Grote kans op MotoGP debuut Chris Vermeulen

Gestart door Busaberke, 21 september, 2005, 23:19:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bakkertjedeeg

Het stil zwijgen is eindelijk doorbroken. Vermeulen heeft defintief getekend bij Suzuki. Gaaf dat hij in de MotoGP komt, jammer dat het niet op een Honda is.

Busaberke

Citaat van: "Bakkertjedeeg"Het stil zwijgen is eindelijk doorbroken. Vermeulen heeft defintief getekend bij Suzuki. Gaaf dat hij in de MotoGP komt, jammer dat het niet op een Honda is.

:shock:
Het zal hem wel zwaar gaan vallen om vanaf de voorhoede volgend jaar in de middenmoot mee toe moeten draaien ...........  :?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Busaberke

27-10-2005

Een officieel persbericht is er nog steeds niet, maar nadat gisteren James Toseland officieel door het Winston Ten Kate Honda team is bevestigd heeft Chris vanmiddag op een motorshow in Engeland bevestigd dat hij het komende seizoen uit zal gaan komen in de MotoGP klasse op Suzuki.  

In het interview wat uitgezonden is via het Internet op de site van Crash.net bevestigd de Australiër de geruchten dat Honda hem nog graag een jaar in het wereldkampioenschap Superbike had willen laten uitkomen, maar in de ogen van de jonge Australiër was het beter om de volgende stap in zijn carrière te maken. De Australiër voelt zich rijp voor de MotoGP.

Het Suzuki team is een team met veel ervaring en heeft al eens een titel binnengehaald en dat hoop ik met hen nog eens te herhalen in de toekomst. Over zijn vertrek bij Ten Kate vertelde hij dat het een fantastische groep mensen is en blijft, maar dat hij graag verder wilde en dit niet kon realiseren bij Honda.

"Ik heb vier fantastische jaren bij het team gehad, ik heb met hen mijn eerste wereldkampioenschap mogen behalen in de Supersport en daarvoor zal ik ze dankbaar blijven."
Suzuki biedt me nu echter de kans op het hoogste niveau deel te kunnen nemen wat je in de motorsport kan bereiken. Suzuki heeft inzicht gegeven in de plannen voor het komende seizoen en dat heeft mij vertrouwen gegeven.
We hebben diverse gesprekken gevoerd en ik ben blij dat het nu rond is.

Het contract met Suzuki zal betekenen dat de Australiër zijn laatste wedstrijd voor Honda heeft gereden in Turkije. Over zijn twee achtereenvolgende wedstrijden in de MotoGP spreekt de Australiër lyrisch,
De vergelijking met de Superbike motoren gaat volledig mank. De MotoGP motoren zijn pure race monsters, veel lichter gewoon pure racekracht.

Het was prettig om in Turkije niet de laatste Honda rijder te zijn en Max was zeker niet blij dat hij achter mij eindigde. Ik had graag in de top tien gereden, maar helaas moest ik genoegen nemen met een elfde positie.

Wanneer Vermeulen voor het eerst plaats zal aannemen op de MotoGP Suzuki is nog niet duidelijk. Waarschijnlijk zal dit duidelijk worden in het officieel persbericht wat we rond de race in Valencia kunnen verwachten. en natuurlijk zullen we dit melden.

Bron: racesport.nl
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009


Hakinnen

"nieuwtje"

Raad eens wie er volgend jaar bij TenKate op de 600 in het WK supersport rijdt?
nope, het is niet Arie vos , al had ik dat liever gezien persoonlijk.

mag het nog niet zeggen omdat de bron waar ik het van heb het nog niet bekend heeft gemaakt ,dus mogen jullie zelf ff raden..

hahah, dat had ik nooit gedacht..

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Hakinnen""nieuwtje"

Raad eens wie er volgend jaar bij TenKate op de 600 in het WK supersport rijdt?
nope, het is niet Arie vos , al had ik dat liever gezien persoonlijk.

mag het nog niet zeggen omdat de bron waar ik het van heb het nog niet bekend heeft gemaakt ,dus mogen jullie zelf ff raden..

hahah, dat had ik nooit gedacht..

Ik hoorde Jurgen.... 8) Arie had ik ook veel liever gezien. Dom dom van Gerrit...

Hakinnen

Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Citaat van: "Hakinnen""nieuwtje"

Raad eens wie er volgend jaar bij TenKate op de 600 in het WK supersport rijdt?
nope, het is niet Arie vos , al had ik dat liever gezien persoonlijk.

mag het nog niet zeggen omdat de bron waar ik het van heb het nog niet bekend heeft gemaakt ,dus mogen jullie zelf ff raden..

hahah, dat had ik nooit gedacht..

Ik hoorde Jurgen.... 8) Arie had ik ook veel liever gezien. Dom dom van Gerrit...



had je al een pb gestuurd.

goede oortjes heb je overigens..of een goede bron

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Citaat van: "Hakinnen""nieuwtje"

Raad eens wie er volgend jaar bij TenKate op de 600 in het WK supersport rijdt?
nope, het is niet Arie vos , al had ik dat liever gezien persoonlijk.

mag het nog niet zeggen omdat de bron waar ik het van heb het nog niet bekend heeft gemaakt ,dus mogen jullie zelf ff raden..

hahah, dat had ik nooit gedacht..

Ik hoorde Jurgen.... 8) Arie had ik ook veel liever gezien. Dom dom van Gerrit...



had je al een pb gestuurd.

goede oortjes heb je overigens..of een goede bron

Goede interne bron.. 8)

Motzippaldy

In mijn ogen is Fujivara vele malen beter dan die ouwe prutser  :banghead4rv:

Een top coureur als hij moet op top niveau racen(WSB,GP) of niet   :fuckyou:  en hij gaat weer een niveau onder zijne rijden of niet  :?
Proud on the South  

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Motzippaldy"In mijn ogen is Fujivara vele malen beter dan die ouwe prutser  :banghead4rv:

Een top coureur als hij moet op top niveau racen(WSB,GP) of niet   :fuckyou:  en hij gaat weer een niveau onder zijne rijden of niet  :?

Jurgen zuigt....In mijn ogen hadden ze Fabrizio of Arie op de TKR moeten zetten. Maar Fabrizio wil  volgend jaar in SBK.

Motzippaldy

Proud on the South  

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Motzippaldy"

Grappig, ik zag net dat de Puniet ook met nummer 17 op de kwak reed vandaag. Chris was toch echt wel eerder. 8)

Motzippaldy

Proud on the South  

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Citaat van: "Hakinnen""nieuwtje"

Raad eens wie er volgend jaar bij TenKate op de 600 in het WK supersport rijdt?
nope, het is niet Arie vos , al had ik dat liever gezien persoonlijk.

mag het nog niet zeggen omdat de bron waar ik het van heb het nog niet bekend heeft gemaakt ,dus mogen jullie zelf ff raden..

hahah, dat had ik nooit gedacht..

Ik hoorde Jurgen.... 8) Arie had ik ook veel liever gezien. Dom dom van Gerrit...



had je al een pb gestuurd.

goede oortjes heb je overigens..of een goede bron

Goede interne bron.. 8)

http://www.racesport.nl/nieuwsitem.asp?newsid=10432

8)