bij kicken autobanden geweest voor motorbanden

Gestart door karz, 12 februari, 2007, 09:07:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

karz

Citaat van: "Desmo-devil"Wat een gezeik, dit is een hele goede prijs !!!!!

Precies, dat wilde ik even delen. Doe u voordeel ermee.
Ze hebben de banden niet op voorraad (weet je meteen dat je echt nieuwe krijgt). En ze doen er een kleine 45 minuten over, omdat ze het niet gewend zijn ;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Steefke™

Citaat van: "karz"
Citaat van: "Desmo-devil"Wat een gezeik, dit is een hele goede prijs !!!!!

Precies, dat wilde ik even delen. Doe u voordeel ermee.
Ze hebben de banden niet op voorraad (weet je meteen dat je echt nieuwe krijgt). En ze doen er een kleine 45 minuten over, omdat ze het niet gewend zijn ;)

dat is in het algemeen zo, de ene valt bij sjefke en de andere valt bij jantje beter uit, ik moet niks van Kicken maar dat wil niet zeggen dat een ander daar niet goed geholpen is. de prijzen liggen toch ongeveer gelijk het verschil zit hem naar mijn menig in de service en de ervaring die hebt met de zaak.
Smells like rubber

Mounty

Ik dacht ook ff naar Kicken te gaan...de berg af , bijna naast de deur zeg maar..lekker makkelijk dus. Prijs opgevraagd en id idd beetje goedkoper als elders bij de bandenjoepen...10-20 euro. Ik vraag hoelang dat duurt:
2 a 3 dagenzeggen ze....ik afgelopen week op maandag mijn achterwiel aldaar ingeleverd om deze voor het weekend weer terug te hebben...ik zou gebeld worden..

Vandaag denk ik" ik moet toch eens gaan vragen waar dat mijn wiel blijft...Kom daar moesten ze ff zoeken...band was nog niet binnen en ze wisten niet waarom niet...morgen word ik gebeld..pfff.. is dat de eerste en laatste keer dat ik daar ben geweest ?

Dan kom je al snel op het punt wat dwars aangaf..service....
Ik betaal liever 10 euro meer en heb wel goede service, in mijn geval ff een foontje of zo dat het wat langer duurt was geneog geweest toch?

Voor de voorband ga ik iig elders kijken, mischien Margraten al licht dat niet naast de deur..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

The Dominator

Citaat van: "FZ_Ron"Ik dacht ook ff naar Kicken te gaan...de berg af , bijna naast de deur zeg maar..lekker makkelijk dus. Prijs opgevraagd en id idd beetje goedkoper als elders bij de bandenjoepen...10-20 euro. Ik vraag hoelang dat duurt:
2 a 3 dagenzeggen ze....ik afgelopen maandag mijn achterwiel aldaar ingeleverd om deze voor het weekend weer terug te hebben...ik zou gebeld worden...

sja, als je beetje slim was geweest had je t achterwiel pas gebracht alstie binnen is! kan de bandenboer niets aan doen dat van gend en loos of wie dan ook die band te laat uitlevert...... (en daarbij, je kan ook zelf bellen of die band binnen is! zo'n bandenboer verliest zo'n klein motorbandje allicht sneller uit het oog als bijvoorbeeld een set tractorwielen)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Mounty

Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "FZ_Ron"Ik dacht ook ff naar Kicken te gaan...de berg af , bijna naast de deur zeg maar..lekker makkelijk dus. Prijs opgevraagd en id idd beetje goedkoper als elders bij de bandenjoepen...10-20 euro. Ik vraag hoelang dat duurt:
2 a 3 dagenzeggen ze....ik afgelopen maandag mijn achterwiel aldaar ingeleverd om deze voor het weekend weer terug te hebben...ik zou gebeld worden...

sja, als je beetje slim was geweest had je t achterwiel pas gebracht alstie binnen is! kan de bandenboer niets aan doen dat van gend en loos of wie dan ook die band te laat uitlevert...... (en daarbij, je kan ook zelf bellen of die band binnen is! zo'n bandenboer verliest zo'n klein motorbandje allicht sneller uit het oog als bijvoorbeeld een set tractorwielen)
heb je gelijk in...had ook zelf kunnen bellen maar dacht al zelf dat het een dag meer zou kunnen duren ivm hemelvaart..en aangzien ze zelf aangaven 2a3 vdagen ging ik daarvanuit en heb ik mijn wiel achtergelaten (was toch slecht weer..) Helaas pakt het ff iets anders uit..ach ja, als ik maar kan rijden komend weekend, anders leg ik ff een reserve wiel erin...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

karz

Citaat van: "The Dominator"
sja, als je beetje slim was geweest had je t achterwiel pas gebracht alstie binnen is! kan de bandenboer niets aan doen dat van gend en loos of wie dan ook die band te laat uitlevert...... (en daarbij, je kan ook zelf bellen of die band binnen is! zo'n bandenboer verliest zo'n klein motorbandje allicht sneller uit het oog als bijvoorbeeld een set tractorwielen)

