dzd km

:shock:  :shock:  :shock:
Wat moet dat nog voorstellen ?
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joep

Citaat van: Desmo-devil op 11 maart, 2011, 08:18:44
Omdat het toch wel handig is waren we nog op zoek naar een boodschappenwagentje voor erbij.
Nou deed een collega van mij een Fiat Panda weg voor 400 eurootjes en ik kreeg visioenen van die
oude reclamespot, in een fiat Panda lach je iedereen uit. Dus ik gaan kijken , gereden, er zat een nieuwe apk op,
nieuwe uitlaat, nieuwe remmen, stoelen uit een vw polo en zelfs een lederen stuurwiel. Belasting 11 euro's, verzekering 12 euro's dus ik denk meenemen dat is goedkoper dan een scooter.

Maar ja dan rij je goedkoop , maar ik had toch het gevoel dat iedereen MIJ uitlacht in de Panda dus ik denk
PIMPEN dat ding.
Ziehier het resultaat . De Fiat Panda 1000 IE CL Abarth  hahah . Ik lach me kapot.
Maar ff zonder flauwekul, ding start en rijdt perfect, wie doet je wat  :mrgreen: :mrgreen:

:worship-cool:

:lol:

Hakki haet d'r ouch eine. Mer dae is nog erger, is eine automaat  :-X

:lol:

De Sjeng

#565
Citaat van: Desmo-devil op 11 maart, 2011, 08:18:44
Omdat het toch wel handig is waren we nog op zoek naar een boodschappenwagentje voor erbij.
Nou deed een collega van mij een Fiat Panda weg voor 400 eurootjes en ik kreeg visioenen van die
oude reclamespot, in een fiat Panda lach je iedereen uit. Dus ik gaan kijken , gereden, er zat een nieuwe apk op,
nieuwe uitlaat, nieuwe remmen, stoelen uit een vw polo en zelfs een lederen stuurwiel. Belasting 11 euro's, verzekering 12 euro's dus ik denk meenemen dat is goedkoper dan een scooter.



Maar ja dan rij je goedkoop , maar ik had toch het gevoel dat iedereen MIJ uitlacht in de Panda dus ik denk
PIMPEN dat ding.
Ziehier het resultaat . De Fiat Panda 1000 IE CL Abarth  hahah . Ik lach me kapot.
Maar ff zonder flauwekul, ding start en rijdt perfect, wie doet je wat  :mrgreen: :mrgreen:




Heb er een paar van die gehad, kocht zo ene voor in de wintermaanden, als er echt niet met de motor te rijden was. Zoiets koop je voor een paar honderd eurie, onderhoud en verbruik kost bijna niets. En verkocht hem nadien, voor het zelfde of zelfs meer. Panda's hebben menig veldweg gezien, en!!! nog nooit gepoets. Eentje heb ik door een sloper laten ophalen, was echt niet niet meer verantwoord op de weg.
Veel lol gehad met die panda's
God Forgives, I Don't

R-yen

Hieronder mijn koekblik met de deksel open :mrgreen:



karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

d'r staat ook een sjieke heer van stand tegen geleund :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away