bij kicken autobanden geweest voor motorbanden

Gestart door karz, 12 februari, 2007, 09:07:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

karz

120/70r17 pilot road  110,- inc
160/60r18 pilot road  145,- inc

Losse wielen aanleveren.


Is best netjes of denk ik dat maar ?  :o

Heb op de geëikte bandenwebshops gekeken, maar zijn soms nog duurder of het scheelt weinig zeg maar.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

kicken is altijd een gerenomeerde zaak geweest :wink: maar voor motorbanden ga ik altijd naar Margraten:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Ik neem aan dat ze in Magraten dezelfde Michelins hebben als kicken.
't gaat me om de prijs van de banden, zijn ze bij Margraten in de regel goedkoop ?  Of gewoon net zo duur als andere motorzaken (inc. zogenaamde 25% korting).
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

ik heb dat al eens geventileerd: ik probeer met een garagist oid een goede band te onderhouden: werkt naar 2 kanten nl en zodoende op de lange termijn wss niet de duurste en wss de beste service; dat is me dan ook iets waard :wink:

en met die jongens van margraten kan ik goed overweg 8) ook aan de teek :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

ehm...that's beautiful , maareh het gaat me nog steeds om de prijs van de banden :mrgreen: .
Veel service heb ik niet nodig bij het eropleggen van een slof en uitbalanceren.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: "karz"ehm...that's beautiful , maareh het gaat me nog steeds om de prijs van de banden :mrgreen: .
Veel service heb ik niet nodig bij het eropleggen van een slof en uitbalanceren.

wel als je een keer met pech staat  :? of in een drukke periode ff tussendoor geholpen wilt worden.  :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

bij kicken heb ik al meenigeen 33" terreinband naar binnengerold met het verzoek op te pompen omdat deze van de velg was afgelopen.
gebeurde altijd kostenloos. Zonder dat ik er ooit klant geweest was.

Maareh...  :banghead4rv:  :banghead4rv:  :banghead4rv:

Boeit niet, het gaat er niet om welke garage houder ik in de ... wil pakken en viça verça , het gaat nu even om substantiëele BANDENPRIJZEN !!!!

Dat ik vriendjes wordt bij een garagist als ik lekker zijn marge ga betalen dat snap ik  :roll:

Je wilt me weer op de kast krijgen hè vuilak  :mrgreen:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Bart

Ik zou niet weten waarom ik meer voor een fietseband moet gaan betalen om wat extra service in een zaak te krijgen.
Als je ergens regelmatig je euro's achterlaat verwacht ik niet anders dan wat meer service en zo niet....doei, er zijn meer mensen die een euro willen verdienen.
De prijs voor die banden is vrij strak dacht ik, en dat bij Kicken..nou dat zijn normaal niet de goedkoopste...
uw muk manne

wie durft, wint.

karz

Citaat van: "Bart"niet....doei, er zijn meer mensen die een euro willen verdienen.
De prijs voor die banden is vrij strak dacht ik, en dat bij Kicken..nou dat zijn normaal niet de goedkoopste...

..jamaar ik kom daar vaak he..;),  liet de auto uitlijnen toen ik naar die bandenprijzen vroeg :yes6rs:  , dus heb nu in de ... pak 'service'  :rofl:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Bart

uw muk manne

wie durft, wint.

Hakinnen

:sucks:



 :mrgreen:

edit:
 goeie bandjes pilot road's.
Niet duur dat achterbandje..duffe michelin macadam 100 is normaal nog duurder.
aan de andere kant...heb je ook BTo14 voor..die prijs.

karz

Citaat van: "Hakinnen":sucks:



 :mrgreen:

edit:
 goeie bandjes pilot road's.
Niet duur dat achterbandje..duffe michelin macadam 100 is normaal nog duurder.
aan de andere kant...heb je ook BTo14 voor..die prijs.

Eihjong, mien topics get laupe aafzeike , wienjea geit bitubo bentjes bakken ? :mrgreen:

Maareh vind de pilot roads ook duur in verhouding met bijv, bt 020 ofzo.
Maarja ik hoor (o.a. van jou hier : http://www.motorforumlimburg.nl/forum/viewtopic.php?t=1709&postdays=0&postorder=asc&start=26) dat de pilot road eine gooje is. ;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Motzippaldy

Proud on the South  

DeWitte

Citaat van: "karz"Je wilt me weer op de kast krijgen hè vuilak

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

May Day

is echt goedkoop, ongeveer op het niveau van meertens
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober