Hoofdmenu

NAVMAN en route's

Gestart door Menke, 28 maart, 2007, 17:42:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Menke

Wie van jullie heeft ervaring met de NAVMAN navigatie? Ik had deze nog liggen van mijn vorige auto. Heb hem laatst gemonteerd op de motor en het werkt perfect.
Nu is alleen mijn vraag kun je hier ook zo route's in programeren ?
Heb wel al eens wat afgezocht op internet om eventueel iets van een ander merk te installeren.
Mochten er techneuten  :D tussen zitten dan hoor ik het graag.

karz

Wat heb je precies voor een NAVMAN ?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Menke

Citaat van: "karz"Wat heb je precies voor een NAVMAN ?

Sorry dat ik dit bericht over het hoofd heb gezien :oops:
Maar het is een Navman iCN 510

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

karz

Hmm volgens mij is er niet zoiets als een mapsource voor Navman.

Hier heb ik wel iets gevonden dat beschrijft hoe je een route met tussenpunten kunt maken.

http://www.globalpositioningsystems.co.uk/navman-icn-510-in-depth.html?PHPSESSID=22bcb2983fac06bb131e3bc91f5ec76d
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Menke

Citaat van: "karz"Hmm volgens mij is er niet zoiets als een mapsource voor Navman.

Hier heb ik wel iets gevonden dat beschrijft hoe je een route met tussenpunten kunt maken.

http://www.globalpositioningsystems.co.uk/navman-icn-510-in-depth.html?PHPSESSID=22bcb2983fac06bb131e3bc91f5ec76d

Bedankt voor de moeite  :!:
Maar zo ver was ik al, en dat schiet niet echt op voor een mooie route.
Denk dat ik me ga orienteren op een echt systeem :roll:

karz

Citaat van: "Menke"
Citaat van: "karz"Hmm volgens mij is er niet zoiets als een mapsource voor Navman.

Hier heb ik wel iets gevonden dat beschrijft hoe je een route met tussenpunten kunt maken.

http://www.globalpositioningsystems.co.uk/navman-icn-510-in-depth.html?PHPSESSID=22bcb2983fac06bb131e3bc91f5ec76d

Bedankt voor de moeite  :!:
Maar zo ver was ik al, en dat schiet niet echt op voor een mooie route.
Denk dat ik me ga orienteren op een echt systeem :roll:

:lol:, dacht het al, het leek me een vrij pijnlijk onhandig proces als ik het zo las.
Alez, voor +_ 300,- heb je op marktplaats een Garmin Streepilot III met wat toebehoren als een houder voor op de motor en wat extra kabeltjes en geheugen en een City Navigator (mapsource) licentie erbij.

Heb ik zelf ook gekocht laatst en ik kan er alles mee wat ik wil.

Heb je meer te besteden, dan zou ik meteen voor een zumo gaan.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

B-Witch

Heb hier nog zo'n streetpilot liggen, met de update nog niet eens geinstalleerd...

interesse, PB me maar gerust :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

heb wel interesse in die update :mrgreen:  Zit nu op versie 8 en ik heb al 2 keer voor een veld gestaan waar ooit een weg was blijkbaar. ;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

B-Witch

Het schijnt dat het mogelijk is om die update 2x te gebruiken... zal hem es ff opzoeken.
:wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Menke

Citaat van: "suzuki-girl"Heb hier nog zo'n streetpilot liggen, met de update nog niet eens geinstalleerd...

interesse, PB me maar gerust :wink:

Hoi suzuki-girl,

welke  streetpilot is het ?
en welke versie is de update ?

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.