butchers openingsrit

Gestart door De Sjeng, 06 april, 2007, 09:11:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

metallica  :?: :shock:

ik dacht Andre Rieu :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Dwars"metallica  :?: :shock:

ik dacht Andre Rieu :mrgreen:

ach, dat is toch geen verschil die hebben allebei wat met symphonie orkesten :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

HD4ever

Citaat van: "Dwars"en van me dochtertje paar kauwgums afpakken met van die Tatoo-wikkels (voor op me biceps uiteraard)

Je kan altijd nog terecht op http://home.zonnet.nl/noeltje/. Is je dochtertje gelukkig niet bedroefd en hiermee kom je zeker binnen  :rofl:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

DeWitte

Citaat van: "HD4ever"
Citaat van: "Dwars"en van me dochtertje paar kauwgums afpakken met van die Tatoo-wikkels (voor op me biceps uiteraard)

Je kan altijd nog terecht op http://home.zonnet.nl/noeltje/. Is je dochtertje gelukkig niet bedroefd en hiermee kom je zeker binnen  :rofl:

neh  :? daar loopt toch al iedereen mee :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

hubbe ze vandaag alvast proof gereeje der koame hie een ganse houp langs getuf vanmiddig :wink:
Smells like rubber

De Sjeng

en hd forever, hoe vond je de rit???
tussen stop toffe locatie!
God Forgives, I Don't

B-Witch

Citaat van: "maurice"en hd forever, hoe vond je de rit???
tussen stop toffe locatie!

verslagje?

enne:

ttiwwp
You may own the bike, but the bike possesses you.

HD4ever

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "maurice"en hd forever, hoe vond je de rit???
tussen stop toffe locatie!

verslagje?

enne:

ttiwwp

Hoi Suzuki girl ( en Maurice ! ).

Suzuki girl, omdat jij het bent dan ook maar een paar pics erbij gezet.  :mrgreen:  

Leuke dag gehad gisteren. Weer veel bekende gezichten gezien. Rit was erg goed georganiseerd.  :yes6rs:  Het waren totaal toch weer circa 150 HD's van diverse clubs aan de start verschenen schat ik zo. Godzijdank had ik de oordopjes in gedaan  :D
Eerst ben ik op de verzamelplaats ook maar gelijk begonnen met een stevig biker ontbijt met koffie, spek en ei :D

Tegen 10 uur liep het pleintje al langzaam vol.



Na een leuke rit s'middags aangekomen bij de tussenstop midden in het Belgische bos waar de grill al aan stond en de pinten koud.  :worship-cool:
Yep, die belgen hebben dat daar mooi voor mekaar.  :worship-cool:







De trilplaten stond af te koelen in de wei ! :D



Bij terugkomst bij de startplaats stond daar ook alweer de pan op het vuur voor de liefhebbers en kon iedereen weer aanschuiven. :rofl:





Binnen stond nog tot s'avonds een leuk bluesbandje te spelen en het was nog lang gezellig op het terras !



Kortom, net es veurig jaar weer een klasse 'culinaire' rit en Jack The Butcher had auch dit joar weer lekker eten gemaak. Ik krieg langzaam ein penske :wink:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Joep

Een gezellig dagje uit met de "bikerz"

Wel relaxed, wat toeren, wat eten en dan weer wat toeren en weer wat eten. Kan mij wel bekoren zo iets.

Maar uh de pinten stonden koud? Ik zie alleen maar colafleskes  :roll:  :lol:

B-Witch

Citaat van: "Joep"
Maar uh de pinten stonden koud? Ik zie alleen maar colafleskes  :roll:  :lol:

Motorrijden en Pinten gaan niet samen :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Steefke™

ja wel in de kofferset met koeling :wink:
Smells like rubber

HD4ever

Citaat van: "Joep"Een gezellig dagje uit met de "bikerz"

Wel relaxed, wat toeren, wat eten en dan weer wat toeren en weer wat eten. Kan mij wel bekoren zo iets.

Maar uh de pinten stonden koud? Ik zie alleen maar colafleskes  :roll:  :lol:

Der stond toch ene hele kraam vol met Jupiler die ik toch echt niet voorbij kon lopen. Het spreekwoord zegt toch "Alles met Mate(n)"  :rofl:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

De Sjeng

hey hd forever, ik had het niet beter kunnen verwoorden. Het waren er toch echt ruim 170stuks(ruwe telling tijdens de tussenstop)
Echt tegek als je de colonne door het landschap ziet trekken. Nog leuker als je een ander toerrit tegemoet komt, en elkaar passeert. een gigantische hoeveelheid motoren op de weg.
God Forgives, I Don't

Joep

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "Joep"
Maar uh de pinten stonden koud? Ik zie alleen maar colafleskes  :roll:  :lol:

Motorrijden en Pinten gaan niet samen :!:

Ja dat snap ik wel dat dat niet samen gaat, ben ik het zelf ook mee eens.

Maar die H-D mannen hebben het zo vaak over dat bier drinken en veel eten dat het mij opviel dat er enkel cola op de foto's stonden ;)

B-Witch

Citaat van: "Joep"
Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "Joep"
Maar uh de pinten stonden koud? Ik zie alleen maar colafleskes  :roll:  :lol:

Motorrijden en Pinten gaan niet samen :!:

Ja dat snap ik wel dat dat niet samen gaat, ben ik het zelf ook mee eens.

Maar die H-D mannen hebben het zo vaak over dat bier drinken en veel eten dat het mij opviel dat er enkel cola op de foto's stonden ;)

Je hebt gelijk, ze praten er wel veel over, maar ben toch geneigd te geloven, dat het gros van de HD populatie zich netjes aan de regelkes houdt, en toch liever een cola pakken als ze nog moeten rijden.
Veel eten, hopelijk laten ze het zich goed smaken :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.