1e Limburgse Motor-forum meeting 1 apr Kerkrade RJC stadion

Gestart door karz, 08 februari, 2007, 10:39:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

@Nippon

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "karz"Deze hier bedoel je ?


:shock:  :shutup:



maar,maar..... wat n' [edit] zeg  :shock:  :shutup:


zulle we zegge 4000€ schade

Hakinnen

Citaat van: "WhomBom"wat een ezel  :?  zijn dat btw mooie magnesium velgjes die ie effe naar de haaien heeft geholpen? t ziet zo raar, gebroken uit  :?:

nope..dat zijn "ordinaire" alu Marchesini's

nietemin dure schade zo'n velgje

Hakinnen

Citaat van: "FZ_Ron"jah..die was al een tijdje bezig met wannabee wheelie's en stoppie's wilde niet echt lukken...moest fout gaan..jammer van de Bike, voor hem eigen schuld dikke bult toch..

moet het hier ff voor die knul opnemen.

maar die was dus niet al een tijd bezig met wheelies en stoppies..denk dat je een ander voor hebt?  deze starte zijn fiets en reed gewoon weg

ik stond erbij en zag het gebeuren..

knul reed met nogal erg veel toeren weg in de eerste versnelling...gooide toen vanaf "hoge toeren" ineens het gas dicht.. en reed in dat moment net met zijn achterwiel over een putdeksel..en wat doen ducs dan?  
Juist..achterwielke blokkeren..compressie van duc- twin zonder "slipperclutch"

hij had imo net de pech dat ie over dat putdeksel reed ..anders was zijn achterwiel niet geblokkeerd..

had ie nog niet hoeven vallen..maar alez..hij zal geschrokken zijn en vervolgens ff verkeerd gereageerd hebben..

Mounty

was idd iemand anders Hakki..FZ-Angie wees me er al op..
Ik heb niks gezegd.. :oops:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Joep

Waren toch een heel deel motoren aanwezig.

En dat voor een eerste "meeting" Niets mis mee.

Motzy, je kwam net wat te laat eigenlijk was je een uur eerder geweest had je inderdaad heel wat motoren meer zien staan.

Ach was gezellig, wat ouwhoeren, wat kijken. En op tijd weer thuis voor de SBK.

En dat verhaal over die Duc, is inderdaad zo gegaan zo als Hakki schreef.

Youp

mijn achterwiel blokkeert wel vaker op compressie  :oops:

als ik m 2 versnellingen terug zet voor de bocht
opeloos benzine verslaafd...

Mounty

Citaat van: "Joep"
En dat verhaal over die Duc, is inderdaad zo gegaan zo als Hakki schreef.

zoals ik al zei..: had niet goed opgelet...Ik moet geen Duc met een Honda of Yamaha verwisselen.. :oops:  :oops:
Ik heb het net niet gezien wat er precies gebeurde..weet wel dat er ene met een Honda en met een R6 geloof ik ff aan het "stunten"waren...als zoiemand neergaat vind ik dat eigen schuld dikke bult...

Als iemand neergaat over een putdeksel en/of ongecontroleerd gas of hoe je het noemen wil is dat gewoon vette pech...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Citaat van: "FZ_Ron"Als iemand neergaat over een putdeksel en/of ongecontroleerd gas of hoe je het noemen wil is dat gewoon vette pech...

of je kan niet rijden? :roll:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Smells like rubber

@Nippon

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "FZ_Ron"Als iemand neergaat over een putdeksel en/of ongecontroleerd gas of hoe je het noemen wil is dat gewoon vette pech...

of je kan niet rijden? :roll:


ja kijk  :shock:



je moet je paardjes wel onder controle hebben  :mrgreen:

zelf Ankie kan 't  :lol:

Mounty

we maken allemaal wel eens een foutje..ook mij gebeurt het wel eens dat me achterwiel wegglijd..en ik heb niet eens zoveel power erop..
En zie Whombom// :twisted:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

WhomBom

img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Mounty

Citaat van: "WhomBom"dat zijn de anderen altijd schuld :mrgreen:
:shutup:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Citaat van: "WhomBom"dat zijn de anderen altijd schuld :mrgreen:

:shock: Maar eh, ik was er helemaal niet bij. :oops:

:rofl:  :rofl:  :rofl:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "WhomBom"dat zijn de anderen altijd schuld :mrgreen:

:shock: Maar eh, ik was er helemaal niet bij. :oops:

:rofl:  :rofl:  :rofl:

het was toch iemand anders !!
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009