Hoofdmenu

BeemerBert

Gestart door BeemerBert, 24 maart, 2007, 23:23:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

angel


BERT; met je A

Joepie1958

CiteerJe moet wel gek zijn om zonder papier te scheuren.
Nu heb je het roze plasticje, veel plezier ermee, en......... denk aan ons, rij voorzichtig :D  :D
Provizejat :lol:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Menke

Bert Proficiat en op naar vele veilige kilometers :thumbsup:

Steefke™

Ja Bert  noe kenste legaal op den beemer stappe. Proficiat mit ut roze kaertje. :thumbsup:
Smells like rubber

BeemerBert

:D  Bedankt voor alle felicitaties  :D
Nu elke dag beetje aan de Beemer wennen, vanavond lekker al 2 uurtjes uitgelaten  :D
Bmw R1150RT
De optimist heeft net zo vaak gelijk als de pessimist, hij leeft alleen veel gelukkiger!

DeWitte

Citaat van: "BeemerBert":D  Bedankt voor alle felicitaties  :D
Nu elke dag beetje aan de Beemer wennen, vanavond lekker al 2 uurtjes uitgelaten  :D

en hoe was het?? vertel.......... :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

BeemerBert

Lekker rustig aan gedaan in mn eentje,  :roll:  genoten  :roll:  Paar rondjes Simpelveld, Eys, Wijlre, Ransdaal, Ubachsberg etc. lekker binnendoor de motor leren kennen.

Op de Honda cbf 500 reed ik als op de brommer :D  de Beemer is even wennen, maar kwam met een lekkere grijns op mn gezicht thuis :D
Bmw R1150RT
De optimist heeft net zo vaak gelijk als de pessimist, hij leeft alleen veel gelukkiger!

Steefke™

Citaat van: "BeemerBert"
Op de Honda cbf 500 reed ik als op de brommer

tell me about it, ik heb (vorig jaar) ook op z'n ding gelest, ik vond er geen bal aan op z'n ding. Moet ik natuurlijkwel zeggen dat ik altijd op crossmotokes gereden heb. Ik moest meer afleren dan bijleren :wink:
Smells like rubber

BeemerBert

De eerste ritjes waren leuk, je bent er snel aan gewend, had ik tenminste tijd om het spiegelen te leren  :D

Nu met de Beemer is het even voorzichtig aan opbouwen.

Kump wel good  :D
Bmw R1150RT
De optimist heeft net zo vaak gelijk als de pessimist, hij leeft alleen veel gelukkiger!

@Nippon

welkom bij de wijzen bmw rijders :wink: