Hoofdmenu

BOLOGNA

Gestart door Desmo-devil, 08 maart, 2007, 06:44:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Desmo-devil

Dinsdag teruggekomen uit Bologna,  in twee dagen slechts twee Ducati,s gezien in Duc city.
Die Italianen rijden allemaal op Jappen spul. Viel me erg tegen van ze !

DeWitte

ja die worden ook wijzer :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: "Dwars"ja die worden ook wijzer :mrgreen:

nu jij nog!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Schmetzke


DeWitte

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Dwars"ja die worden ook wijzer :mrgreen:

nu jij nog!

ik maak al jaren de verkeerde keuze's, heb ik ook met vrienden, altijd zoek ik "rare" uit  :lol: weet niet beter :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

HD4ever

Citaat van: "Dwars"
ik maak al jaren de verkeerde keuze's, heb ik ook met vrienden, altijd zoek ik "rare" uit  :lol: weet niet beter :mrgreen:

Voordeel is wel dat er altijd wat te lachen valt met die 'rare'. Het verveelt nooit.  :D Eigenlijk wil je niet anders meer, en niet "weet niet beter"  :yes6rs:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

DeWitte

Citaat van: "HD4ever"
Citaat van: "Dwars"
ik maak al jaren de verkeerde keuze's, heb ik ook met vrienden, altijd zoek ik "rare" uit  :lol: weet niet beter :mrgreen:

Voordeel is wel dat er altijd wat te lachen valt met die 'rare'. Het verveelt nooit.  :D Eigenlijk wil je niet anders meer, en niet "weet niet beter"  :yes6rs:

bedoel maar :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away