Grote kans op MotoGP debuut Chris Vermeulen

Gestart door Busaberke, 21 september, 2005, 23:19:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Motzippaldy

Plaats van Biaggi is voor Pedrosa toch ,dus volgend jaar
Hayden & Pedrosa  :shock:
Proud on the South  

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Motzippaldy"Plaats van Biaggi is voor Pedrosa toch ,dus volgend jaar
Hayden & Pedrosa  :shock:

Klopt, maar het schijnt dat Biaggi in Valencia al niet meer zal rijden, doordat hij zich zeer negatief heeft uitgelaten over Honda.

Motzippaldy

Dat weet ik maar Vermeulen heeft niets met Repsol Honda te maken.
Biaggi ontslagen dan komt vervanger maar ik geloof niet dat Vermeulen na al die Suzuki verhalen in aanmerking komt voor zitje bij Repsol
:?
Proud on the South  

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Motzippaldy"Dat weet ik maar Vermeulen heeft niets met Repsol Honda te maken.
Biaggi ontslagen dan komt vervanger maar ik geloof niet dat Vermeulen na al die Suzuki verhalen in aanmerking komt voor zitje bij Repsol
:?

Biaggi ontslagen heeft wel degelijk consequenties voor Vermeulen. Checa en Biaggi kwamen in aamerking voor het zitje bij Pons. Als Biaggi eruit wordt gekegeld bij Honda is er nog 1 zitje over bij Pons.... :wink:

Motzippaldy

Proud on the South  

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Motzippaldy"En Camel verhaal dan  :wink:

Uhhh, Pons is Camel

Motzippaldy

Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Citaat van: "Motzippaldy"En Camel verhaal dan  :wink:

Uhhh, Pons is Camel


Camel is Biaggi  :wink:
Proud on the South  

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Motzippaldy"
Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Citaat van: "Motzippaldy"En Camel verhaal dan  :wink:

Uhhh, Pons is Camel


Camel is Biaggi  :wink:

Ik snap je ff niet meer. Hoezo Camel is Biaggi?? Believe me. Als Biaggi zich zo negatief heeft uitgelaten over Honda, dan zal hij volgend jaar echt niet op een Honda rijden. Dus geen Pons =Camel=Honda.

Zie http://www.racesport.nl/nieuwsitem.asp?newsid=10356

Motzippaldy

Een van grootste manen van Camel is grote vriend van Biaggi dus zonder Biaggi geen geld  :shock:
Proud on the South  

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Motzippaldy"Een van grootste manen van Camel is grote vriend van Biaggi dus zonder Biaggi geen geld  :shock:

Het is hoogst onzeker dat Camel in 2006 Pons sponsert. Er gaan geruchten over Suzuki en Gresini. Ik ben echt benieuwd waar Biaggi onderdak gaat vinden. Misschien wel niet. Ik hoop het. De ouwe garde moet plaats maken voor de aanstormende talenten zoals Pedrosa, Elias, Melandri en Vermeulen.

Busaberke

:stupid:

Biaggi is (al jaren) ver z'n top, net als b.v. Roberts en Barros.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Motzippaldy

Citaat van: "Bakkertjedeeg"De ouwe garde moet plaats maken voor de aanstormende talenten zoals Pedrosa, Elias, Melandri en Vermeulen.


:stupid:

Maar ik vind ze een klein beetje saai :?  but Lorenzo ,Simoncelli,Stoner zijn voor mij  :worship-cool:  :worship-cool:
Proud on the South  

Motzippaldy

Citaat van: "Busaberke":stupid:

Biaggi is (al jaren) ver z'n top, net als b.v. Roberts en Barros.



:stupid:
Proud on the South  

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Motzippaldy"
Citaat van: "Bakkertjedeeg"De ouwe garde moet plaats maken voor de aanstormende talenten zoals Pedrosa, Elias, Melandri en Vermeulen.


:stupid:

Maar ik vind ze een klein beetje saai :?  but Lorenzo ,Simoncelli,Stoner zijn voor mij  :worship-cool:  :worship-cool:

Zij komen ook nog wel aan de beurt, alhoewel Burgess erg aan Stoner aan het trekken is om in de MotoGP te komen. Na 2006 zal hij wel een nieuw projektje nodig hebben.... 8)

Motzippaldy

Ze zijn allemaal top coureurs maar mijn favo is Lorenzo misschien mindere als coureur maar grotere vechter en veel  8)  dan de rest  :wink:
Proud on the South