:stupid:

Ik moet trouwens aan dit topic toevoegen dat ik achteraf vond dat er toch wel wat veel beschadigingen op de achtervelg zaten.
Dus kijk uit dat ze niet een of andere brugmug die band laten zetten.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Hakinnen

ger mot auch noa hakki mailen voor gooi bendjes ..hakki heaf e good en mega gooiekaup adreske daoveur..en ze montere ze auch nog..

Steefke™

Ich gaon altied nou Rass in Geleen of noa gronsveld autobanden.

Allemaal ex Kicken mannen met betere prijzen en betere service.
Smells like rubber

B-Witch

Citaat van: "Hakinnen"ger mot auch noa hakki mailen voor gooi bendjes ..hakki heaf e good en mega gooiekaup adreske daoveur..en ze montere ze auch nog..

Kiek dees info kin ich get mit 8)
veur det ich op vakansie in september (noa oosteriek en mss Italië) goan zal mien achterbendje allang aan vervanging toe zeen.

Num ich waal kontak mit dich op Hakki :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Ik moet ook nog een voorbandje hebben dus....zal tzt eens met Hakki praten..!!
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Mounty

Vandaag werd ik iig gebeld door Kicken...band was voorlopig niet leverbaar..hij heeft ff voor me uitgezocht welke band wel..

Krijg er nu een Dunlop 2honerdzoveel** of zo erop voor 10 euro's meer...meneer aan de foon was heel vriendlijk. Voor het weekend krijg ik m terug...toch nog..

Zij kunnen er ook niks aan doen als een band niet leverbaar is..maar een foontje was toch het minste..ik vraag me af als ik volgende week pas was gegaan..of ik dan nog steeds niks gehoord had...??

Ach ja...te lekker weer om je druk te maken, kan toch niet weg met de motor dus so what ff wachten...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Jor

Moet zeggen dat ik altijd tevreden ben over kicken, moet er dindsdag zijn voor 5 nieuwe banden en het achterwiel van de crosser een nieuwe band op laten leggen (die ik al ergens anders heb gekocht) en dit zouden ze gratis doen.
Mag natuurlijk ook wel als ik er kom voor 5 nieuwe autobanden!!!

Maar normaal gezien als ik er kom met het cross achterwiel kost ut me 10 euro, terwijl bij Rass of BBS is het eens zo duur!!
En bij BBS snappen ze niet dat als ik een pijl op de velg teken dat de draairichting is en hem dan nog gewoon verkeerd om erop leggen!!
Ging ik terug om het te laten corrigeren , rij daarna naarhuis kom thuis is de band lek. Ik WEER terug en het laten maken, om een of andere reden waren ze niet blij met mij...  :shock:
Maja ik ook niet met hun want heb beide keren toch behoorlijk moeten aandringen om het gedaan te krijgen zonder de nodige wacht uren!!

Hadden ze hun werk maar beter moeten doen!! sinds dien alleen nog ma naar kicken, en daar heb ik nog nooit geen problemen ondervonden!!!
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

karz

Zoals overal ligt het vaak aan het poppetje dat je helpt.

Echter vind ik dat het aan de coordinator ligt om een bepaald poppetje aan te sturen.

Dat ze een brugmug zonder begeleiding een motorband laten leggen vind ik dus niet slim.

En voor die jongen ook niet leuk, is 45 min. bezig geweest en bood aan ze meteen in de auto te leggen (zodat ik die krassen niet zou zien waarschijnlijk ;)  )
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Mounty

Citaat van: "karz"Zoals overal ligt het vaak aan het poppetje dat je helpt.

Echter vind ik dat het aan de coordinator ligt om een bepaald poppetje aan te sturen.

Dat ze een brugmug zonder begeleiding een motorband laten leggen vind ik dus niet slim.

En voor die jongen ook niet leuk, is 45 min. bezig geweest en bood aan ze meteen in de auto te leggen (zodat ik die krassen niet zou zien waarschijnlijk ;)  )

De mijne zonder beschadiging gekregen...hadden wel geknoeit met de plaksel of wat gebruiken ze bij die banden..beetje poetsen en de band ligt er weer op/onder..was wel klote dat uitlijnen..hoop dat ie nu goed staat en de ketting niet te strak...+/- 2cm speling op en 2 neer..

Leuke band de K 330 van Dunlop, maar ik weet niet of deze ook goedkoper is als elders..155 euro 140/70/18 67V Dunlop K330
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009