Hoofdmenu

Plannen kweken

Gestart door NrGiZeR, 21 september, 2005, 21:08:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

NrGiZeR

Aangezien het seizoen alweer bijna om is wat betreft circuitrijden lijkt het me een goed idee om een topic te starten voor plannen te kweken voor volgend jaar. Kijken wat ieder zijn intresses zijn en welke voorkeuren wat betreft circuits. En natuurlijk het belangrijkste om zoveel mogelijk met een kliek te gaan, dit is en blijft en gezelligste.

Verder lijkt mij dit het ideale forum hiervoor omdat ik geen intresse heb in mensen die met post komen van: ja, ik wil wel lijkt me vet en dan als iedereen gaat inschrijven ze hun keutel intrekken.
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

DeWitte

@ NrGizer; zou jij dan een selectie of een voorzetje daartoe kunnen maken  :P  soorten cursussen, circuits en prijzen bijv.  :P en de rest kan het dan aanvullen  :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Ik wil wel en ik was van plan dit jaar nog te doen maar Goden wilden anders  :?
Proud on the South  

Herr Tod

Niveau 1, 2 en 3 op Zolder :twisted:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


NrGiZeR

Citaat van: "Dwars"@ NrGizer; zou jij dan een selectie of een voorzetje daartoe kunnen maken  :P  soorten cursussen, circuits en prijzen bijv.  :P en de rest kan het dan aanvullen  :wink:

Zal ik binnenkort doen Hub, maar mijn instelling is meer dat het vanzelf een beetje op gang komt d.m.v. iedereen zijn eigen ideeën en vooral de mensen waar ik dit jaar mee heb gereden om hier te gaan discussiëren, en mochten er dan meerdere zijn die op deze datum dan mee willen gaan zijn ze van harte welkom.
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

DeWitte

Citaat van: "Herr Tod"Niveau 1, 2 en 3 op Zolder :twisted:

wanneer? voor wie? prijzen?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Wanneer, als het goed weer is en als er een circuitdag is

Voor wie, ikke... Mario.. daar zorg ik wel voor :twisted: en hopelijk meer van MFL 8)

Prijzen, 200 euro of zo voor 4 of 5 keer 20 minuten? 150 euro voor een achterband en een lading benzine :?: Ik heb geen idee, maar dat boeit ook niet.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


NrGiZeR

Citaat van: "Herr Tod"Wanneer, als het goed weer is en als er een circuitdag is

Voor wie, ikke... Mario.. daar zorg ik wel voor :twisted: en hopelijk meer van MFL 8)

Prijzen, 200 euro of zo voor 4 of 5 keer 20 minuten? 150 euro voor een achterband en een lading benzine :?: Ik heb geen idee, maar dat boeit ook niet.

De kwestie als het goed weer is, is altijd op goed geluk, heb je regen heb je pech en geld weg, als je net zoals mij in de regen niet rijd.
€200,- voor 4 of 5 keer rijden vind ik erg duur, kan me ook niet meteen een organisatie bedenken die deze prijzen hanteerd, maar €150,- is idd wel zeer in de richting.
En met een nieuwe band kun je makkelijk 4 of 5 circuitdagen rijden op ons niveau totdat er geen profiel meer is, maar als je volgens de regels van de bandenfrabikant moet rijden mag je een bv Supercorsa maar 4 keer warm rijden.
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

Busaberke

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Herr Tod"Niveau 1, 2 en 3 op Zolder :twisted:

wanneer? voor wie? prijzen?

http://www.motorsportschool.nl/

om een algemene indruk te krijgen, ook qua prijzen.
Data van 2006 zijn nog niet bekend!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Busaberke

anyway:

ik wil het komend voorjaar i.i.g. nog eens nivo 1+ op Zolder doen.
Op Zolder worden de cursussen 1 - 1+ en het vrij rijden altijd op 1 dag gecombineerd, dus voor elk wat wils!

Een 2e datum ergens in de zomer / najaar op Francorchamps staat ook op m'n wensenlijstje.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

karz

Citaat van: "Busaberke"anyway:

ik wil het komend voorjaar i.i.g. nog eens nivo 1+ op Zolder doen.
Op Zolder worden de cursussen 1 - 1+ en het vrij rijden altijd op 1 dag gecombineerd, dus voor elk wat wils!

Een 2e datum ergens in de zomer / najaar op Francorchamps staat ook op m'n wensenlijstje.

Es kijken, dan of ik ook ontmaagd kan worden , dan zou ik dus een niveau 1 moeten doen op zolder correct ?  :?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

The Dominator

Citaat van: "NrGiZeR"Aangezien het seizoen alweer bijna om is wat betreft circuitrijden lijkt het me een goed idee om een topic te starten voor plannen te kweken voor volgend jaar. Kijken wat ieder zijn intresses zijn en welke voorkeuren wat betreft circuits. En natuurlijk het belangrijkste om zoveel mogelijk met een kliek te gaan, dit is en blijft en gezelligste.

goede voornemens hoor! ik ga op korte termijn al eens wat dingen uitzoeken voor spa-franco!

ook is me dat mickeymouse baantje in Folembray goed bevallen, misschien nog es naartoe gaan komend jaar, zal es kijken of ik daar ook nog wat gegevens van kan lospeuteren!
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

NrGiZeR

Citaat van: "karz"
Citaat van: "Busaberke"anyway:

ik wil het komend voorjaar i.i.g. nog eens nivo 1+ op Zolder doen.
Op Zolder worden de cursussen 1 - 1+ en het vrij rijden altijd op 1 dag gecombineerd, dus voor elk wat wils!

Een 2e datum ergens in de zomer / najaar op Francorchamps staat ook op m'n wensenlijstje.

Es kijken, dan of ik ook ontmaagd kan worden , dan zou ik dus een niveau 1 moeten doen op zolder correct ?  :?

Hmmm, ik ken jou niet persoonlijk en weet niet hoe je rijgedrag op de weg en dus ook kennis is wat betreft bochtentechniek. Maar mocht je al redelijk kunt rijden en dus niet te bang bent om hard door bochten te scheuren, zou ik me gewoon inschrijven voor 1+

Ik heb nog nooit op Zolder gereden, en ik pak strax vrij rijden.
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

Herr Tod

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


NrGiZeR

Voor zover ik weet ligt het tempo dan gewoon hoger. Of je dan meer mag vrij rijden weet ik niet.
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus