De buurt gaat naar de klote met een golf cabrio TDI op je ..

Gestart door Steefke™, 30 januari, 2007, 12:02:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "May Day"Ik heb altijd gedacht dat een midlife crisis iets voor mannen was....

dat is een vooral overbodige, domme en zeker ook kwetsende opmerking, je kent haar, mijn vrouw dus, niet eens. dus.. :fuckyou:

had je hoger ingeschat :roll:

jouw reactie op Mayday's cynisch (en vast niet kwetsend) bedoelde opmerking is zonder twijfel net zo overbodig..en kansloos

Neem aan (en dat zou jij ook moeten doen) dat Mayday het niet serieus en  met een dosis humor bedoeld en daar is weinig mis mee..jij reageert echter terdege serieus en stelt zelfs vast dat Mayday dom en tactloos  is omdat ie volgens jou "domme en kwetsende" opmerkingen maakt..

uw lontje is weer te kort dwars en uw gedachtengang in deze bepaald niet de juiste..

wat begin je dan ook zelf op cynische wijze een f*cking koekbliktopic op je (eigen) motorforum..?  je "vraagt" overduidelijk om reacties en als je ze krijgt kun je ze niet "handelen"..

komop hey..

als je opgelet had waarde Hakinen :roll:  ik had het zelf niet gestart  :!: Daarbij als mijn gedachtengang niet de jouwe is wil niet zeggen dat het niet de juiste is. Mijn gedachtengang klopt wel degelijk voor mij zelf anders reageerde ik wel anders! toch?

Daarbij jouw analyse over wat ik wel of niet zgn. kan handelen is dan volgens je eigen gedachtengang overbodig: Voor analyse ga ik in de regel naar de "shrink". weinig behoefte tegenwoordig trouwens. :wink:

Moest eigenlijk pils en chips bij? het is de vw cabrio geworden trouwens :sucks: : komop hey :roll:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

kun je ermee naar sjonnie golf treffens  :mrgreen:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

B-Witch

Zeer goede keuze van Madame Dwars,
zoals ze zelf al zei laatst: lekker kapje open, zonnebril op, en genieten maar!!! 8)

iig veel veilige en zonnige kilometerkes gewenst :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Hakinnen

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "May Day"Ik heb altijd gedacht dat een midlife crisis iets voor mannen was....

dat is een vooral overbodige, domme en zeker ook kwetsende opmerking, je kent haar, mijn vrouw dus, niet eens. dus.. :fuckyou:

had je hoger ingeschat :roll:

jouw reactie op Mayday's cynisch (en vast niet kwetsend) bedoelde opmerking is zonder twijfel net zo overbodig..en kansloos

Neem aan (en dat zou jij ook moeten doen) dat Mayday het niet serieus en  met een dosis humor bedoeld en daar is weinig mis mee..jij reageert echter terdege serieus en stelt zelfs vast dat Mayday dom en tactloos  is omdat ie volgens jou "domme en kwetsende" opmerkingen maakt..

uw lontje is weer te kort dwars en uw gedachtengang in deze bepaald niet de juiste..

wat begin je dan ook zelf op cynische wijze een f*cking koekbliktopic op je (eigen) motorforum..?  je "vraagt" overduidelijk om reacties en als je ze krijgt kun je ze niet "handelen"..

komop hey..

als je opgelet had waarde Hakinen :roll:  ik had het zelf niet gestart  :!: Daarbij als mijn gedachtengang niet de jouwe is wil niet zeggen dat het niet de juiste is. Mijn gedachtengang klopt wel degelijk voor mij zelf anders reageerde ik wel anders! toch?

Daarbij jouw analyse over wat ik wel of niet zgn. kan handelen is dan volgens je eigen gedachtengang overbodig: Voor analyse ga ik in de regel naar de "shrink". weinig behoefte tegenwoordig trouwens. :wink:

Moest eigenlijk pils en chips bij? het is de vw cabrio geworden trouwens :sucks: : komop hey :roll:

je had het zelf niet gestart? ..alez..dat dacht ik ff...okay.
verder stel ik nergens dat jouw gedachtengang al dan niet de mijne is en analyseer ik ook niks..(ik snap dat zinnetje niet zo eigenlijk...)

whatever..de moeite van het gezever niet waard... al blijf ik je reactie op mayday's post kansloos vinden..je "deelt zelf regelmatig uit" ..moet je ook "kunnen incasseren" en in het geval van Mayday's post was er zoveel niet te  incasseren..

Bier en chips erbij dan maar..veel plezier met het dakloos jeanettekot!



:wink:

Steefke™

Citaat van: "suzuki-girl"Zeer goede keuze van Madame Dwars,
zoals ze zelf al zei laatst: lekker kapje open, zonnebril op, en genieten maar!!! 8)

iig veel veilige en zonnige kilometerkes gewenst :wink:

ik heb venomen dat jij/jullie er in ieder geval geprofiteerd hebben van de keuze van Madame Dwars 8)
Smells like rubber

DeWitte

vlgs Karz heb ik het voorrecht om dit topic te sluiten: bij deze dan.

Mocht ik iemand in het algemeen en May-day in het bijzonder gegriefd heb met een te felle reactie mijn oprecht excuus. :!:  Nu kan ik wel al die reacties wegmieteren, maar dan zou niet erg fair zijn.

ne leermoment ?? Nu maar hopen dat ik iig niet te oud of eigenwijs ben om er wijzer van te worden. In dat geval steekt de jeugd er mss wat van op..  

schluss !>

zeveren kunnen we hiero verder :idea:

http://www.motorforumlimburg.nl/forum/viewtopic.php?p=41419#41419
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away