Hoofdmenu

Plannen kweken

Gestart door NrGiZeR, 21 september, 2005, 21:08:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

NrGiZeR

Citaat van: "May Day"Het is op 15 en 16 maart. Open inschrijving.
Als je ook wilt gaan:
http://www.motorrad-graessel.de/

Daar op de mail link klikken en een anmeldungsformular Ledenon 2007 aanvragen.

Niks voor jou Marc?

Zeker is dat wat voor mij....!!

Ik zal het ff overleggen hier, zit dan nl weer in het begin van het seizoen.

Nu komt ff m'n stomme ( en luie ) vraag, is dat Spanje of Italie..??

En hoe zit het verder met het vervoer...??
Word het vervoer verzorgt en maken we er dan gebruikt van.....zoniet
Rijden we er zelf heen en wie is al voorzien van vervoer...??

Bel je binnenkort ff voor afspraakje te maken, heb nog een film liggen van een hele grote man op een groene motor  :wink:
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

B-Witch

Citaat van: "NrGiZeR"een hele groene man op een grote motor  :wink:

rijdt de Hulk ook al motor :shock:

:mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Joep

Citaat van: "May Day"Er zullen ongetwijfeld mensen in mei gaan rijden, maar de meeste hier hebben toch al redelijk wat ervaring.

Ik wil ook niet zeggen dat we op hetzelfde niveau gaan rijden, maar als er iemand gaat en die weet dat er de mogelijkheid is voor mij om mee te rijden dat ik dan eventueel mee kan liften daar naar toe

Citaat van: "May Day"Het laagste niveau moet je wel aankunnen, daar rijdt je niemand in de weg, de instructeurs bepalen het tempo en kijken wie het kan volgen en niet. Vervolgens worden de mensen die niet in de juiste groep zitten naar een andere groep verplaatst waar ze beter in passen. No worries dus.

Mooi! Gaat er mij niet om dat ik de snelste ben, want dat gaat toch niet lukken :lol: Maar ik wil er gewoon een dag of weekend vol tegen aan gaan en kijken en weten wat ik kan en de motor.

Citaat van: "May Day"Of je met een VF750 uit '83 moet meedoen? Dat hangt van de technische toestand af. Als ie op en top in orde is en er ligt up to date rubber onder moet het makkelijk kunnen.

Natuurlijk moet mijn motor op en top in orde zijn. Anders ben ik een risico, niet alleen voor mij maar ook voor de andere deelnemers. En tsja up-to-date rubber is lastig met een VF, daar heb je alleen de überbrikkenband de BT45. En ik moet in het voorjaar toch nieuwe sloffen laten leggen dus die houden het zeker uit tot in mei/juni

Citaat van: "WhomBom"wil stiekempjes ook wel eens een circuit op, maar ik heb dus hetzelfde probleem als joep, ik weet niet hoe snel ik zelf ben voor circuitbegrippen, maar wel al dat ik met 48pk (als ie open is..) waarschijnlijk de bezem-bike ga worden.

Scuderia pomodori verde. Kunnen we samen achteraan vegen :twisted:

Ben wat rond aan het kijken geweest naar circuits in de buurt.

Natuurlijk is Zolder het meest ideaal qua afstand, maar hoor je af en toe ook de verhalen van dat er veel te veel in een keer de baan worden opgestuurd. Is voor mij niet zo'n drama, maar ja weet ook niet wat veel of weinig man zijn.

Verder natuurlijk gekeken naar Croix en Ternois. +\- 3,5 uur rijden.
Misschien dat Motorfreaks dit jaar weer daar naar toe gaat en wat ik gelzen heb op motor-forum in gezellig en sportief weekend. Dus daar zal ik ook naar kijken.
Iemand hier ervaring met dit evenement? Hakki of zo?

En dan heb je nog circuits zoals Assen en Zandvoort, maar voor ik me daar op waag rijd ik liever eerst op wat kleinere circuits. Of is dat maar een vooroordeel en maakt het niet veel uit?

En dan vervoer!
Hopelijk kan ik van mijn schoonbroer een aanhanger lenen. Natuurlijk niet zo ideaal ten opzichte van een echte motortrailer of bus, maar ja je wilt toch thuis komen. Kar is gekeurd en alles dus wel een fatsoenlijk ding. En anders op de motor er naar toe en de telefoon meenenemen mochten ze me moeten komen halen. Maar daar gaan we niet vanuit. Als het echt een weekend rijden zou zijn zoals in Frankrijk dan zeker met de auto kan ik daar fijn in blijven pitten. Scheelt weer een tent opzetten en heb ik ook plaats voor een drankje en hapje.

Verdere zaken zoals een rugprotector en koplamp afplakken etc. zal ik ook wel te horen krijgen als ik me inschrijf.

