Hoofdmenu

Motormuts

Gestart door La vieux, 06 april, 2007, 08:33:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joepie1958

Hej meadje, welkom hie.
Rielesse zeen vet cool, joamer dat ze zo duur zeen 8)
Geweun dich loate goan, de motor deit toch waal wats doe wils, ich rie zelf ouch wie 'ne opa, maar bei 't volgende kruutspunt of stopleich zeen ich ze allemaol weier truk. :shock:
Dus....
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

@Nippon

welkom @ MFL  :wink:

'n midlifecrisis  :!:  is dat 't zelfde als de overgang  :mrgreen:

Mounty

iig welkom hier.. :lol:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Hartelijk welkom en hou vol, want de aanhouder wint.
Veel succes. 8)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

angel

hier op het forum en succes met

AngelInMe

Welkom @ MFL Esther ;)

En inderdaad de instructeur kan veel uitmaken. Als je het echt wil moet je er gewoon voor gaan en gas geven ;)

goofjohn

Citaat van: "La vieux"Hoihoi, ik ben Esther 36 jaar en in mijn midlifecrisis. Ik was nog aan het twijfelen of ik met een nieuwe liefde moest beginnen of toch maar proberen te gaan leren motorrijden. Aangezien ik nog veel van het sjatje houd toch maar voor het laatste gekozen   :lol:

Ik heb momenteel 3 rijlessen gehad en merk dat het hard werken is. Het beheersen van een motor is geen kattepies, niet dat ik dat verwacht had hoor.

Daarbij ben ik nogal van de bangerige, dat maakt dat ik als een plank op de motor zit en ja ik weet ondertussen dat je zo niet fatsoenlijk kunt leren motorrijden. Dus van die angst moet ik zsm zien af te komen (nog tips?). De aanhouder wint, dus we gaan ervoor  8)

Ik hoop hier veel te kunnen lezen/leren van mensen met ervaring en misschien als ik het papiertje (kaartje) heb eens een ritje te kunnen maken met forummers.

Groetjes Esther

Hoi Esther,
ik wens je veel succes met het 'leren' om je roze papiertje te halen, want het 'leren' motorrijden begint pas als je dit papiertje hebt gehaald.

Nogmaals sterkte...

La vieux

Inmiddels 2 weken en 3 lessen (van 100 minuten) verder. Vorige week was het nog afzien, vandaag vond ik het echt heel jammer dat de les afgelopen was  :D

Langzame oefeningen gaan "goed" dan durf ik te kantelen, met de uitwijk bij 40 gaat het ook nog goed, maar als ik 50 rijd durf ik nog niet in te kantelen en ben ik te laat klaar om weer opnieuw in te draaien/kantelen. Maar als ik zie hoeveel ik de afgelopen week vooruit ben gegaan lukt dat misschien volgende week vrijdag wel  :D

Steefke™

waar ben je aan het lessen :?:
Smells like rubber

La vieux

Citaat van: "Steefke"waar ben je aan het lessen :?:

Bij Osseforth. Is het zo errug ? :shock:

Steefke™

Citaat van: "La vieux"
Citaat van: "Steefke"waar ben je aan het lessen :?:

Bij Osseforth. Is het zo errug ? :shock:

Nee, ik dacht het al te herkenen aan jou verhaal over de uitwijkproef en remproef. ben zelf vorig jaar op de dag van het examen nog ff onderuit gegaan op de remproef, het ff daarvoor flink geregend. :oops:


doe laurent de groeten van me, zeg maar van die gek die z'n husk aan het pimpen is dan weet hij genoeg. :wink:
Smells like rubber

La vieux


Steefke™

Gisteren ook ff weze kijken bij de opendag :?:  ik ben ff geweest ziet er goed uit het nieuwe pand van frank :thumbsup:
Smells like rubber

Desmo-devil

Welkom @ MFL, have fun.

La vieux

@Steefke,

Laurent is ziek, dinsdag is mijn les niet doorgegaan :oops: en vandaag had ik een vervanger.  Heb je die ook al eens gehad (oudere man, met bril een beetje baard)? Ik was goed vandaag, maar ik geloof niet dat dat alleen aan mij lag maar meer aan de leraar.  8)