Hoofdmenu

blok vervangen

Gestart door snail, 18 februari, 2007, 12:28:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Motzippaldy

Citaat van: "snail"als je het motorblok vervangt door ander en je gaat van
twee naar vier cyl wat moet je dan met kenteken doen :?:


Ik ben wel motor analfabeet  :banghead4rv:  en daroom vraag ik me af hoe ga je een smalle 2 cil. motor blok in een brede 4 cil frame plaatsen  :?


Ik denk dat jij aan het grappen bent, misschien komt dat door Carnaval (te veel gezopen) :mrgreen:
Proud on the South  

Herr Tod

Andersom, breed 4 cil blok in een smal 2 cil frame. Alles kan, ik heb ook eens gedacht om een NSR 400 blok in mn Bandit te schroeven :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


rsv2002

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "rsv2002"Zou de pliesie bij een verkeerscontrole echt het aantal cilinders gaan tellen??

(oftewel: zou je de gok willen wagen om er na de verbouwing niet mee op keuring te gaan... ? Scheelt een hoop gezeik en centjes :shock:  :twisted: )

jep  :yes6rs: en als er dan onverhoopt toch een ongeluk mee gebeurd, en de motor wordt dan nagekeken door een verzekerings expert, ziet dat niemand zeker :roll:
Denk dat je dan een probleem hebt :!:

Je moet ook geen ongelukken bouwen!!!
(maar je hebt wel gelijk, denk ik....
kzou het zelf ook niet doen... 8)
 dirty mind is a joy forever!!!

B-Witch

Citaat van: "rsv2002"
Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "rsv2002"Zou de pliesie bij een verkeerscontrole echt het aantal cilinders gaan tellen??

(oftewel: zou je de gok willen wagen om er na de verbouwing niet mee op keuring te gaan... ? Scheelt een hoop gezeik en centjes :shock:  :twisted: )

jep  :yes6rs: en als er dan onverhoopt toch een ongeluk mee gebeurd, en de motor wordt dan nagekeken door een verzekerings expert, ziet dat niemand zeker :roll:
Denk dat je dan een probleem hebt :!:

Je moet ook geen ongelukken bouwen!!!
(maar je hebt wel gelijk, denk ik....
kzou het zelf ook niet doen... 8)

Ik vind gewoon dat als je zo'n verandering aan je fiets gaat doen, dan weet je van te voren dat het je geld gaat kosten, dus plan eerst van te voren ook de kosten van dit soort onzin (ff telefoontje richting RDW, en ik denk dat je precies weet welk budget je voor keuring ed aan de kant moet leggen) :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.

WhomBom

Ik ben bang dat dergelijke keuringen vrij prijzig zijn.... ik weet niet precies hoeveel, maar ik heb es iets gehoord van 10.000 voor een auto???
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."