Hakinnen

Citaat van: "Joep"
Verder natuurlijk gekeken naar Croix en Ternois. +\- 3,5 uur rijden.
Misschien dat Motorfreaks dit jaar weer daar naar toe gaat en wat ik gelzen heb op motor-forum in gezellig en sportief weekend. Dus daar zal ik ook naar kijken.
Iemand hier ervaring met dit evenement? Hakki of zo?


ja...maar daar ga ik niet meer naartoe...of het moet een tweedaags evenement worden wellicht dan wel..

voor de rest mijn beste Joep..

gewoon de planning in zolder in de gaten houden lijkt me voor jou het beste..verder zul je op de diverse limburgse fora en "in de wandelgangen" wel meekrijgen wanneer er mensen gaan rijden...gewoon inschrijven..niveau 1+ nemen en voila..en anders neem je een "vrij rijden dag" als wij eens gaan en dan schrijf je in bij "minder snel"...klaar..

lampke aftapen, bandjes oppompen, benzine in het fietske doen en rijden maar..en je de kop niet gek laten maken met gezever over rondetijden en bandengeleuter,,..komt allemaal later wel zou je daar behoefte aan hebben...eerst ff proeven eraan..en dan kijken hoe het bevalt..

Ik zal ook gewoon bij de "minder snelle" gaan sturen..gewoon lekker op  relaxt wat  vrij rijden zonder me druk te hoeven maken,genieten van mijn fietske. en wat dom leuteren in de pitbox .rondetijden boeien me voor geen meter meer...als we maar lol hebben he..

May Day

Citaat van: "NrGiZeR"
Nu komt ff m'n stomme ( en luie ) vraag, is dat Spanje of Italie..??
:yes6rs:
Yep, stomme vraag, het is Frankrijk namelijk. Ligt bij de cote d'azur, 120 km van Marseille. Is zo'n 1000 km van jou uit.

Citaat van: "NrGiZeR"
En hoe zit het verder met het vervoer...??
Word het vervoer verzorgt en maken we er dan gebruikt van.....zoniet
Rijden we er zelf heen en wie is al voorzien van vervoer...??
Zelf rijden dus, 1 dag heen, 2 keer overnachten in de box en na de 2e dag terug rijden, wellicht in 1 ruk of net zoals toen we terug kwamen van Mas du Clos een formule eentje. Even kijken wie rijdt en wie met wie mee rijdt, ik rij nu een grote turbodiesel station en in frankrijk mag je 130 met een aanhanger, dus dat komt wel goed.

Citaat van: "NrGiZeR"Bel je binnenkort ff voor afspraakje te maken, heb nog een film liggen van een hele grote man op een groene motor  :wink:
:worship-cool:  Dat is gaaf, ik stuur je overigens even een PM.
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

May Day

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "NrGiZeR"een hele groene man op een grote motor  :wink:

rijdt de Hulk ook al motor :shock:

:mrgreen:
Nee, maar barbapappa wel :rofl:
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

DeWitte

niks voor de circuitmannen?? MotorFun  :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gieskes

Ondertussen gepland;

30/4 Zolder met MSS (koninginnedag)
9/6 Zolder met MSS (ne zaterdag)

Op die dagen hoeft er dus geen verlof gepakt te worden  :!:

moet ik alleen nog ff regelen dat mijn belgische baas me op koninginnedag een verlofdag kado doet

:wink:
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

The Dominator

Citaat van: "Gieskes"

moet ik alleen nog ff regelen dat mijn belgische baas me op koninginnedag een verlofdag kado doet

:wink:

is dat bij jullie geen brugdag dan?? hier wel namelijk..... 1 mei is namelijk feestdag!!
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Gieskes

Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "Gieskes"

moet ik alleen nog ff regelen dat mijn belgische baas me op koninginnedag een verlofdag kado doet

:wink:

is dat bij jullie geen brugdag dan?? hier wel namelijk..... 1 mei is namelijk feestdag!!

Gettedemme!! Ich vergaet zo mer de daag in ut joar det veer die hollenjer oet kinne lache  :lol:
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Dwars"niks voor de circuitmannen?? MotorFun  :wink:

Folembray trekt me niet zo. Ik vind het een lange rit voor dat circuit. Volgens mij is NrGizer er al eens geweest?

The Dominator

Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Citaat van: "Dwars"niks voor de circuitmannen?? MotorFun  :wink:

Folembray trekt me niet zo. Ik vind het een lange rit voor dat circuit. Volgens mij is NrGizer er al eens geweest?

best leuk (voor een mickey-mouse circuitje dan) alleen is van een prive-eigenaar dus constant gezeur over teveel geluid (terwijl ie zelf met zn helicopter over kwam vliegen de sukkel)
nah, doe mij dan maar croix
:twisted:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

NrGiZeR

Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Citaat van: "Dwars"niks voor de circuitmannen?? MotorFun  :wink:

Folembray trekt me niet zo. Ik vind het een lange rit voor dat circuit. Volgens mij is NrGizer er al eens geweest?

Is net zo lang rijden als Croix en idd net zo'n mickey mouse baanjte. Alleen vind ik het asfalt beter op Folembray. En Folembray is niet veilig.

Maar laat ik het zo zeggen, ik rijd liever 2x zo lang en dan 2 dagen naar Mas du Clos.
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

May Day

Folembray is echt 3 keer niks.....

Rij ik nog liever op avantis
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

DeWitte

:cry: nou, denk ik ook wat nieuws te hebben, je zou van minder depri worre :?

:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away