Motorbeurs Utrecht 22-25 februari

Gestart door DeWitte, 21 januari, 2007, 18:24:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

karz

Citaat van: "Jor"Hey Karz,
Ik wou ook al met de motor gaan maare Bun wou niet!!!
Hey zei loop je daar de hele dag met je pak en helm en kan er weer iets met de motor gebeuren enzo..........  :?  :?  :?
maja idd we hebbe een stuk van de trein afgehuurd +/- 3 stoelen tot zo ver...  8)  8)

Snap ik ;)  zou ook met de trein gaan man, de hele tijd rondbanjeren in je pak :roll:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

QuattroFrits

Ik ga toch mooi met het koektrommeltje, heb ik ook plaats genoeg als we iets, of meer, kopen. :lol:
En als het goed is gaan we met zijn drieën en dat is goedkoper als met dat railding. :roll:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

@Nippon

Citaat van: "QuattroFrits"Ik ga toch mooi met het koektrommeltje, heb ik ook plaats genoeg als we iets, of meer, kopen. :lol:
En als het goed is gaan we met zijn drieën en dat is goedkoper als met dat railding. :roll:


dan zou ik maar op tijd gaan  :wink:

eerst in de file en dan in de file bij 't parkeren  :evil:

QuattroFrits

Citaat van: "BoxerQ"dan zou ik maar op tijd gaan  :wink:

eerst in de file en dan in de file bij 't parkeren  :evil:

Wij gaan op donderdag, als er niks tussen komt, dan is er zelden of nooit file bij de parkeerplaats en op tijd vertrekken dan hebben we ook weinig file onderweg.
En trouwens, ik heb tijd genoeg. :lol:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Steefke™

Citaat van: "Jor"Turbo ,ik en ik geloof bart gaan de 24ste!!! Wij gaan met de trein is wel zo gemakkelijk, als er mensen zijn die mee willen....
Hoe meer zielen hoe meer vreugde....  :P  :P

k moet ff kijken mss ga ik ook wel mee :!:
Smells like rubber

Jor

Moet je wel optijd iets laten weten!!!
Moet dan nog ff een extra plaats reserveren bij de NS  8)  8)
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Menke

Hoi

Ga met collega op donderdag 22-02 vanaf station Roermond,
vorig jaar met de auto nu eens een keer de trein ! :roll:

QuattroFrits

Gisteren, donderdag 22-02-2007, naar de beurs geweest.(let op de tijd, eigenlijk 00.55)
Half acht hier vertrokken, pauze bij "De Lucht" en aangekomen in utrecht om 5 voor 10 en dus de opening met de motoren meegemaakt.
Tot bijna 18.00 uur over de beurs geslenterd en alleen een nieuwe accu gekocht.
Was een fijne dag, druk en toch rustig.
alleen op de terugreis wat file gehad, viel reuze mee.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

@Nippon

Heb je de hele dag met 'n accu gelopen  :shock:


je zult wel moe zijn  :mrgreen:

Menke

Was gisteren geweest, was een mooie dag, veel gezien. Het was er inderdaad niet overvol zo op de eerste dag. Je kon er goed lopen en alles goed bekijken. Helaas was mijn beurs te klein om er een nieuwe bike uit te zoeken. Maar er stonden er genoeg die me het komend jaar wel konden bekoren.
Alleen die trein dat doe ik nooit meer. Had een afspraak voor een film opname.Helaas, 5 min voor de trein vertrok snel de trein in. Bericht deze trein vertrekt niet, uitstappen. Wij weer naar boven, volgend bericht er vertrekt een trein van het naastliggende paron. Dus weer snel rennen om een plaatsje te krijgen in de trein. Het bericht ook in deze trein,uitstappen deze vertrekt niet, ivm met een defecte trein op het spoor. Met 1 uur vertraging toch een trein, met als oplossing staan tot in Weert :!: 3 maal is scheepsrecht zeggen ze wel eens :?  Dus volgend jaar de auto of de bike, maar dan is de beurs wel weer eerder dus :?:

QuattroFrits

Citaat van: "BoxerQ"Heb je de hele dag met 'n accu gelopen  :shock:


je zult wel moe zijn  :mrgreen:

:lol: Ik heb de accu pas laat gekocht, maar als ik geweten had wat die voor energie levert dan had ik hem zeker 's morgens al gekocht. :wink:














:lol: Had ik misschien wat meer loop energie gehad. :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

_P_

Beurs zoog ontzettend Aarsch naar mijn besche(ten)iden mening..

Om 09.45 aanwezig, shotje caffeïne gescoord in een bar waar 'poing' op repeat stond, van 10-12.00u over de beurs gezwalkt en naar huis gesjeezd.

Mounty

Citaat van: "_P_"Beurs zoog ontzettend Aarsch naar mijn besche(ten)iden mening..

Om 09.45 aanwezig, shotje caffeïne gescoord in een bar waar 'poing' op repeat stond, van 10-12.00u over de beurs gezwalkt en naar huis gesjeezd.

niet echt de moeite waard dan..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009