Ridley Auto-Glide Chopper voor dames?

Gestart door DeWitte, 21 maart, 2007, 11:54:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Desmo-devil

Citaat van: "Suzuki girl":
En ik voeg er dan aan toe: vrouwen rijden met meer beleid :mrgreen:

En dat is nou net wat jullie de nek breekt, ik zei het al rijden met beleid is gelijk aan rijden zonder genoeg lef.
Face it, vrouwen hebben gewoon teveel verstand om het op nul te kunnen zetten :wink:

karz

Citaat van: "AngelInMe"Je leest verkeerd. Iedereen is in de eerste levensfase een vrouw. Om er een dom wezen van te maken wordt er een dosis mannelijke hormonen ingepompt ;)

Nou dat denk ik niet, dat zou de vrouwenmanier zijn, eerst iets opbouwen en er dan energie in steken om het af te breken. :mrgreen:.
De natuur is gelukkig slimmer. :yes6rs:

Citaat van: "AngelInMe"
Wat moet ik in de jungle? Beesten genoeg om me heen :rofl:

Erachterkomen dat vrouwen het zwakke geslacht zijn.
Een andere graadmeter is de verhouding man/vrouw  , dader/slachtoffer bij een 1 op 1 verkrachtings of aanrandings misdrijf.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

B-Witch

:shock:  :shock:

Op die manier wil je er niet achterkomen.
Wederom: fysiek is een man sterker!!
En wij hebben meer verstand :rofl:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Hakinnen

CiteerEen mannelijke foetus ontvangt tussen zes en acht weken na de bevruchting een enorme dosis mannelijke hormonen (androgenen) waardoor de teelballen zich ontwikkelen waarna een tweede dosis de hersenen verandert van een vrouwelijke naar mannelijke.


Ah...weer wat geleerd..dus de jeanettekes hebben simpelweg de tweede dosis gemist..

allez..alles beter dan de eerste missen..voor een vent

FF [(flink) wat olie op het vuur mode]



Vrouwen horen niet op ne moto..afgezien of ze er net zo goed toe in staat zijn om ermee te rijden als een vent..
Een vrouw op een moto is hetzelfde als ne vent op dansles..zien de andere venten 'm ook niet voor vent aan..

dat zou bij bovenstaande quote dus inhouden dat vrouwen op ne moto dan  zowel de eerste als de tweede dosis gemist hebben..


vrouwen op motoren:=
mannelijke foetussen die geen teelballen ontwikkeld hebben en die tevens door het ontbreken van ook de tweede dosis hormonen "qua hersenen" vrouw zijn geworden..

:mrgreen:  :wink:  :wink:

karz

Citaat van: "Hakinnen"
Ah...weer wat geleerd..dus de jeanettekes hebben simpelweg de tweede dosis gemist..


:rofl:  :worship-cool:

vrouwen gevangen in het lichaam van een mietje :yes6rs:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"
Een vrouw op een moto is hetzelfde als ne vent op dansles..zien de andere venten 'm ook niet voor vent aan..

:shock: wat is er mis met een vent op dansles  :oops:


:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Hey Dwars volgens mij heb je echt koorts ! Moet jij niet in bed liggen ?

DeWitte

Citaat van: "Desmo-devil"Hey Dwars volgens mij heb je echt koorts ! Moet jij niet in bed liggen ?

nope, ben weer bij me positieven :lol: , ben weer helemaal de ouwe/oude   :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

in t kader van de hele man/vrouw discussie hier;

feitjes; vrouwen hebben borsten, baarmoeder enz. das gewoon overbodig gewicht (wat motorrijden betreft dan he)  :lol:

ook hebben vrouwen het bekken breder gebouwd dan een man, omdat daar kleinekes in en uit moeten kunnen, hierdoor kost het voor een vrouw meer energie om hetzelfde stuk te lopen dan een man (ze hebben meet spierkracht nodig om hun been recht te houden door de langere arm)

komt nog bij dat mannen meet testosteron (duh) hebben dan vrouwen... zeg maar een soort lachgas voor je lichaam  :twisted:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

B-Witch

Citaat van: "WhomBom"in t kader van de hele man/vrouw discussie hier;

feitjes; vrouwen hebben borsten, baarmoeder enz. das gewoon overbodig gewicht (wat motorrijden betreft dan he)  :lol:

ook hebben vrouwen het bekken breder gebouwd dan een man, omdat daar kleinekes in en uit moeten kunnen, hierdoor kost het voor een vrouw meer energie om hetzelfde stuk te lopen dan een man (ze hebben meet spierkracht nodig om hun been recht te houden door de langere arm)

komt nog bij dat mannen meet testosteron (duh) hebben dan vrouwen... zeg maar een soort lachgas voor je lichaam  :twisted:

:shock:  :shock:

Waar haal je de wijsheid toch weer vandaan :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

Steefke™

wikipedia
:rofl:  :)} :rofl:  :)} :rofl:  :)} :rofl:  :)} :rofl:  :)} :rofl:  :)} :rofl:  :)} :rofl:  :)}
Smells like rubber

Bianca

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "WhomBom"in t kader van de hele man/vrouw discussie hier;

feitjes; vrouwen hebben borsten, baarmoeder enz. das gewoon overbodig gewicht (wat motorrijden betreft dan he)  :lol:

ook hebben vrouwen het bekken breder gebouwd dan een man, omdat daar kleinekes in en uit moeten kunnen, hierdoor kost het voor een vrouw meer energie om hetzelfde stuk te lopen dan een man (ze hebben meet spierkracht nodig om hun been recht te houden door de langere arm)

komt nog bij dat mannen meet testosteron (duh) hebben dan vrouwen... zeg maar een soort lachgas voor je lichaam  :twisted:

:shock:  :shock:



Waar haal je de wijsheid toch weer vandaan :?

mannen hè  :)}

DeWitte

Citaat van: "WhomBom"komt nog bij dat mannen meet testosteron (duh) hebben dan vrouwen... zeg maar een soort lachgas voor je lichaam :twisted:


:)}  :)}
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schalkseruiter®

als onze vrouwen nu nog een keertje hun orenop hun heupen hadden staan was't helemaal in orde......dan kan je ze tenminste PAKKEN
Maar de ideale vrouw vind ik deze wel

Schalkse®

QuattroFrits

:shock: Moet je zoiets door één van de gaatjes voeren ??? :shock:

:twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.