communicatie set tussen 2 motoren

Gestart door angel, 05 april, 2007, 19:27:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

angel

Citaat van: "suzuki-girl"maar alleen als je de zonnebril dan op hebt, merk je dat er eigenlijk wat weinig plaats is.

uhm, :cry:
dat verhaal met die bril is natuurlijk voor mij helemaal lastig draag altijd een bril.
dan weet ik dat ik daar ook op letten moet  :idea:
was met lessen ook altijd een kriem daarom heb ik nu ook een klaphelm gekocht. :wink:

B-Witch

Citaat van: "angel"
Citaat van: "suzuki-girl"maar alleen als je de zonnebril dan op hebt, merk je dat er eigenlijk wat weinig plaats is.

uhm, :cry:
dat verhaal met die bril is natuurlijk voor mij helemaal lastig draag altijd een bril.
dan weet ik dat ik daar ook op letten moet  :idea:
was met lessen ook altijd een kriem daarom heb ik nu ook een klaphelm gekocht. :wink:

Tis niet gezegd dat het in jou helm niet zou passen, maar ik zou het toch ff bekijken.
Want voelt echt niet prettig als je bril achter je oren steeds duwt :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Menke

Citaat van: "suzuki-girl"Wat ik alleen een nadeel van die setjes vind: je moet dat speakertje inbouwen in de helm, natuurlijk vlak bij je oor, op zich geen probleem, maar alleen als je de zonnebril dan op hebt, merk je dat er eigenlijk wat weinig plaats is.
Of heb ik dat alleen, en ligt dat aan de helm mss?

Ligt misschien ook aan het inbouwen van de speakers ! Ik heb hier een helm liggen en er zijn er door een vakman ingebouw, en die heeft gewoon op die plaats iets uit het schuim gehaald. Kan me dan niet indenken dat je dan een bril merkt ! Helaas ik heb geen bril en de helm past me helaas niet :worship-cool:

DeWitte

Citaat van: "Menke"
Citaat van: "suzuki-girl"Wat ik alleen een nadeel van die setjes vind: je moet dat speakertje inbouwen in de helm, natuurlijk vlak bij je oor, op zich geen probleem, maar alleen als je de zonnebril dan op hebt, merk je dat er eigenlijk wat weinig plaats is.
Of heb ik dat alleen, en ligt dat aan de helm mss?

Ligt misschien ook aan het inbouwen van de speakers ! Ik heb hier een helm liggen en er zijn er door een vakman ingebouw, en die heeft gewoon op die plaats iets uit het schuim gehaald. Kan me dan niet indenken dat je dan een bril merkt ! Helaas ik heb geen bril en de helm past me helaas niet :worship-cool:

wat is dat voor helm? piccie? maat? is ie te koop?? :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Menke"
Citaat van: "suzuki-girl"Wat ik alleen een nadeel van die setjes vind: je moet dat speakertje inbouwen in de helm, natuurlijk vlak bij je oor, op zich geen probleem, maar alleen als je de zonnebril dan op hebt, merk je dat er eigenlijk wat weinig plaats is.
Of heb ik dat alleen, en ligt dat aan de helm mss?

Ligt misschien ook aan het inbouwen van de speakers ! Ik heb hier een helm liggen en er zijn er door een vakman ingebouw, en die heeft gewoon op die plaats iets uit het schuim gehaald. Kan me dan niet indenken dat je dan een bril merkt ! Helaas ik heb geen bril en de helm past me helaas niet :worship-cool:

Goeie tip, thanks :thumbsup:
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

Alleen als ik onderweg kaart moet lezen of de route moet kunnen lezen dan heb ik mijn varifocus leesbril op maar ook dan heb ik geen last van de speakers of van de bril.
En de meeste helmen zijn toch voorbereid met extra ruimte voor de speakers.
Je moet dan wel van die hele platte speakers nemen anders wordt het nog niks.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

cees

Citaat van: "Herr Tod"Zonnebril niet gebruiken, getint vizier kopen. Ben je meteen stoer 8) :lol:

getint vizier is voor mij niks.
In het donker (s'morgens vroeg of s'avonds laat) zie je helemaal niks.
En stoer???
uzzi voor de lol,  BMW voor het werk!

Jor

Valt mee ik heb ook een donker vizier op mijn helm vindt ik veiliger dan rijden met een zonnebril (ivm met tunnels of rijden in bossige stukke)!!!
Maar als ik bv 's avonds weer naar huis moet ruil ik mijn donker vizier voor het gewone lichte, die ik altijd onder de hump (of zo iets) heb zitten!!

Van  8)  8)  naar  :shock:  :shock:

:mrgreen:  :thumbsup:
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

B-Witch

Citaat van: "Jor"Valt mee ik heb ook een donker vizier op mijn helm vindt ik veiliger dan rijden met een zonnebril (ivm met tunnels of rijden in bossige stukke)!!!
Maar als ik bv 's avonds weer naar huis moet ruil ik mijn donker vizier voor het gewone lichte, die ik altijd onder de hump (of zo iets) heb zitten!!

Van  8)  8)  naar  :shock:  :shock:

:mrgreen:  :thumbsup:

Ik heb dat ook wel eens overwogen zo'n getint vizier, lijkt me op zich wel handig.
Maar idd het probleem is als het donker wordt, dan zie je natuurlijk niks meer, en ik heb niet zo'n bult acher op de kont van mijn motor :?
You may own the bike, but the bike possesses you.